brzdy :( -problém vyřešen..možno smazat
Moderátor: Moderátoři
- Miichaal
- Příspěvky: 391
- Registrován: pát led 20, 2006 18:07
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
brzdy :( -problém vyřešen..možno smazat
Mám problém.Po montáži posilovače brzd do mé 01čky začali blbnou přední brzdy..když to vezmu od začátku tak po montáži a následném projetí začalo blokovat levě přední kolo.Po dojetí do garáže se pístky roztáhly vše se přešlo znovu,odvzdušilo a vše se zdálo ok ale při prudkym brždění auto táhlo značně doprava.Napadlo mě že by to mhlo být ucpaný někde..taže se brzdy znova dneska rozdělali vše se komresorem profouklo.Vyjedu a po pár zabržděních bloklé pravé kolo.Zajímavě je že po povolení odvzdušňováku se tlak odpusí a auto znova brzdí dobře.ale zachvilku se okruh jakoby znova natlakuje a blokne se to znova.už mě ani tátu nic nenapadá čim by to mohlo být.Ještě jestli neni ta ovládací tyčka co jde od pedálu do pumpy díky posilovači moc dlouhá a teď to pernamentně brzdí. díky za rady
Naposledy upravil(a) Miichaal dne pát led 18, 2008 13:34, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Hlavně si změř volný chod pedálu. To jest délku chodu, dokud nezabere pedál. Nějakej ten milimetr by být měla (tuším 3-5mm?). Rovněž skontroluj tyčku z posilovače do válce, jestli není válec vážně pořád trošku jakoby sešlápnutý.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
jednoduchá metoda...když je to kouslé a po povolení odvzdušňováku jde kapalina ven, tak to povol před hadicí(nebo povol postupně obě trubky na válci a pokud i tam je tlak, pak hledej problém v samotném válci. Nic jiného mne nenapadá:-( a pokud i tam jde, pak jsou hadice v pořádku(hadice vlivem brzdovky "nabobtná" a ucpe průchod. Posilovač to přetlačí ale zpět se nevrátí-pak se to kouše)
jinak sázel sem na to, že posilovač prostě dal na prdel gumovým částem vyšším tlakem, pokud jsi hadice měnil nic to neznamená. Zkus jak sem napsal, pak dej vědět
jinak sázel sem na to, že posilovač prostě dal na prdel gumovým částem vyšším tlakem, pokud jsi hadice měnil nic to neznamená. Zkus jak sem napsal, pak dej vědět
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Přesně jak píše Drobek.
A volný chod pedálu neplést s mrtvým chodem pedálu . To jest dobu než pedál začne tlačit na válec a dobu než začnou brzdit brzdy.
A volný chod pedálu neplést s mrtvým chodem pedálu . To jest dobu než pedál začne tlačit na válec a dobu než začnou brzdit brzdy.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nemálo důležitý je taky fakt, že u pedálů pro brzdy bez posilovače je jinak udělaný převod mezi pedálem a tlačnou tyčí, aby síla na brzdový válec byla vyšší, zatímco u posilovače je spíše dáván důraz na dostatečný zdvih pedálu, než zvýšení síly od řidiče...
Seřizovací hodnoty jsou tam 2!! Je potřeba vymezit vůli 3- 5 mm na pedálu, jak psal Vašátor a k tomu navíc vymezit vůli 1,23- 1,25 mm mezi seřizovacím šroubem pístnice (resp. jeho hlavou) a rovinou upevňovací příruby válce. Pokud je vše jak má být, souhlasí tato rovina přesně s dosedací ploškou pístu brzd. válce.
Výsledná vůle na pedálu je potom o něco větší, než u brzd bez posilovače, s čímž je v případě použití konzoly pro posilovač počítáno a neobával bych se většího zdvihu pedálu, než normálně...
Nevím ale, jestli se zdvih nezvýší příliš, pokud je stále použita konzola a pedály pro brzdy bez posilovače...? Větší vůle+ hlubší nášlap pedálu díky posilovacímu účinku. Brzdy půjdou ještě lehčeji, ale tyčka se posune jen o kousek, zatímco pedál bude už hodně u podlahy. Tak dalece jsem zase brzdy nezkoumal, ale logicky to takhle vychází...
Seřizovací hodnoty jsou tam 2!! Je potřeba vymezit vůli 3- 5 mm na pedálu, jak psal Vašátor a k tomu navíc vymezit vůli 1,23- 1,25 mm mezi seřizovacím šroubem pístnice (resp. jeho hlavou) a rovinou upevňovací příruby válce. Pokud je vše jak má být, souhlasí tato rovina přesně s dosedací ploškou pístu brzd. válce.
Výsledná vůle na pedálu je potom o něco větší, než u brzd bez posilovače, s čímž je v případě použití konzoly pro posilovač počítáno a neobával bych se většího zdvihu pedálu, než normálně...
Nevím ale, jestli se zdvih nezvýší příliš, pokud je stále použita konzola a pedály pro brzdy bez posilovače...? Větší vůle+ hlubší nášlap pedálu díky posilovacímu účinku. Brzdy půjdou ještě lehčeji, ale tyčka se posune jen o kousek, zatímco pedál bude už hodně u podlahy. Tak dalece jsem zase brzdy nezkoumal, ale logicky to takhle vychází...
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno