startování
Moderátor: Moderátoři
startování
ahojte poradi mi nekdo jak se startuje pres kliku na 01? prosim presnou metodu me too nak nejde
Vidím, že ze zde popisujících lidí to asi dělal málo kdo
... točení je na dvě věci. Chce to švih!
Studený motor:
-napumpovat palivovou pumpou
-párkrát šlápnout na plyn, aby se tam dostal benzín
-na sucho (s vypnutým zapalováním) protočit 3-4x motor klikou
-nastavit si kliku do horní polohy, nejlepší pro švih
-vytáhnout sytič
-zapnout zapalování
-vší silou švihnout - stačí jedna otáčka klikou a motor musí běžet
Teplý motor:
platí to stejný, akorát bez sytiče


Studený motor:
-napumpovat palivovou pumpou
-párkrát šlápnout na plyn, aby se tam dostal benzín
-na sucho (s vypnutým zapalováním) protočit 3-4x motor klikou
-nastavit si kliku do horní polohy, nejlepší pro švih
-vytáhnout sytič
-zapnout zapalování
-vší silou švihnout - stačí jedna otáčka klikou a motor musí běžet
Teplý motor:
platí to stejný, akorát bez sytiče
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Majo2103
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
- Bydliště: Ploské 79
- Kontaktovat uživatele:
V tomto videu je to pekne vidiet asi v 0:48.
http://www.youtube.com/watch?v=2uRs-GtpfGE
http://www.youtube.com/watch?v=2uRs-GtpfGE
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Zkus se zamyslet, jde zapalování bez elektriky nebo ne..., žigul nemá magnetku jako dachl, takže by to jelo ale jen tak daleko jako máš kopec a alternátor roztočenej bez zátěže... asi usměrňovací prvky v h*jzlu.kubahosi píše:a slo by to kdybych tam nemel baterii? nebo roztlacit bez baterie jelo by to?

1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Aby alternátor pracoval v plném výkonu a tak jak má, potřebuje buzení. Ovšem bez buzení se také trošku nabudí - i u alternátoru totiž dochází k samovybuzení. Ovšem rozhodně bych nedoporučoval to zkoušet. Jak již bylo psáno, mohou odejít polovodičové usměrňovací diody, v případě použití polovodičového regleru i ten. Takové to dobíjení ze "samovybuzení" totiž neobsahuje klasickou sinusovku, navíc vznikne spousta harmonických apod.
Každopádně osadit alespoň nějakou autobaterii. Ze zkušenosti vím, že motor lze klikou nastartovat i s autobaterií, která sotva nažhaví vlákýnka kontrolek na palubce.
Každopádně osadit alespoň nějakou autobaterii. Ze zkušenosti vím, že motor lze klikou nastartovat i s autobaterií, která sotva nažhaví vlákýnka kontrolek na palubce.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Tohle jsem nepochopil... S klikou snad lze nastartovat s baterií v jakémkoli stavu, i s totálně vydudanou, ne? To zas vím z vlastní zkušenosti jáVašátor píše:Ze zkušenosti vím, že motor lze klikou nastartovat i s autobaterií, která sotva nažhaví vlákýnka kontrolek na palubce.

Jinak co se týče jízdy bez baterky, jednou jsem svojí nedbalostí ujel asi půl kilometru bez baterky (po nastartování drát od baterky vyskočil protože nebyl utažen) a nic se nestalo, tím ale nechci nikoho nabádat aby něco podobného zkoušel, nejspíš jsem měl velké štěstí že něco neodešlo...
LADA 2106:
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já
Čest její památce...
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já
Čest její památce...