Stránka 1 z 1

Motor 2101 zlobí

Napsal: úte pro 04, 2007 17:31
od Kristensen
Já už nevím co s tím, před měsícem to začlo vynechávat a škubat když to zdechlo tak to nebylo možný natočit, většinou to chytlo po cca 5ti minutovým trápení, škubání se dalo eliminovat tím že když jsem přidával plyn jen tak polehoučku pomalinku tak to bylo klidnější. Tak jsem vyházel svíčky kabely kondík a indučku, dal vše nové auto jezdilo jak vítr až do dnešního dopoledne, zase to samé škubání a vynechávání akorát s tím rozdílem že chvílema na ohřátým to přestane ale stačí motor vypnout jen na minutu a natočit a už to zase třeba deset minut blbne, dělá to i na sitič. Vynechává to natolik že bez sitiče to chcípne po dvou - třech vynechání a na sitič to zdechne tak po dvou minutách, přitom ale teď to chytá uplně bez problémů jenom to vynechává a chcípe, svíčky jsou OK krásně cihlový.

Re: Motor 2101 zlobí

Napsal: úte pro 04, 2007 18:21
od Pool
Kristensen píše:Tak jsem vyházel svíčky kabely kondík a indučku
Zapomněl jsi na jednu součást zapalování, dost důležitou: KLADÍVKA (palec, víčko)
Dal bych je taky nový, zkontroloval odtrh, seřídil předstih, tím pádem máš zgenerálkovaný zapalování. Pokud problém zůstává, tak se zaměř na karburátor, nebo na pumpu.
Mně to jeden čas chcípalo, protože pumpa nedodávala benzín. Bezprostředně po chcípnutí stačilo sejmout víko karburátoru, načež jsem zjistil, že tam není absolutně žádný benzín... :lol: P.S. Svíčky taky nádherně cihlový... :)

Napsal: úte pro 04, 2007 19:37
od Kristensen
to je vše OK

Napsal: úte pro 04, 2007 20:57
od dmatej
Přechcanej plovák? Stačí aby se zasekával ventil a nikdy to nenajdeš. No, hledat se to dá. Sundat jen filtrbox a hrát si s plynem a koukat, kolik benzínu to tam cáká. Když to spadne na volnoběh, musí to jen sem tam kápnout, nic víc.
Když se zasekne plovák, čerpadlo tam natlačí čurek. Nemusí se zasekávat pořád, stačí jednou ze sta.

Napsal: úte pro 04, 2007 21:09
od Dusan
Skontroluj priechodku na rozdelovaci pripadne vymen nova stoji par kacek.

Napsal: úte pro 04, 2007 21:12
od Vašátor
Už jsem to tu jednou psal ... co vůle na rozdělovači? Zkoušel jsi vyměnit palec?

http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=6295&start=0

Napsal: úte pro 04, 2007 21:27
od Kristensen
vůle je v poho je to v podstatě bez vůle, já ještě vypucuju karbec a hodím to znova na paltest a uvidím co to bude dělat, jestli bude otáčkoměr skákat podle vynechávání nebo ne.

Napsal: úte pro 04, 2007 23:22
od Saša
Kristensen píše:hodím to znova na paltest a uvidím co to bude dělat, jestli bude otáčkoměr skákat podle vynechávání nebo ne.
Jestli ti při tom "zlobení"skáče otáčkoměr tak nevím proč to hledáš někde okolo paliva nebo vysokého napětí.
Je to jasná známka toho že vynechává "nízkonapěťová"část zapalování.(kontakt rozdělovače , kondenzátor , káblík k indukčce , indukčka nebo jen napájení jde to odhalit i kouskem drátu se žárovkou.

Napsal: stř pro 05, 2007 09:04
od Kristensen
Právě že otáčkoměr tam není tak to na něj musím napojit abych to viděl. Pokud bude lítat tak je to zapalování a ne v karbci. Ale když vyčistím karbec tak tomu neublížím protože tankuju kde to jde a filtr žádnej nemám.

Napsal: stř pro 05, 2007 18:09
od dmatej
Filtr je hned na vstupu do karbecu, ale je pravda, že přes něj projde leccos.

Napsal: stř pro 05, 2007 18:24
od Stanley__001x
dmatej píše:Filtr je hned na vstupu do karbecu, ale je pravda, že přes něj projde leccos.
To asi moc filtr není 8) spíš bych to nazval sítkem a bude tam na zachytávání tak much nebo kusu gumy z hadice.... :lol:

Napsal: stř pro 05, 2007 18:33
od dmatej
Možná tak, běžně z plovákovky lovím lak.

Napsal: stř pro 05, 2007 19:32
od Marosqo
mno nevim ,kazdy tu spomina palec rozdelovaca a hlavu ...ja sosobne som mal vsetko v poriadku ,len samotna oska rozdelovaca uz mala taku volu ,ze sa roztelovac sam od seba pred zapal a po asi 1001km ,sa auto muselo zostelovat o5 , a potom druha vec ,co mi robilo problem bola membranka v benzin. pumpre ,kde som dal novu za par korun a zase to slapalo i ked sa objavil zase problemm ,ze pri velkych teplotach v lete auto kcipavalo zae ,ale to vraj tym ,ze sa ac pumpa prehrieva a tie nove membrany su na rit a preto som to tu niekd enasiel :roll:

Napsal: stř črc 27, 2011 22:05
od MartasBrno
Rád nakousnu toho zaprášené téma.
Po několika dálničních jízdách a několika zátěžovkách mne čím dál víc irituje situace, kdy motor po zátěži nedrží volnoběh a chcípe. Jede slušně, ta dvanáctistovka dýchavičná :lol: , dálnici 110 - 130 do osmi litrů... Ale jak vykvaltuju, nebo dojedu ze sjezdu do křižovatky, tak to skape. Pomůže tomu přišlpávat, nebo dát sytič.

Indície - moje palivová pumpa má nejlepší léta za sebou, ale je mi milejší o tom podebatovat a nic nevyřešit, než zkusit dát jinou a vyřešit to :mrgreen:

Zapalování je tam několik let, ale je slušné, fakt se za něj nestydím.
Mimo ty zátěžovky s tím žádné problémy nejsou.