Náprava nakřivo
Moderátor: Moderátoři
Náprava nakřivo
Zdravím, tak jsme po několikadenním laborování došli k tomu, že musím mít něco se zadní nápravou - auto je posazené levou stranou o 3cm níže, když se rozjíždím nebo začnu couvat, ozve se cvaknutí, jakoby při přepnutí z LPG na benzín, jen silnější. Cvaknutí pozoruji od koupě auta, posazení taky, jen to nebylo tak nápadné, když byly kola utopené v podběhu. Nemáte někdo tip, na co se kouknout?
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10622
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
"kovové cvakání" mohou dělat i kardanové křížky.
A naklonění auta k jedné straně mohou dělat např. pružiny z kombíka. Ona tam totiž začne dělat "problémy" panhardská tyč.
Nebo jsou nerovnoměrně unaveny pružiny.
L.
A naklonění auta k jedné straně mohou dělat např. pružiny z kombíka. Ona tam totiž začne dělat "problémy" panhardská tyč.
Nebo jsou nerovnoměrně unaveny pružiny.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
jsou pružiny z kombíka, ale dělalo to, i když byly sedanový /i když méně/.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Takže závěr: Dělá to panhardská tyč, takže buď ji vymyslet stavitelnou, nebo dát jedu pružinu vyšší. Chápu to dobře?
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Něco na tom bude! Protože v maximálně horním nebo dolním zdvihu, bede náprava vychýlena na jednu stranu a tím pádem to kolo, které je víc utopené ke středu, je i zárovéň i víc zatěžováno a kastle ja na tý straně níž.Marek píše:Vyřešila by to proměnná délka panhardské tyče. Někde na maďarském fóru jsem na to viděl návod (ale kde jen to bylo.................).
Taky jsem to řešil, po montáži Nivapružin na zadek. U mě ale nedošlo k nápadnému naklonění vozu, zato bylo velmi nápadné, že na levé straně je kolo utopené, kdežto na pravé leze ven.
Tu stavitelnost panhardky jsem řešil tak, že jsem jí kus vyříz, do uřízlé trubky na jedné straně jsem navařil nastavovací matku, a na druhé straně kus závitovky se dvěma přivařenými nast. matkami.
Čili se to dá štelovat jen po demontáži jedné strany panhardky, ale to mi úplně stačí.
Šlo jen o to, mít možnost nastavit správně její délku.
Ty nastavovací matky 16ky mimochodem pasují do té trubky (po mírnem obroušení hran) jak zadel na hrnec.
Tu stavitelnost panhardky jsem řešil tak, že jsem jí kus vyříz, do uřízlé trubky na jedné straně jsem navařil nastavovací matku, a na druhé straně kus závitovky se dvěma přivařenými nast. matkami.
Čili se to dá štelovat jen po demontáži jedné strany panhardky, ale to mi úplně stačí.
Šlo jen o to, mít možnost nastavit správně její délku.
Ty nastavovací matky 16ky mimochodem pasují do té trubky (po mírnem obroušení hran) jak zadel na hrnec.

Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
pokrutena kastla je normalna hlavne u terennych automobilov, alebo aut ktore vela krizia akaroseria sa kruti. Vyska vozidla na to ma minimalny vplyv. Panhardka sa nahne takmer rovnomerne, nie je to badatelne aby si clovek volnym okom vsimol, ze mu auto stoji vyskovo nakrivo. Niva jedneho usera tochto fora je naklonena do strany 4cm, na jednu stranu sme museli dat podlozku pod pruzinu(ked sa odpoji panhardka nic sa nezmeni)...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4