Stránka 1 z 2

silentbloky motor aneb dalsi dil co vydrzi 14 dni...

Napsal: pát zář 21, 2007 09:07
od Ondra 07
Poradte vazeni panove, odbornici a vedci... Kdo pamatuje mou vymenu silembloku v Trnave vi o cem mluvim, ale ono se to deje porad znova. Proste a jednoduse, mi motor pri burnout-u derformuje ty gumovy picidila az je uplne zdemoluje, ci natrhne jak malou... no, zpet k problemu.Ja uz se bojim pustit tu spojku rychleji,aby me motor neudelal pod kapotou kotrmelec. A nerikejte mi ze nejaky tvrdsi pruzinky vevnitr to zachrani, protoze ta sila na ten silemblok co se trha pusobi v opacnym smeru, tz. desky se tahaji od sebe. Kupoval jsem 2x novy a oboje na picu. Problem sehnani kvalitnich dilu me odrazuje od lady cim dal tim vic. Kolikrat se mam chut na to vysr... a koupit neco, na co se daji sehnat kvalitni dily a nedopadne to tak ze clovek do toho nasype desetitisicove castky ale ono to porad tam skripe,onamhle vrze a klepe,tamhle je vule atd... Posvidte konecne nekdo do te neprehledne dzungle ruznych "pochybnych" nahradnich dilu na zigo z kdejake prdele, kde to flakaji jeste vic jak soudruzi tenkrat pod rudou hvezdou, a dejme dohromady solidni seznam kvalitnich nahradnich dilu a kvalitnich vyrobcu. Jinak to nikam nepovede a myslim ze nejen me, prestane takoveto "sudlani" se zmetkovejma dilama nadobro bavit.

Napsal: pát zář 21, 2007 09:19
od Majo
pouzi silentbloky z Nivy su plne a podstatne silnejsie(udrzia aj motor v prevratenom aute ) :mrgreen:

Napsal: pát zář 21, 2007 10:44
od Ondra 07
Jo o nich jsem slysel, ale je to pry hrozne tvrde, mozna je to kec, nevim...vibrace mi nevadi, mam vyfuk pritazeny ke kastli,takze uz ted se mi to trepe jak... no moc. Skoda ze ty nivacke tenkrat nemeli v Trnave, uz by tam byli... Ale je potreba prezkoumat i uchyceni, protoze to je taky kapitola sama pro sebe.

Napsal: pát zář 21, 2007 10:51
od Tommel
Ja jsem koupil od Vašenkova silentbloky, myslim že pravě na Nivu a drží v poho už několik tisic km 8)

Napsal: pát zář 21, 2007 15:07
od Ondra 07
Tommel píše:myslim že pravě na Nivu a drží v poho už několik tisic km
Myslet a vedet je dost rozdil. jak se s nema jezdi? Pokud je tam teda opravdu mas... Znas to jeden myslel a vymyslel... :mrgreen: Asi se na ne zajdu zeptat do Solexu, pokud teda primeju tu ochotnou slecnu, aby prekonala odpor k praci a zvedla prdel ze zidle. :D

Napsal: pát zář 21, 2007 18:48
od Pool
Já mám teď na motoru nové silentbloky ze solexu a stejně si motor občas poskočí, když se snažím rozjet poklidně, tak co mám na to říct jako...?

Napsal: pát zář 21, 2007 18:54
od JmJ
Pool píše:Já mám teď na motoru nové silentbloky ze solexu a stejně si motor občas poskočí, když se snažím rozjet poklidně, tak co mám na to říct jako...?
v tehle vecech nejsem kovany, ale mam za to, ze ty silentbloky dokazi lecos utlumit, ale kdyz se zacne motor klepat, tak se proste klepe a muze clovek byt rad, ze se neklepe cela kastle.

Napsal: pát zář 21, 2007 19:09
od Majo
este som pocul(myslim od Mysa) ze sa zvyknu pouzivat silentbloky co na ife(IFA - nakladak) drzia kabinu...

Napsal: pát zář 21, 2007 20:30
od Štěpán
A nebo kupujte konečně originál díly dovážené dovozcem aut, a nebudete nadávat na špatnou kvalitu :D

Napsal: sob zář 22, 2007 19:50
od Křečík Barbuška
Štěpán Getsko píše:A nebo kupujte konečně originál díly dovážené dovozcem aut, a nebudete nadávat na špatnou kvalitu :D
To má velkou myšlenku, myslíš, že v autoladě koupíš jiný matroš než v pop-artu, solexu ... ? Jsi si jist?

Napsal: sob zář 22, 2007 20:09
od Jozef Matuška
Tiež si myslím že na tom niečo bude, bol som u predajcu v AutoExtra v Zlatých Moravciach a dovolili mi sa trochu prehrabat v regaloch, poviem vám že tie ND vyzerali uplne inak ako tie šajty čo sa bežne predavajú. Napr. kardanové kríže úplne iné vypracovanie dobre že neboli ešte vychrómované, guľové čapy resp, manžety na nich jemná húževnatá guma no radosť na to pozrieť. Ceny cca 50 - 70 Sk rozdiel výššie samozrejme. Momentalne je auto rozobraté ale ako náhle budem niečo meniť kupujem u nich.

Napsal: ned zář 23, 2007 01:01
od čmelák
ja veci objednavam cez autokelly alebo elit nekupujem inde moze blvat toto mi donesu az domo

Napsal: ned zář 23, 2007 12:17
od dmatej
Asi bych na to přistoupil tak, že by mohla vzniknout db, každý kdo něco namontuje, vyplní co to je, výrobce, rok (datum?) výroby. Ve chvíli, kdy se mu s tím něco stane, zapíše se to (důvod poškození/výmeny atp.).

Potom by šlo dělat statistiky, jak dlouho co vydrželo a jaká byla spokojenost.

Takovejch nápadů a tak málo času :(

Napsal: ned zář 23, 2007 12:39
od Křečík Barbuška
Hm, většina dílů je ti v ladakrámě vložena do ruky, tak jak je bez obalu, bez možnosti jakékoliv identifikace ve které chýši to pastevci a rolníci z východu v rámci přidružené výroby ukovali. Tedy obal bývá, sáček do kterého ti to hodný prodávající vloží, pokud padne dotaz na kvalitu, prodejce s lítostivým výrazem ve tváři pokrčí rameny se slovy co mi poslali to tu mám, jedinou výhodou je, že jsem zatím neměl problémy s případnou výměnou pokud jsem se k ní tedy odhodlal. Posledním zářným příkladem byla investice do tělesa ekonomizéru ovládajícího volnoběh u ozónu. Jediné co v té součástce bylo dobře byla membrána, zbytek rozměrově neodpovídal představám konstruktérů z DAAZ, místo vracení a odnesení si stejného zmetku jsem přistoupil na problematickou transplantaci membránky, takže podtrženo sečteno koupil jsem membránku za 150 kaček, ale funguje to. Za to tělísko bych dal klidně i 400Kč, za předpokladu, že bude fungovat aspoň 5 let bez jakékoliv úpravy, tak jak tomu bývá zvykem u jiných značek a to i u druhovýrobních dílů.

Napsal: ned zář 23, 2007 12:59
od dmatej
Taky je možný to nafotit, opsat cokoliv se na tom najde ... vim, že spousta těch věcí je téměř neidentifikovatelná, ale lepší něco než nic. A rozdíl se vždycky najde.
Mě by třeba teď zajímalo, který ty iatlský čepy jsou dobrý, protože já narazil jen na krásně zabalenej šmejd. Tu krabičku už ale nemám :(