Seřízení klapek OZON
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 119
- Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
- Bydliště: Kostelec nad orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Seřízení klapek OZON
Tak notebook už je celý od oleje,vyzkoušeli jsme 2 karburatory ze škodovky a žígo pořád škube jak vzteklý....po dvou dnech dožrání jdeme vyvaři OZONA....jeiné co nás ješě napadlo že je špatně seřízená klapka na prvním stupni....poradíte jak ji správně seřídit? nějakou fintu? Díky a držte palce protože pokud se to podaří odstrnit budu asi pít do rána:)
Seřizovacího červa povol tak, až se přestane dotýkat klapky a potom ho vrať tak, aby se ledva dotkl a přidej tak 15° (což je vyloženě chlup).
Ale za sebe si myslím, že to škubání Ti dělá elektrika. S karburátorem to nebude mít pranic společného.
Ale za sebe si myslím, že to škubání Ti dělá elektrika. S karburátorem to nebude mít pranic společného.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
je to na nich napisane, na tryskach to vidno az ked ich vysroubujes - je to vyrazene odboku. Na vzdusnikoch to vidno aj pri nerozobratom karburatore pri pohlade zhora do spravnej diery.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Není problém ji koupit asi za 80 kaček... Prodává se jen ten spodní díl s membránou a kuželíkem. Výměna = pět minut... Taky mi kdysi odešla.Wejra píše:Všechno je jak má být, ted jsme zjistili e je problém v podtlakové regulaci volnoběhu...ta membrána je na kašu
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
-
- Příspěvky: 119
- Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
- Bydliště: Kostelec nad orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Tak abych dokončil naši akci s OZONEM, na 2107 je kompletně vymněná elektrika. svíčky, kabely, íčko rozdělovače, odzkoušena indučka a nové ložisko rozdělovače...pod karburátor e daný 1cm pertinax, karbec kompletně rozebrán,vavařen v octu profouknuté všechny trysky, nastavená první klapka na vlas, vyměněny všechny membrány a konečně zpravená elektronika ozonu (šikovná věcička)..A výsledek, vše naprosto k ničemu, pravda spotřeba spadla na dálkách na 7/100 což je krása, ale hlaví problém.... Když přidám rychleji plyn dojde k zadušení motoru a pak se pomalu rozkucká do otáček (vzuch filtr také nový), aby toho neblo málo z volnoběžných ot...nastavené na 1000ot/min když dám plný tak se motor zadusí tak radikálně že chcípne. Motor jde opravdu plynule do otáček až od 2500 spíše 3tis, jinak je to šílenství, udělá se kapsa a pak to jede, je to značně nepříjemné. JInak předstih nastavený ventily seřízeny, odtrh na kladívku taky .....chlapi porad´te, já už ážne nevím co s tím, aby to jelo jako auto a ne jak poskakující řvoucí koza...na servisy už se nechci spoléhat protože v Liberci mi to seřídili naprosto chladně bez funkční elektroniky ( bohatost 6 otáček!!!) Díky moc za všechny nápady
Ad Wejra: co akcelerační pumpička? Osobně mám možnost porovnat chování 1300 vers. 1500. U 1300 jsem měl karbec rozhozen dost,ale na akc. pumpičku jsem asi zapoměl. Prostě jsem nebyl důsledný.
Dělá mi to něco podobného jako Tobě. Při sešlápnutí plynu je tam "díra". Nechcípe, ale taková cukatůra mě taky pěkně s..e .
Vizuálně pumpa sice funguje, ale jestli tak, jak má, to je zatím ve hvězdách. Možná stačí málo a už motor blbne. U 1500 je klídek a motor zatáhne ať šlapu, jak chci. Mmj, uvítám s radostí zkušenosti a postřehy jiných s tímto nezbytným detailem, jakým je akcel. pumpička na karburátoru. 


