Stránka 1 z 1
karburator SEDR
Napsal: stř srp 29, 2007 14:55
od Wejra
Ahoj experti ak se snazime dostat na moji 2107 1500 karbec ze skodovky, uz jset to nekdo zkousel nejake zkusenosti? Popř nás zastavte v čas at se s tím nenimráme zbytečně:) Docela to dobře sedí....a samozřejmě to děláme kůli spotřebě a cukání který nešlo vyřešit..Díky
Napsal: stř srp 29, 2007 15:11
od Marek
Karburátory ze škodule se do Lady osazovaly, právě z důvodů, které píšeš - tedy spotřeba, ale nesetkalo se to s úspěchem.
Pokud na motoru LADA byl starý WEBER, mělo to své opodstatnění, ale teď, když máme OZONy, je to o nočem. Především proto, že OZON 2107 je na spotřebu stejný jako SEDR.
Navíc pokud chceš použít SEDRa, musíš se uchýlit k několika úpravám. První úprava = zkrácení svorníků na sacím potrubí, které drží karburátor, případně náročná výroba nějakého hliníkového mezikusu. Druhá úprava = prodloužení lanka sytiče a natažení přes motor (z druhé strany). Třetí úprava = úprava táhla plynu.
Navíc SEDR má oproti OZONu jednu velmi, ale velmi pitomou vlastnost, kterou známe ze škodulí, a to jsou velice mizerné studené starty (zatímco OZON naskočí na wotočení).
Po zkušenostech, které s Ladou mám, bych tuto úpravu rozhodně nedělal. Když správně naladíš OZONa, lze s motorem 1500 jezdit pod sedmi litry (na pět kvaltů i méně). A na nižší spotřebu se ani se SEDRem nemáš šanci dostat.
Napsal: stř srp 29, 2007 15:11
od Pool
Jenom z doslechu vím, že to jde a spotřeba opravdu klesne. Potom nezapomeň dodat nějaké fotky...
Nějaké úpravy jsou nutné, to co popsal Marek určitě... o těch studených startech jsem se s dotyčným nebavil, tak nevím, ale pokud se o tom nezmínil, tak to beru jako o.k. Jinak si to chválil, tak snad to nědělalo moc velkou neplechu...
Napsal: stř srp 29, 2007 15:33
od Pisty
Tak ja som rozmyslal ze osadim karburator s fava. Neviem ci je to ten samy co riesite vy ale ten co mam je cesky. Mne nejde o spotrebu ako o ten automaticky sitic. Ked ho uz mam tak by som to chcel vyskusat. Za skusku nic nedam.
Ten medzikus spravim s pertinaxu 30mm.
Napsal: stř srp 29, 2007 15:39
od Pool
Pisty píše:Ten medzikus spravim s pertinaxu 30mm.
Myslíš místo zkracování (či výměny) šteftů použít podložku pertinax? To je jedině ku prospěchu věci, karburátor samotný se potom tolik nepřehřívá a teplé starty jsou lepší.
Napsal: stř srp 29, 2007 15:47
od Wejra
Tak štety sedí perfektně i sání, hlavní důvod výměny je škubání při rychlejším sešlápnutí akcelerátoru, elektrika komplet nová, karbec vyčištěný a seřízený a na palce seřízený předstih....stejně to nepřestalo...jinak spotřeba na dálky do 110km.hod se pohybuje okolo 7,5..ale slyšel jsem že to jde níže....po cestě v kladně mi prodejce dílů rozmluvil 5ti kvalt že prý 8 z 10 se rozsypou tak nevím,ale čeká mě ted po prázdninách ježdění okolo 400 km týdně a nechce se mi dávat jednomu šílenci za převodovku 8 tis!!! To mě nestála ani na Golfa GTi:)
Napsal: stř srp 29, 2007 15:50
od Wejra
NO tak problém zůstává i s kabcem po 1203ku:( Při volnoběžných otáčkách se prudčeji přidá plyn (ne až na podlahu) a motor se zadusí a kolikrát i chcípne....už nevíme čím to je...sakra
Napsal: stř srp 29, 2007 16:02
od Marek
Akcelerační pumpa nedává !!!
Nebo je to VN kabelama či svíčkou.
Napsal: stř srp 29, 2007 16:15
od Wejra
Vn kabely nové, svíčky také i ložisko rozdělovače, akceleračka při vizuálním pohledu dává, napadla mě jako první. Dělá o jen v nízkých otáčkách nad 3tis otáček už to nedělá....napadlo nás, co otryskovat ozona tryskami ze 120? Nevím jakou kombinaci zvolit, nejsem schopen sehnat jiné trysky než origo na 1500ku:(
Napsal: stř srp 29, 2007 16:29
od Wejra
Tak to vypadá že se nechce otvírat druhá klapka na ozonu, nebude to tím?
Napsal: stř srp 29, 2007 16:34
od Pool
Wejra píše:Tak to vypadá že se nechce otvírat druhá klapka na ozonu, nebude to tím?
Ta se neotevře dřív než tak při 4000 ot/min.
Napsal: stř srp 29, 2007 17:44
od Vašátor
Pool píše:Pisty píše:Ten medzikus spravim s pertinaxu 30mm.
Myslíš místo zkracování (či výměny) šteftů použít podložku pertinax? To je jedině ku prospěchu věci, karburátor samotný se potom tolik nepřehřívá a teplé starty jsou lepší.
Jde v pohodičce použít pertinaxovou podložku co se standardně montovala pod karburátory ve Škodovkách

. Sám ji tam mám

Napsal: stř srp 29, 2007 18:38
od Marek
Zkus z membrány II.klapky vyndat vratnou pružinu. Jezdil jsem tak sedm let.