Stránka 1 z 2

Prosím nutně o rychlou radu nějakého odborníka - mazání

Napsal: pát srp 17, 2007 07:20
od Acibuk
Za chvíli vyjíždím a pak už se nedostanu na net, tak se omlouvám, že to dávám sem a znovu, pak to smažu..

Problém s mým motorem je znám - něco v něm občas zaklepe při volnoběhu, trošku víc se hřeje, ale to bych asi neřešil, svítila kontrolka mazání při volnoběhu. Odpojil jsem čidlo a kontrolka si svítí vesele dál, začalo to napřed občas blikáním na volnoběh, teď už tak do 3000 OT skoro porád. Takže s olejem to asi nemá nic společnýho, tak se Vás ptám, jestli mám před jízdou měnit olejový filtr, který by teoreticky měl být ucpanej pilinama (ale asi není) - auto jede už 200km normálně, po seřízení ventilů docela i líp.

Napsal: pát srp 17, 2007 07:29
od Luděk Musil
Filtr preventivně vyměň. Stokoruna Tě nepoloží ...... . L.
PS: více e-mail

Napsal: pát srp 17, 2007 07:34
od Drobek81
Pokud kontrolka svítí až do 3tisíc otáček, nevyjížděl bych osobně nikam...leda zkus vyměnit ten filtr, jestli se to nezlepší...to už Tě fakt nezruinuje...Jestli to ale klepe nějakou dobu někde od spodu, tak vačka s vahadlama půjde do kytek a písty se můžou přidřít...počítej se smrtí motoru...Jak daleko s tím vlastně jedeš?

Napsal: pát srp 17, 2007 08:30
od Myso
Drobek81 píše:Jak daleko s tím vlastně jedeš?
300km na dovolenku...

Napsal: pát srp 17, 2007 08:38
od Drobek81
Myso píše:300km na dovolenku...
vcelku dobrodruh teda...

Napsal: pát srp 17, 2007 08:47
od JmJ
Ja bych si radeji pucil nekde jiny auto. Zkurvit si dovolenou zadrenym motorem, to bych vazne nechtel.

Napsal: pát srp 17, 2007 08:49
od Drobek81
No právě, já si dnes taky pujčuji na týden auto od kolegy...jede na dovču svým druhým autem tak budu mít teď jeho...

Napsal: pát srp 17, 2007 08:53
od Acibuk
Takže kontolka svítila nezávisle na čidle (!), celou dobu svícení měl motor zcela normální chod, oleje dost, to klepání na volnoběhu není moc silné a jde od hlavy a jen občas, jinak takový chrastící zvuk od ventilů. Nicméně filtr jsem vyměnil, v tom starém nebyly k vidění žádné mechanické nečistoty (ale ještě jsem ho nepitval), nepatrně se zvýšil tlak oleje. Budík na benzin hrál tak, jak měl, na lpg měl trochu zpoždění, ale spíš bych to připsal podivnému budíku, byl nalezen téměř v kopřivách.

Napsal: pát srp 17, 2007 09:03
od Myso
Acibuk píše:Takže kontolka svítila nezávisle na čidle (!)
odpojil si policajta alebo snimac tlaku oleja?

Napsal: pát srp 17, 2007 09:14
od Acibuk
policajta

Napsal: pát srp 17, 2007 11:14
od Majo
a tlak oleja? ten ukazuje? co ukazuje?

Napsal: pát srp 17, 2007 18:20
od Marek
Vypadá to podle všeho, že se někde prošoupala izolace na drátku od čidla ke kontrolce a prostě to svítí. Pokud tlakoměr ukazuje tak, jak vždycky ukazoval, klidně jeď kam chceš, nic se neděje.

Na klice jsou nové šály, mají najeto ode mě 6000 km + to, co jsi najel Ty. Není možné, aby se ztrácel tlak !!!!!

Napsal: sob srp 18, 2007 19:42
od Acibuk
přesně tak to bylo diagnostikováno, auto se chová úplně normálně, kontrolka nesvítí, budík tlaku není moc směrodatný, ale "hraje", tak, jak má. Vyměnit drát a je.

Napsal: sob srp 18, 2007 23:42
od Saša
TY JSI NÁM DAL !!!

Napsal: ned srp 19, 2007 11:09
od JmJ
Tady magori s mazanim, a on budik ukazuje to co ma, toz tady by jeden druheho trefil ventilem mezi oci :P :wink: