Stránka 1 z 2

Těsnění odchází ?

Napsal: úte srp 14, 2007 17:47
od Pool
Chtěl bych se zeptat, dnes jsem si všimnul, že těsnění pod hlavou je dost zabarvené od fridexu, místama jsou zelené fleky. Kdybych měl digitál, tak jsem to vyfotil, bohužel.. Mám čekat brzký jeho konec?
P.S. Voda zatím neubývá a svíčky měly zdravou cihlovou barvu. Ale mám z toho celkem obavy, co bude dál.

Napsal: úte srp 14, 2007 18:24
od Majo
to akoze vidno zboku?

Napsal: úte srp 14, 2007 18:28
od Pool
Majo píše:to akoze vidno zboku?
Ano Majo při pohledu z venku z boku...

Napsal: úte srp 14, 2007 18:32
od Majo
hmm to je fakt divne, ked nad tym tak uvazujem, tak mi to raz robila byvala 1500vka, tiez menilo farby, ale vtedy ma nenapadlo ze z coho, ja som to neriesil a uz ten motor beha v inom aute stale bez problemu a to uz mnoho tkm odvtedy 8)
ja by som sa nebal kym neni zle :wink:

Napsal: úte srp 14, 2007 18:48
od Pool
Trochu jsi mě uklidnil Majo, díky. Budu to sledovat dál a uvidím :)
Jinak žigul zatím normálně jede, tak snad...
Ono to měnilo barvu už dlouho, akorát po včerejšku to trochu víc vylezlo (asi vím proč) a dnes jsem se na to pořádně podíval z blízka. Včera jsem tomu dával trochu nakládačku, s kámošem po dálnici 130 a chvilkama 150 ale jen chvíli...
Možná se motor špatně chladí, tenkrát když jsem si kupoval čidlo na saharu, tak jsem si mohl vybrat mezi tím co spíná dřív a později (ty °C si už nepamatuji) a já vzal to později, s doměnkou aby mi to nespínalo každou chvíli a to byla možná chyba. Když se mi sahara sepne, tak už to pěkně bublá a při vypnutí motoru je to slyšet. Kolem víčka chladiče mám pořád naprskané. Třeba to taky má vliv.. :?

Napsal: úte srp 14, 2007 19:00
od Majo
mozno by to chcelo dotiahnut hlavu ale to niekedy prilezitostne pri stelovani ventilov a vymenit to cidlo aby spinalo driv a bude vse v poradku...

Napsal: úte srp 14, 2007 19:03
od Štěpán
Majo píše:mozno by to chcelo dotiahnut hlavu ale to niekedy prilezitostne pri stelovani ventilov a vymenit to cidlo aby spinalo driv a bude vse v poradku...
Souhlasim, ale myslím, že to nemusí být příležitostně, ale rovnou co nejdřív.

Napsal: stř srp 15, 2007 06:47
od vik2
Me dokonce prosakuje fridex ven, lehce mokrej blok.
Chtel jsem spojit vymenu tesneni s montazi snizene hlavy, jenze porad nejak nemuzu tu hlavu dodelat. Takze uz tak jezdim docela dlouho a zatim to drzi....

Napsal: čtv srp 16, 2007 16:51
od Křečík Barbuška
Že by pomsta nového těsnění? Sakra také mám nové, ale zatím je v motoru jen čistá voda, ale po implantaci fridexu, která se blíží, neb mě nebaví oživlé hadice při rozehřátém motoru budu dění kolem těsnění sledovat. Když nad tím tak přemýšlím, tak u mě kolem těsnění akorát vzlíná olej, kterým jsem těsnění napatlal, ty jsi dal suché těsnění?

Napsal: pát srp 17, 2007 07:18
od vik2
Motor me skladal nekdo jinej, takze nevim. odhaduju ze bylo suche.
V te dobe jsem se toho jeste bal. Dneska uz to jen tak nekomu nesverim, pristup mechaniku ke starejm autum je desnej :evil: :evil:

Napsal: pát srp 17, 2007 15:19
od Pool
Jestli ses ptal mně, tak suché ne, nastříkal jsem jej důkladně z obou stran WD-čkem.

Koko Loko těsnění jsem bral v Solexu, to by Tě mohlo trochu uklidnit :D

Napsal: pát srp 17, 2007 15:33
od JmJ
Pool píše:Jestli ses ptal mně, tak suché ne, nastříkal jsem jej důkladně z obou stran WD-čkem.

Koko Loko těsnění jsem bral v Solexu, to by Tě mohlo trochu uklidnit :D
WD40 na nove tesneni? no ja nevim... ja mel za to, ze to neco, co spis veci rozpousti, hodne vzlina a tak... a celkem brzo vyschne. kdyby si rekl olej, nebo siliconovy olej, tak to bych chapal, ale wd 40 ?

teda pokud WD = WD 40.

Napsal: pát srp 17, 2007 15:53
od Pool
JmJ píše:WD40 na nove tesneni? no ja nevim... ja mel za to, ze to neco, co spis veci rozpousti, hodne vzlina a tak... a celkem brzo vyschne. kdyby si rekl olej, nebo siliconovy olej, tak to bych chapal, ale wd 40 ?

teda pokud WD = WD 40.
Jasně WD 40 :wink: Však těsnění má být suché, nikde nepíšou, že se mu má dávat před použitím olejová lázeň. Moc bych to s tím maštěním nepřeháněl, může se taky dost zmenšit jeho pevnost. Uznej sám, že dávat si tam těsnění jako nějakou polorozmáčenou hadru by asi neprošlo... :) WD-čkem jsem to ostříknul, aby těsnění 'nepřirostlo' k bloku nebo ke hlavě, aby nesedělo úplně na sucho. Staré jsem totiž seškrabával z bloku asi půl hodiny, tak aby se to příště neopakovalo...

Napsal: pát srp 17, 2007 16:03
od Majo
prave na toto su dva protichodne nazory mechanikov:
-mazat tesnenie aby sa neprilepilo
-nemazat tesnenie aby lepsie prilnulo a neprepustalo

---ja osobne mazem - ale jedine motorovym olejom.

Napsal: pát srp 17, 2007 16:07
od JmJ
Pool píše:
JmJ píše:WD40 na nove tesneni? no ja nevim... ja mel za to, ze to neco, co spis veci rozpousti, hodne vzlina a tak... a celkem brzo vyschne. kdyby si rekl olej, nebo siliconovy olej, tak to bych chapal, ale wd 40 ?

teda pokud WD = WD 40.
Jasně WD 40 :wink: Však těsnění má být suché, nikde nepíšou, že se mu má dávat před použitím olejová lázeň. Moc bych to s tím maštěním nepřeháněl, může se taky dost zmenšit jeho pevnost. Uznej sám, že dávat si tam těsnění jako nějakou polorozmáčenou hadru by asi neprošlo... :) WD-čkem jsem to ostříknul, aby těsnění 'nepřirostlo' k bloku nebo ke hlavě, aby nesedělo úplně na sucho. Staré jsem totiž seškrabával z bloku asi půl hodiny, tak aby se to příště neopakovalo...
jenze to WD je neco, co ma tendenci strukturu jistych materialu narusovat. povoluje rez a jiny svinicik, tak proc by to nemohlo nacnout to tesneni? to bych to fakt radeji nepotiral nicim :-). mozna je to ale uplne jedno, jen se mi proste "zda", ze wd na tohle proste neni to prave :-)