Těsnění odchází ?
Moderátor: Moderátoři
Těsnění odchází ?
Chtěl bych se zeptat, dnes jsem si všimnul, že těsnění pod hlavou je dost zabarvené od fridexu, místama jsou zelené fleky. Kdybych měl digitál, tak jsem to vyfotil, bohužel.. Mám čekat brzký jeho konec?
P.S. Voda zatím neubývá a svíčky měly zdravou cihlovou barvu. Ale mám z toho celkem obavy, co bude dál.
P.S. Voda zatím neubývá a svíčky měly zdravou cihlovou barvu. Ale mám z toho celkem obavy, co bude dál.
hmm to je fakt divne, ked nad tym tak uvazujem, tak mi to raz robila byvala 1500vka, tiez menilo farby, ale vtedy ma nenapadlo ze z coho, ja som to neriesil a uz ten motor beha v inom aute stale bez problemu a to uz mnoho tkm odvtedy
ja by som sa nebal kym neni zle

ja by som sa nebal kym neni zle

21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Trochu jsi mě uklidnil Majo, díky. Budu to sledovat dál a uvidím
Jinak žigul zatím normálně jede, tak snad...
Ono to měnilo barvu už dlouho, akorát po včerejšku to trochu víc vylezlo (asi vím proč) a dnes jsem se na to pořádně podíval z blízka. Včera jsem tomu dával trochu nakládačku, s kámošem po dálnici 130 a chvilkama 150 ale jen chvíli...
Možná se motor špatně chladí, tenkrát když jsem si kupoval čidlo na saharu, tak jsem si mohl vybrat mezi tím co spíná dřív a později (ty °C si už nepamatuji) a já vzal to později, s doměnkou aby mi to nespínalo každou chvíli a to byla možná chyba. Když se mi sahara sepne, tak už to pěkně bublá a při vypnutí motoru je to slyšet. Kolem víčka chladiče mám pořád naprskané. Třeba to taky má vliv..

Jinak žigul zatím normálně jede, tak snad...
Ono to měnilo barvu už dlouho, akorát po včerejšku to trochu víc vylezlo (asi vím proč) a dnes jsem se na to pořádně podíval z blízka. Včera jsem tomu dával trochu nakládačku, s kámošem po dálnici 130 a chvilkama 150 ale jen chvíli...
Možná se motor špatně chladí, tenkrát když jsem si kupoval čidlo na saharu, tak jsem si mohl vybrat mezi tím co spíná dřív a později (ty °C si už nepamatuji) a já vzal to později, s doměnkou aby mi to nespínalo každou chvíli a to byla možná chyba. Když se mi sahara sepne, tak už to pěkně bublá a při vypnutí motoru je to slyšet. Kolem víčka chladiče mám pořád naprskané. Třeba to taky má vliv..

Me dokonce prosakuje fridex ven, lehce mokrej blok.
Chtel jsem spojit vymenu tesneni s montazi snizene hlavy, jenze porad nejak nemuzu tu hlavu dodelat. Takze uz tak jezdim docela dlouho a zatim to drzi....
Chtel jsem spojit vymenu tesneni s montazi snizene hlavy, jenze porad nejak nemuzu tu hlavu dodelat. Takze uz tak jezdim docela dlouho a zatim to drzi....
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11058
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Že by pomsta nového těsnění? Sakra také mám nové, ale zatím je v motoru jen čistá voda, ale po implantaci fridexu, která se blíží, neb mě nebaví oživlé hadice při rozehřátém motoru budu dění kolem těsnění sledovat. Když nad tím tak přemýšlím, tak u mě kolem těsnění akorát vzlíná olej, kterým jsem těsnění napatlal, ty jsi dal suché těsnění?
Lada Granta Liftback 1,6 16V platinum - téměř normální auto
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Granta Liftback 1,6 16V bílá - necháme se překvapit
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
WD40 na nove tesneni? no ja nevim... ja mel za to, ze to neco, co spis veci rozpousti, hodne vzlina a tak... a celkem brzo vyschne. kdyby si rekl olej, nebo siliconovy olej, tak to bych chapal, ale wd 40 ?Pool píše:Jestli ses ptal mně, tak suché ne, nastříkal jsem jej důkladně z obou stran WD-čkem.
Koko Loko těsnění jsem bral v Solexu, to by Tě mohlo trochu uklidnit
teda pokud WD = WD 40.
VAZ 2104 1.3 1989
Jasně WD 40JmJ píše:WD40 na nove tesneni? no ja nevim... ja mel za to, ze to neco, co spis veci rozpousti, hodne vzlina a tak... a celkem brzo vyschne. kdyby si rekl olej, nebo siliconovy olej, tak to bych chapal, ale wd 40 ?
teda pokud WD = WD 40.


prave na toto su dva protichodne nazory mechanikov:
-mazat tesnenie aby sa neprilepilo
-nemazat tesnenie aby lepsie prilnulo a neprepustalo
---ja osobne mazem - ale jedine motorovym olejom.
-mazat tesnenie aby sa neprilepilo
-nemazat tesnenie aby lepsie prilnulo a neprepustalo
---ja osobne mazem - ale jedine motorovym olejom.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
jenze to WD je neco, co ma tendenci strukturu jistych materialu narusovat. povoluje rez a jiny svinicik, tak proc by to nemohlo nacnout to tesneni? to bych to fakt radeji nepotiral nicimPool píše:Jasně WD 40JmJ píše:WD40 na nove tesneni? no ja nevim... ja mel za to, ze to neco, co spis veci rozpousti, hodne vzlina a tak... a celkem brzo vyschne. kdyby si rekl olej, nebo siliconovy olej, tak to bych chapal, ale wd 40 ?
teda pokud WD = WD 40.Však těsnění má být suché, nikde nepíšou, že se mu má dávat před použitím olejová lázeň. Moc bych to s tím maštěním nepřeháněl, může se taky dost zmenšit jeho pevnost. Uznej sám, že dávat si tam těsnění jako nějakou polorozmáčenou hadru by asi neprošlo...
WD-čkem jsem to ostříknul, aby těsnění 'nepřirostlo' k bloku nebo ke hlavě, aby nesedělo úplně na sucho. Staré jsem totiž seškrabával z bloku asi půl hodiny, tak aby se to příště neopakovalo...


VAZ 2104 1.3 1989