Stránka 1 z 6

světlo nefunguje

Napsal: úte srp 14, 2007 15:52
od jakke
moje teta si koupila ladu 2111 a za náký čas mi zavolala že jí nejde pravý dálkový tak sem se na to kouk :shock: a dal novou žarovku a furt to nesvítí nevý někdo co to může být než se v tom začnu vrtat :P

Napsal: úte srp 14, 2007 16:00
od Erik
Na pojistku jsi se koukal? Jestli bude pojistka v pořádku, tak změř, jestli jde do patice žárovky napětí. Může to být špatná žárovka (i ta nová), chyba v patici, přerušený drát. Ale začal bych u té pojistky. Na pravé dálkové by to měla být pojistka č. 13, hodnota 10A.

Napsal: stř srp 15, 2007 18:34
od jakke
hele já vim že to zní divně ale já sem majitel lady 2104 a nevim kde ty pojistky na nový ladě sou já je hledal a nevim kde sou :oops:

Napsal: stř srp 15, 2007 20:57
od Čahoun
jakke, pojistky jsou před levou nohou řidiče ve vyklápěcím kastlíku.U levé ruky,blízko tlačítka na otevírání kufru je regulátor sklonu světel,hned pod ním je takovej obdélníkovej čudl,ten zmáčkneš a měl by se vyklopit panel s pojistkama.Nekdy se stává,že je zaseklej a musíš mu rukou pomoct.Pojistky jsou číslované od leva,pojistka v horní řadě vlevo je "1",horní pravá je "10",levá spodní "11" a pravá spodní "20".Jsou tam i symboly,co která pojistka chrání,ale jsou blbě vidět.

Napsal: čtv srp 16, 2007 07:49
od jakke
hele dík já to skusim a uvidim dyštak se ozvu

Napsal: stř srp 22, 2007 05:03
od Erik
Tak už svítí? :idea:

Napsal: ned zář 02, 2007 17:39
od jakke
jo už svítí nebylo to pojistkou ani žárovkou ale blbim kontaktem vyčistl sem to prostříkal kontaktolem a de

Světlo nefunguje.

Napsal: pon zář 01, 2008 20:35
od žež
Mam ladu 2111 a přestal mě svítit zadní obrys, nejde mě tam šalina. Potřeboval bych schéma elektrického zapojení. Děkuji za pomoc.

Re: Světlo nefunguje.

Napsal: úte zář 02, 2008 20:44
od plavec
žež píše:Mam ladu 2111 a přestal mě svítit zadní obrys, nejde mě tam šalina. Potřeboval bych schéma elektrického zapojení. Děkuji za pomoc.
Zkus vyhodit a dát tam jinej ten vnitřek tý lampy- myslím jako ty objímky. JInak jasně že napřed koukni na pojistky. Ale co se mi jednou dtalo u fáčka, tak mi nešla jedna obrysovka, a tak jsem hledal a nenašel nic, elektrikář vzal zkoušečku a ejhle pojistka nebyla prasklá, ale nevedla, tak jsem udělal v opravně kšeft za asi pětikorunu a za ušetřený penízky si koupil zmrzlinu. :lol:

Světlo nefunguje.

Napsal: stř zář 03, 2008 20:03
od žež
Vnitřkem lampy to není a pojistkou taky ne. :( ( Prostě v drátu co živí zadní levej obrys není šťáva.) Už jsem měl venku aji tišták jak jsou pojistky jestli není chyba tam (na pohled to vypadá OK) ale potřeboval bych právě to schéma abych si to mohl proměřit.

Napsal: stř zář 03, 2008 20:29
od zelvotron
Zkusil bych jestli je napětí na pojistce. Případně zkusit jít "po drátu".

Napsal: čtv zář 04, 2008 16:53
od Raduz
zelvotron píše:Případně zkusit jít "po drátu".
To se projde! :D
žež píše:přestal mě svítit zadní obrys
Jestli máš závěsný, tak je možný že jak jej napojovali na osvětlení tak to naštípli takovým nácestným přípojem, a teď už se to ulomilo úplně. Taky mi to zlobilo i ty objímky. Já to zapojil komplet do konektorů a objímky dal kovový. :wink:

Napsal: sob zář 06, 2008 12:19
od tavri
Levá přední obrysovka svítí asi o půlku míň než pravá. Prohodil jsem žárovičky a výsledek stejný. Zavrklal jsem s konektorama a taky nic. Nějaký úbytek napětí?

Napsal: sob zář 06, 2008 13:39
od Petr HC
For Tavri – škoda ,že jsem to nevěděl včera – jel jsem přes Trutnov a měl jsem ssebou multimetr .Ale to ti nepomůže .Zkus vzít kus drátu „šlusovadlo“ a propoj zemnící přívod slabě svítící žárovky se spolehlivou kostrou – nejlépre minus na aku .Pokud se žárovka rozjasní je přechodový odpor a tedy závada zde . pak zkus (při svítící žárovce) spojit šlusovadlem plus žárovky s plusem aku .Rozjasní-li se je závada mezi pojistkou (včetně pojistky) a žárovkou . Pozor na tvrdý zkrat ! Máš-li multimetr měř proti minus aku oba přívody k žárovce .Minusový pól žárovky může mít několik mV až desítek mV , plusový pól žárovky může mít o přibližně stejný počet mV méně ,než je napětí aku . Závadu hledej tam ,kde je velký úbytek napětí .

Napsal: čtv zář 11, 2008 19:32
od tavri
Petr HC: Půjčil jsem si multimetr a na levé obrysovce jsem naměřil 9,6 a na pravé 11,1 V. Při spuštěném motoru to bylo levá 11,2 a pravá 12,1 V. Bohužel jsem to měřil na obrysovce vůčí jejímu mínus pólu a né na mínusu baterky.
Baterka má napětí 12,3 V a při spuštěném motoru 13,5 V.
Vyzkoušel jsem tu fintu s vodičem napojeným přímo na baterku, tak tedy mínus pól je v pořádku a při napojení plusu se rozsvítila na správnou intezitu.
Je tam takový žlutý tenký drátek co vede kamsi do svazku, mám ho propojit s plusovým pólem obrysovky na pravé parabole nebo to vyřešit nějak lépe?