motory 1,4
Moderátor: Moderátoři
motory 1,4
Podle www.Ladanews.ru se již začali vyrábět sériově motory o objemu 1.4.
Tak jsem zvědavý kdy se u nás objeví a jak na tom budou vykonově a co do životnosti.Před cca 2 lety do nich vkládali v RU velké naděje,tak jsem fakt zvědav.
Tak jsem zvědavý kdy se u nás objeví a jak na tom budou vykonově a co do životnosti.Před cca 2 lety do nich vkládali v RU velké naděje,tak jsem fakt zvědav.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
skutečně
01.08.2007 Собраны первые 10 двигателей 1,4л для LADA KALINA
В конце июля в механосборочном производстве АВТОВАЗа были собраны первые десять 16-клапанных двигателей ВАЗ-11194 объёмом 1,4 литра для автомобиля LADA KALINA. Все 10 готовых двигателей после обязательного цикла испытаний в цехе № 36-2 были переданы на сборку автомобилей LADA KALINA в цех № 45-5 сборочно-кузовного производства АВТОВАЗа. Новый двигатель отличается диаметром поршня - 76,5 мм (в отличие от 82-миллиметрового диаметра поршня на двигателе ВАЗ-21124 объёмом 1,6 л), а также облегчённой шатунно-поршневой группой производства Federal Mogul. «Пробная сборка новых двигателей выявила лишь минимальные замечания, которые легко устранимы, говорит и.о. главного инженера МСП Андрей Кабардин. - Этим мы сейчас и занимаемся».
Предварительный план августа – 500 двигателей ВАЗ-11194 объёмом 1,4 литра для автомобиля LADA KALINA.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: motory 1,4
ja bych rekl, ze nadeje do nich nevkladaji jen rusove, ale i kromerizaneFOMA píše:Podle www.Ladanews.ru se již začali vyrábět sériově motory o objemu 1.4.
Tak jsem zvědavý kdy se u nás objeví a jak na tom budou vykonově a co do životnosti.Před cca 2 lety do nich vkládali v RU velké naděje,tak jsem fakt zvědav.
VAZ 2104 1.3 1989
Kdyby motory zvětšovali, musí použít úplně jiný brzdy a na to nestačí 14" palcová kola. Takže by museli snížit profil gum.... Ty 14" u mě s bržděním sotva stíhaj. A kotouče jsou ventilovaný.....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak co, šéfové, neví už se něco bližšího o dovozu Kalin s 1,4 motorama k nam?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Jak se začne vozit GTI tak jedno beru
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
ahoj lidi .. nekde na www.zr.ru jsem neco cetl o 1,4 motoru psali že zmenili staly prevod ze 3,7 na 3,9 a že kalina ma s 1,4 lepší zrychleni a vetsi maximalku, nizsi spotrebu . proste sama pozitia.
tak me napada že vlastne motor 1,6 16v se do kaliny nejak nedava..cimpak to je?
z toho mensiho objemu bych strach nemel... žabožrouti udelali do clia 1,2 16v s turbem ktera ma 74kW a 140Nm pri 3000 otackach....
cisla ktera jsou na http://www.lada-auto.ru/cgi-bin/models. ... branch=tth
tak moc optimisticky nevypdaji. ale dulezity je prubeh tociveho momentu . dokud se s tou 1,4 nikdo nesvezzl tak bych ji nezatracoval. Osobne si myslim že nejlepsi co bylo byla 1,5 16v podle normy euro2 ....
ostatne i u jinych aut byly verze euro2 nejuspornejsi....s nejjednodussi elektronikou...atd:-)
tak me napada že vlastne motor 1,6 16v se do kaliny nejak nedava..cimpak to je?
z toho mensiho objemu bych strach nemel... žabožrouti udelali do clia 1,2 16v s turbem ktera ma 74kW a 140Nm pri 3000 otackach....
cisla ktera jsou na http://www.lada-auto.ru/cgi-bin/models. ... branch=tth
tak moc optimisticky nevypdaji. ale dulezity je prubeh tociveho momentu . dokud se s tou 1,4 nikdo nesvezzl tak bych ji nezatracoval. Osobne si myslim že nejlepsi co bylo byla 1,5 16v podle normy euro2 ....
ostatne i u jinych aut byly verze euro2 nejuspornejsi....s nejjednodussi elektronikou...atd:-)
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: stř čer 29, 2005 11:08
Nová 1,6 16V se do Kaliny standartně nedává a dávat nebude (vyjímkou jsou vozidla milice), protože se jedná o základní motorizaci Priory. Staré 1,6. 16V, které se z hlediska maximálního výkonu zhruba shodují s 1,4 16V a nemělo by cenu to rvát vzhledem k hmotnosti do Kaliny, se budou motnovat už jenom do Samar. Časem pravděpodobně buď úpně vymizí pro Kaliny i motorizace 1,6 8V a nebo bude nahrazena 1,6 HDi od PSA (ale teď bych to spíš tipnul na nějaký menší diesel od Renaultu).