Ja neviem co sa stalo z motorom,ale ked sa zahreje tak totalne blbne.
Ked je studeny,tak aj dalsie auto by tahal za sebou, ale ked sa zohreje:
po pridani plynu skape,
ked neskape a podari sa mi rozbehnut tak nema vykon a ide skapat a musim zastavit.
zle startuje,resp nenastartuje pokym mu nedam plny plyn.
Ked ochladne motor,tak nastartuje ako hodinky,po prvom otoceni.
Menil som Hlavu rozdelovaca, palec, prerušovač. stale rovnake(pritom, ked som porovnaval tie veci,vobec nevyzerali opotrebovane,ale ked som mal nove,tak som to vymenil)
Dnes som prefukoval cely karburator 6atm, vycistil do puntika,nastavil plavak,len som si doma zabudol v BA tesnenie,tak som to nedaval dokopy,tak neviem vysledok.
A klepe mi jeden ventil,,tak,ale tym to nebude.neviem co to uz moze byt.
BOhatost zmesi som nastavoval podla knizky,ale nie je to presne,ked nemam pristroj.
Motor_po zohriati nema vykon.
Moderátor: Moderátoři
Motor_po zohriati nema vykon.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
Jestli ten motor dobře pracuje když je studenej a BEZ sytiče, pak hledej příčinu v bohatosti směsi - někde může být něco povoleno.
Koukal jsi na svíčky? Možná se ještě podívej na kondík na rozdělovači. Teď mě sice nic nenapadá, ale zaměř se na věcy, které mohou reagovat na teplo. Třeba někde v zapalování může být něco malinko povoleny a vlivem roztažnosti to pak blbne.
Koukal jsi na svíčky? Možná se ještě podívej na kondík na rozdělovači. Teď mě sice nic nenapadá, ale zaměř se na věcy, které mohou reagovat na teplo. Třeba někde v zapalování může být něco malinko povoleny a vlivem roztažnosti to pak blbne.
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Chyba bola v predzapale.. Bol nastaveny po zapal.. cca 5st za HU.
Ako sa to tak mohlo zmenit? ked sroub ktory, ked som siel uvolnit ,aby som to nastavil spat na 5st pred HU, tak bol fest utiahnuty?
A precistenie karbosa pomohlo k rovnobeznym otackam. Nema to skoro ziadne oscilacie na volnobehu.
Ako sa to tak mohlo zmenit? ked sroub ktory, ked som siel uvolnit ,aby som to nastavil spat na 5st pred HU, tak bol fest utiahnuty?
A precistenie karbosa pomohlo k rovnobeznym otackam. Nema to skoro ziadne oscilacie na volnobehu.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo