Motor_po zohriati nema vykon.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Motor_po zohriati nema vykon.

Příspěvek od janci »

Ja neviem co sa stalo z motorom,ale ked sa zahreje tak totalne blbne.

Ked je studeny,tak aj dalsie auto by tahal za sebou, ale ked sa zohreje:
po pridani plynu skape,
ked neskape a podari sa mi rozbehnut tak nema vykon a ide skapat a musim zastavit.
zle startuje,resp nenastartuje pokym mu nedam plny plyn.

Ked ochladne motor,tak nastartuje ako hodinky,po prvom otoceni.

Menil som Hlavu rozdelovaca, palec, prerušovač. stale rovnake(pritom, ked som porovnaval tie veci,vobec nevyzerali opotrebovane,ale ked som mal nove,tak som to vymenil)

Dnes som prefukoval cely karburator 6atm, vycistil do puntika,nastavil plavak,len som si doma zabudol v BA tesnenie,tak som to nedaval dokopy,tak neviem vysledok.

A klepe mi jeden ventil,,tak,ale tym to nebude.neviem co to uz moze byt.

BOhatost zmesi som nastavoval podla knizky,ale nie je to presne,ked nemam pristroj.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

chybu hledej (nejspíš) v zapalování(zaměř se na rozdělovač), nebo v karbecu(moc bohaté).. mě se do toho ještě přidalo to že mi tekl benzín do oleje...
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Jestli ten motor dobře pracuje když je studenej a BEZ sytiče, pak hledej příčinu v bohatosti směsi - někde může být něco povoleno.
Koukal jsi na svíčky? Možná se ještě podívej na kondík na rozdělovači. Teď mě sice nic nenapadá, ale zaměř se na věcy, které mohou reagovat na teplo. Třeba někde v zapalování může být něco malinko povoleny a vlivem roztažnosti to pak blbne.
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Mě něco podobnýho dělaly svíčky. Vyměnil sem je a v poho. Můžeš zkusit i cívku.
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

Vobec ma nenapada co to moze byt..Dufam,ze ked zmontujem karbec,tak to zmyzne.

tu civku skusim vymenit,na chvilu. Pre istotu skontrolujem ci isto je spravne nastaveny predzapal,a mozno ten kondik vymenim.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

Moc velkej předstih, hodně benzínu, špatný benzín. jinak newim :(
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

Dufam,ze to pofici,,stredu sa s tym idem zase hrat.
Bo bratranec ma strasil,ze by to mohli byt aj tesniace kruzky.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Uživatelský avatar
janci
Příspěvky: 237
Registrován: stř úno 07, 2007 18:46
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od janci »

Chyba bola v predzapale.. Bol nastaveny po zapal.. cca 5st za HU.
Ako sa to tak mohlo zmenit? ked sroub ktory, ked som siel uvolnit ,aby som to nastavil spat na 5st pred HU, tak bol fest utiahnuty?

A precistenie karbosa pomohlo k rovnobeznym otackam. Nema to skoro ziadne oscilacie na volnobehu.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“