Stránka 1 z 1
zadni svetla
Napsal: stř črc 18, 2007 16:54
od kubahosi
Ahoj nevite nekdo cim to je ze mi jedno zadni svetlo sviti nak moc nez to druhe???Zarovky tam jsou stejne diky
Re: zadni svetla
Napsal: stř črc 18, 2007 16:57
od Laďuša
kubahosi píše:Ahoj nevite nekdo cim to je ze mi jedno zadni svetlo sviti nak moc nez to druhe???Zarovky tam jsou stejne diky
Omrkni všelijaký kontakty, jestli nejsou zoxidovaný, může tam bejt ňákej zlej přechodovej odpor... A nebo nějakej svod (zlá izolace)
Napsal: stř črc 18, 2007 16:59
od kubahosi
jj tak ja to nekdy zkusim a jeste nevis nahodou kdyz jedu dele tak mi hreje spinaci skrinka
Napsal: stř črc 18, 2007 17:00
od Lada_BV
co kostra ???
no a když Ti hřeje spínací skříňka, tak to je jasné - je v ní přechodový odpor
když se na to vyprdneš, tak v horším případě můžeš i hořet
rozdělat skouknout a buď nové nebo aspoň vyčistit kontakty
a jestli to jde, tak větší proudy řešit přes relé
Napsal: stř črc 18, 2007 17:02
od kubahosi
jaka kostra u baterie??
Napsal: stř črc 18, 2007 17:03
od Laďuša
kubahosi píše:jj tak ja to nekdy zkusim a jeste nevis nahodou kdyz jedu dele tak mi hreje spinaci skrinka
hřeje, jo? No tak to tam asi prochází víc proudu, než by mělo... opět zkoukni kontakty, jestli je v poho takovej ten "oříšek"..
Napsal: stř črc 18, 2007 17:04
od kubahosi
jo ale kde je jich tan hodne moc
Napsal: stř črc 18, 2007 17:08
od Lada_BV
kubahosi píše:jaka kostra u baterie??
kostru u baterie samozřejmě zkontroluj také, ale to nemá určitě vliv na to, že jedno světlo svítí víc a druhé míň. Každé světlo musí být někde ukostřené - jinak by to nesvítilo. U svého bývalého vozu 2103 jsem to vyřešil tak, že jsem kostru roztahal drátama všude a byl jsem vysmátý
Napsal: stř črc 18, 2007 17:10
od kubahosi
jj to taky by bylo dobry ale ja u me 01 to bude asi tezsi en?
Napsal: stř črc 18, 2007 17:10
od Laďuša
kubahosi píše:jo ale kde je jich tan hodne moc
Na spínačce máš vzadu pár kontaktů a je tam takovej ten otáčecí třecí kontakt....to vyčisti....
Napsal: stř črc 18, 2007 17:11
od Lada_BV
kubahosi píše:jj to taky by bylo dobry ale ja u me 01 to bude asi tezsi en?
nic není nemožné a u Lady obzvlášť.
Napsal: stř črc 18, 2007 17:13
od kubahosi
jj az budu mit cas tak se na to mrknu.
Napsal: stř črc 18, 2007 18:54
od Honza 21061
Se světly to budeš mít o hodně jednodušší, než kdybys měl 2103/06, protože máš v kufru o polovinu méně ozdobných plastů a hlavně ve světlech máš 2 žárovky, zatímco 2106 má 4. Je potřeba hlavně očistit ten šroub s matkou, který bere proud z kostry, nebo jestli je tam drát, vedoucí od něj do konektoru světla už nevím, ale jedno z toho určitě.
Dále může být problém v samotných objímkách- a to velmi často, propojení kabeláže se světlem, nebo také v pojistkách- zkusit novou pojistku, přihnout pružné plíšky aby se pojistka případně neviklala a prozkoušet upevnění konektorů před a za pojistkami.
Pokud vím, tak u 2101/011 jde hlavní proud do světel přes spínací skříňku a tam může být právě problém s velkým přechodovým odporem.
Jestli máš 2101 a kabeláž stavěnou na přední symetrické 45/40 W a někdy se tam třeba měnily paraboly na H4 60/55 W (pokud možno do nich ještě přišly silnější H4 než tyto), tak může být zrovna příčina v tomhle a měl bys to zapojit po vzoru 03/06, tj. tlumená i dálková světla přes relé.
Mělo by to snad být na to stavěné, ale přesto průchod takového proudu dlouhodobě přes kontakt spínačky ho může zahřát sám o sobě a nemusí tam být nijak velký přechodový odpor... Ale nemůžu posoudit, neviděl jsem, nesáhl jsem na to.
Chtělo by to celé proměřit a kontakty očistit, dotáhnout, zkontrolovat nepoškození izolace.. atd.
Napsal: čtv črc 19, 2007 08:42
od Luděk Musil
To Kubahosi: pokud tam máš H4-ky žárovky - velmi vřele doporučuji přestavět na relátka tak, aby ani spínací skříňkou, ani páčkama pod volantem nešly "velký" proudy. Já si takto dvoje páčky "odpálil".
Po přestavění na relé (je to otázka několika drátů) se zcela určitě přestane spínačka hřát. L.