Otáčky
Napsal: čtv črc 12, 2007 22:45
Zdravím, potreboval by som vedieť, aké otáčky by mala mať 2103 pri úplne vytiahnutom sytiči.- zn: Kata trucuje ( ani sa jej nedivím)
Nezáviď, psal jsem, že když má dobrou náladu.... Jinak se v současnosti potýkam se stejným problémem, co popisuješ.....Teda samo jenom studenej motor....Až to budeš mít v richtiku, napiš, čim to byloSid píše:Tak to ti závidím . Kata drží ledva ledva 1500 aj to len chvíľku, potom padá na cca1000. Naposledy na sytič ani nešla, musel Doktor držať stlačený plyn a keď ho ubral tak chcípla a to aj akonáhle vytiahol sytič. Chudák, budeme asi musieť pozrieť karbec a tesnenia.
jo hele, možný je všechno Udělam koukánekJmJ píše:a nemate proste jen spatnou membranku v sytici nebo pridreny tahla kolem sytice (nemyslim lanko, ale ten teleskop atd)?
No moôj prípad to nieje, lebo membránka je nová a tiahla to asi nebudú tiež ale pozrem. Ja to Katine trucovanie vidím v tesnení pod karburátorom- vôbec tam nieje!!!!!!! Sa čudujem, že sme bez neho nastavili voľnobeh a dokázali jazdiťJmJ píše:a nemate proste jen spatnou membranku v sytici nebo pridreny tahla kolem sytice (nemyslim lanko, ale ten teleskop atd)?
Unás aj pri teplom motore- cca 60 stupňov na budíku.Laďuša píše:Nezáviď, psal jsem, že když má dobrou náladu.... Jinak se v současnosti potýkam se stejným problémem, co popisuješ.....Teda samo jenom studenej motor....Až to budeš mít v richtiku, napiš, čim to byloSid píše:Tak to ti závidím . Kata drží ledva ledva 1500 aj to len chvíľku, potom padá na cca1000. Naposledy na sytič ani nešla, musel Doktor držať stlačený plyn a keď ho ubral tak chcípla a to aj akonáhle vytiahol sytič. Chudák, budeme asi musieť pozrieť karbec a tesnenia.
a nebo špatně nastavenou klapku sytiče!JmJ píše:a nemate proste jen spatnou membranku v sytici nebo pridreny tahla kolem sytice (nemyslim lanko, ale ten teleskop atd)?
Je tam tokový táhýlko, které vede od přívěry sytiče do škrtící klapky první komory. Zkus s ním si nějak pohrat. Sytič funguje totíž tak, že škrtíš vzduch nad difuzorem a vytváříš větší podtlak aby se líp odpařoval benzín ( trojný bod - nižší absolutní tlak = nižší bod vaření kapaliny ), ale funguje to jen když trochu víc pootevřeš škrtící klapku!!!Sid píše:A nedajú sa otáčky na sytiči niejako nastaviť? Myslím, že ohľadom tej membránky sytiča by sa malo niečo nastavovať. Poraďte prosím V tomto sa nevyznám.