Stránka 1 z 1
Nesvítí kontrolka dobijení při zapnutém klíčku
Napsal: čtv črc 12, 2007 21:29
od Petr20
Ahoj chtěl sem se zeptat když nenastartuju jen zapnu zapalování nesvítí mi kontrolka dobijení jen olej na žárovku sem se díval a je dobrá můžete poradit proč? díky
Napsal: čtv črc 12, 2007 21:31
od Marek89
nie vsetkym 07 fungovala ta kontrolka
ha
Napsal: čtv črc 12, 2007 21:37
od Sid
No na našej 2103 sme mali ten istý problém- bolo to v relé kontrolky dobíjania. A nesvieti ti to odo dňa kúpy, alebo to prestalo svietiť po niejakom zásahu. Každopádne by som najkôr zistil, či tá kontrolka má svietiť a skontroloval by som najskôr poistky
Napsal: čtv črc 12, 2007 21:42
od Blazzen
Mě taky nesvíti řídím se podle regulátoru napětí které má tři diody 12V,13V,14V kdyby začlo svítit červeně 12V tak přestavá dobijet alternátor! Jinak normálně mi svítí zelená 13V a někdy trochu prosvicuje oranžová 14V! Je to fakt dobrá věc
Napsal: čtv črc 12, 2007 22:25
od Slavek
Na 07 byla kontrolka dobíjení vždy NAZAPOJENA !
Napsal: čtv črc 12, 2007 23:13
od Vašátor
Slavek píše:Na 07 byla kontrolka dobíjení vždy NAZAPOJENA !
S tímto bych zase až tak moc nesouhlasil .... raději bych použil termín "většinou"
Napsal: pát črc 13, 2007 10:03
od Dobi
Svítí - nesvítí, zapojená - nezapojená.
Řešení: vyndat přístrojovou desku vzít zkoušečku a podívat se, jestli k ní vůbec vede nějaký drát. Někdy jo, někdy ne. Ve Strassmannovi pro verzi 07 po r. 86 zapojená není, ale např u 21034(?) (Axtec), co jsem předloni páral, zapojená byla ( přístr. panel 07).
Napsal: pát črc 13, 2007 11:18
od Laďuša
A nesvítí odzačátku nebo se to porouchalo?
Napsal: pát črc 13, 2007 13:04
od Dobi
Jo, to hlavně, jak napsal Laduša ! Jinak kontrolka na př. panelu u 07 má společný "+" , např. spolu se sytičem nebo ruční brzdou. Dotažen od alternátoru nebo relé kontrolky dobíjení je "-".
Napsal: pát črc 13, 2007 17:15
od Petr20
Laďuša píše:A nesvítí odzačátku nebo se to porouchalo?
Co sem to koupil tak už nesvítila on akorát říkal že tam dával jinej alternátor prý s fiata značka bosh!
Napsal: ned črc 15, 2007 21:57
od Křečík Barbuška
Jak vypadá kabeláž vedoucí k alternátoru? Měly by tam vést dva špagáty končící pod matkou, dále jeden špagát končící fastonem pro buzení alternátoru a případně špagát zakončený fastonem pro relé kontrolky. Některé 07čky (třeba moje) nebyly kontrolou dobíjení ve formě indikace žárovkou vybavovány, jen voltmetrem. Pokud tam máš nějaký spešl altec dá se předpokládat, že se člověk implantující tuto věc omezil jen na silové dráty a buzení. Jen pro zajímavost, jaký je ročník tvého vozu?
Napsal: pon črc 23, 2007 15:27
od Petr20
Tak sem vyměníl alternátor dal sem tam original na 2107 ale nedobijí zapojil sem to stejně jak tam byl ten předtím pod šroubkem 2 dráty v alenternátoru vedoucí myslím do baterie a potom jeden drát zapojený do zastrčky alternátoru! Alternátor byl dobrý sundával sem ho z jiné 07 a fungoval!
Napsal: úte črc 24, 2007 06:46
od Luděk Musil
Hm hm hm
.
A opravdu jsi zapojil všechny "dráty"? Dva silné dráty ukončené očkem na šroub alternátoru, drátek s očkem od kondenzátoru na šroub alternátoru, drátek ve fastonu je připojen na zdiřku v těle alternátoru a drátek vycházející z těla alternátoru (podkova s diodama) na regulátor?
L.