Napínání rozvodového řetězu
Napsal: pon črc 09, 2007 09:44
Zdravím všechny,
potřeboval bych poradit. Vyměňoval jsem těsnění pod hlavou a už to dávám dohromady a stala se mi zajímavá věc a zdá se mi, že to není normální. Rozvodové kolo a řemenici z klikovky jsem měl na značkách a začal jsem dávat napínák rozv.řetězu. Co je zajímavy je, že když mam kola na značkách, tak je řetěz dost povolen (průhyb asi 2cm) a když začnu točit s motorem, tak se hned utáhne (průhyb 0,5cm) a zůstává tak celou dobu dokuď nedojde na značky. V knížce jsem četl, že povolíme zátku a protočíme klikový hřídel o 1,5 otáčky a napínák se automaticky přitlačí a pak zas zátku utáhneme nadoraz.
potřeboval bych poradit. Vyměňoval jsem těsnění pod hlavou a už to dávám dohromady a stala se mi zajímavá věc a zdá se mi, že to není normální. Rozvodové kolo a řemenici z klikovky jsem měl na značkách a začal jsem dávat napínák rozv.řetězu. Co je zajímavy je, že když mam kola na značkách, tak je řetěz dost povolen (průhyb asi 2cm) a když začnu točit s motorem, tak se hned utáhne (průhyb 0,5cm) a zůstává tak celou dobu dokuď nedojde na značky. V knížce jsem četl, že povolíme zátku a protočíme klikový hřídel o 1,5 otáčky a napínák se automaticky přitlačí a pak zas zátku utáhneme nadoraz.