Zdravím všechny,
potřeboval bych poradit. Vyměňoval jsem těsnění pod hlavou a už to dávám dohromady a stala se mi zajímavá věc a zdá se mi, že to není normální. Rozvodové kolo a řemenici z klikovky jsem měl na značkách a začal jsem dávat napínák rozv.řetězu. Co je zajímavy je, že když mam kola na značkách, tak je řetěz dost povolen (průhyb asi 2cm) a když začnu točit s motorem, tak se hned utáhne (průhyb 0,5cm) a zůstává tak celou dobu dokuď nedojde na značky. V knížce jsem četl, že povolíme zátku a protočíme klikový hřídel o 1,5 otáčky a napínák se automaticky přitlačí a pak zas zátku utáhneme nadoraz.
Napínání rozvodového řetězu
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 25
- Registrován: sob úno 04, 2006 20:02
- Bydliště: Týn nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
Napínání rozvodového řetězu
Ladu a nikdy nic jiného 2107 (2103,2106, 2x 21043, 3x Jawa 50, 5x Jawa 350)
Nevím proč si většina lidí při výměně hlavy přidává práci rozvodama ... píšu to tu už po několikáté: rozvodový řetěž stahnout k rozvodovému kolu drátem tak, aby řetěz nesklouzl a až potom sundat hlavu motoru. Rozvody se nepohnou a je to OK.
Jinak rozovodový řetěz se napíná tak jak píšou v Tůmovi + to co napsal Drobek. Jen ještě ke značkám na rozvodech - musí sedět při NAPNUTÉM řetězu!
Jinak rozovodový řetěz se napíná tak jak píšou v Tůmovi + to co napsal Drobek. Jen ještě ke značkám na rozvodech - musí sedět při NAPNUTÉM řetězu!
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/