Stránka 1 z 4
Ze starého nový, aneb repase motoru.
Napsal: pát čer 29, 2007 21:19
od Nemo
Koupil jsem před časem od Tommela jetý motor 05ku, v dobrém stavu-dík používáví kvalitních olejů, ale to bych nebyl já, abych se v tom nepošťoural, než to dám do auta, takže komplet repas.
Technických samozřejmostí vás ušetřím, jen poznamenám následující:
Pístní kroužky GOETZE, gufera dopředu jsem dal silikonová - jsou dimenzována teplotně i na otáčky, dozadu nějaké Italské, dvoubřité.
Šály ruské, z AutoLADA, guferka ventilů totéž, prý silikonová.
Všechny měřitelné vůle jsou víc než v pohodě, takže mám teď v podstatě nový motor.
Teď něco k čištění: Arva-nic moc, technický benzín-o poznání lepší, ale na hnědou usazeninu v hlavě a bloku to stejně nestačilo. Takže pak přišel ke slovu rozprašovačem aplikovaný cyklostar-(prodává se i motostar, ale asi to bude totéž), a oplach vapkou. Na zvláště odolávajících nánosech jsem to třikrát zopáknul, a výsledky jsou na fotkách.Jako nové.
Teď už je motůrek v autě, v benzínu troška M2T, a první jízda proběhla cca 180km po dálnici, v otáčkách 3 až 3,5tis. Budu si ho rozmazlovat.
Koupil jsem mu polosyntetiku 10w40 APi SL/CF, snad mu půjde k duhu.

Napsal: pát čer 29, 2007 21:23
od Nemo
Další..
Napsal: pát čer 29, 2007 21:35
od Tommel
Jsem rád že se má motor takle dobře a že bude dál dobře sloužit

Napsal: pát čer 29, 2007 21:39
od Majo
vapada to super a ta hlava je vylestena uplne nadherne, nicmene osobne by som nedaval nove piestne kruzky do nevybruseneho motora, nemam s tym dobre skusenosti. Radsej by som sahanie na piesty vynechal, nevytahoval ich, pokial boli v poriadku a drzali tlak... Uvidis ako pochodis, ked prejdes nejake tie km, informuj

Napsal: pát čer 29, 2007 21:45
od Nemo
Majo píše:Radsej by som sahanie na piesty vynechal, nevytahoval ich,
No, když jsem viděl ten povrch válců.... byl na pohled dokonalý, žádná hranka, vůle píst/válec víc než dobrá...., vůle nových kroužků v drážkách též víc než dobrá...
Inu, uvidíme

Napsal: sob čer 30, 2007 15:29
od Cory
Na aku cenu ta to vyslo?Planujem si zrepasovat 1,2ku,pripadne ju prevrtat na 1,3 alebo 1,4

Napsal: sob čer 30, 2007 18:31
od Maysner
hele. to je potvurka co sme ju u me na dvore dolovali ven

at dobre slouzi

Napsal: sob čer 30, 2007 20:05
od Myso
kraaaasa! takato robotka sa mi lubi

Napsal: ned črc 01, 2007 21:18
od Little Red Riding Hood
supr práce!!!!
takže tu nablejskanost hlavy má za následek ten cyklostár??.. oč se přesněj jedná???.. kolik a kde stojí??..
ty "lepší" gufera mám zhánět kde??:..
Napsal: ned črc 01, 2007 21:24
od Ivo
Little Red Riding Hood píše:ty "lepší" gufera mám zhánět kde??:..
u všech dobrých prodejců. Já jsem loni kupoval taky nějaké lepší, ale byly zelené.
Napsal: ned črc 01, 2007 21:26
od Nemo
Mno, tak guferka jsem koupil ve speciálce na gufera,řemeny,těsnění-konkrétně Praha .Štěrboholy,
ten cyklostar je v podstatě brutálně silný saponát , asi na bázi fosfátů, nastříká se to na znečištěnou plochu, případně se to poškádlí štětcem, nechá se to chvíli působit, a pak se to opláchne vodou.-tlakovka je nej.
Zahlíd jsem ten motorstar tušim v hornbachu? já to mám od dealera.
Napsal: ned črc 01, 2007 21:28
od Maysner
Nemo píše:Mno, tak guferka jsem koupil ve speciálce na gufera,řemeny,těsnění-konkrétně Praha .Štěrboholy,
ten cyklostar je v podstatě brutálně silný saponát , asi na bázi fosfátů, nastříká se to na znečištěnou plochu, případně se to poškádlí štětcem, nechá se to chvíli působit, a pak se to opláchne vodou.-tlakovka je nej.
Zahlíd jsem ten motorstar tušim v hornbachu? já to mám od dealera.
necim podobnym od valvoline sem cistil na felicii motor pred technickou. spina sla pekne pryc
jak tak koukam tak i viko ventilu by si zaslouzilo nakou peknou barvicku

Napsal: ned črc 01, 2007 23:05
od Křečík Barbuška
Podobných výsledků jsem u čištění hlavy dosáhl jakýmsi mastnostopem na bázi louhu, jedinou lehkou nevýhodou je vzájemná aktivita s hliníkem, ale hlava je asi z lepšího materiálu, přežila, jen se mi při čištění krátkodobě ztrácel vzorek z prstů

.
Napsal: pon črc 02, 2007 07:20
od EMI
Na takovýhle brutální čištění je dobrej i starej tetrachlorovej hasičák

ale je to teda xindl nejvyššího stupně

Napsal: pon črc 02, 2007 10:00
od Little Red Riding Hood
jinak nemo: ty nahnědlé guferka co máš na ventilech ,jsem nedávno vytahoval z motoru (nevim kolik najezdili) a byly krásně měkoučké a pružné, né jak ty černé, tvrdé hnusi co prodávaj normálně... proto se ptám, jelikož si myslím že budou velice kvalitní... ty dvoubřité gufera tam byly také (řekl bych stejné barvy a konzistence).. ty dvoubřité gufera byly na klice také..

ale museli kvůli GO ven..
takže gufera co použili rusi do motorů jsou všechny (ventily, klika -prsa, záda) normalizovaná??..