Stránka 1 z 1

System AXTEC v praxi

Napsal: ned čer 03, 2007 11:17
od Wolfhunt
Zdravim, LADAci.

Nedavno som kupil LADu 21043, r.v. 1995, 1500 motor, katalyzator. Palubovka je z 2107, 5. rychl. prevodovka.

Pred par dnami som si tu nieco nacital o karburatoroch Solex a Axtec. Zistil som, ze pravdepodobne mam Axtec (v motore mam tomu hadiciek, na strane vodica pod nadrzou ostrekovacov je dokonca nieco vakuove vyrobene v USA).

Vraj Aztec (ak je to to, co mam) nie je ziadna vyhra. Auto najazdilo vyse 125.000km, zatial v pohode. Mozete poradit, co teba sledovat pr tomto systeme, resp. na co si davat pozor? Viem, ze vzdy je mozne narvat tam klasicky karburator, ale rad by som s tymto jazdil co najdlhsie (nechcem zatial do toho vrazat vela prachov).

Za kazdy postreh ci radu vopred dakujem.

Napsal: ned čer 03, 2007 14:32
od Majo
no treba si davat bacha aby sa to neposralo, lebo ked sa to raz zacne srat, tak koniec :twisted:
cize nerypat do to, jazdit a riesit az ked bude zle :wink:

Napsal: ned čer 03, 2007 14:45
od Ivo
více méně souhlasím s majem. mám to taky a nehrabu se do toho. nepočítám samozřejmě běžné provozní věci, jako ventily, rozvody atd. takže jezdit, jezdit a nevrtat do toho.

Napsal: pon čer 04, 2007 07:11
od Marek
Souhlasil bych s Majem.

Dokud to jede, nechat být a nesahat, nedýchat a nekýchat. Jakmile to začne zlobit, nic s tím nevymyslíš, protože se to těžko diagnostikuje a opravuje.

Mnoho z lidí tady přestavělo auto na OZON a KAT nechali jako neřízený nebo ho úplně vyndali a nahradili standardním výfukem.

Napsal: pon čer 04, 2007 18:16
od Lada_BV
Marek píše:Souhlasil bych s Majem.

Dokud to jede, nechat být a nesahat, nedýchat a nekýchat. Jakmile to začne zlobit, nic s tím nevymyslíš, protože se to těžko diagnostikuje a opravuje.

Mnoho z lidí tady přestavělo auto na OZON a KAT nechali jako neřízený nebo ho úplně vyndali a nahradili standardním výfukem.
:cry:


:lol: to je můj případ :lol: :lol:

Napsal: ned čer 17, 2007 19:25
od čmelák
kat patri na policku do garaze aby sa nepokazil :P