System AXTEC v praxi
Napsal: ned čer 03, 2007 11:17
Zdravim, LADAci.
Nedavno som kupil LADu 21043, r.v. 1995, 1500 motor, katalyzator. Palubovka je z 2107, 5. rychl. prevodovka.
Pred par dnami som si tu nieco nacital o karburatoroch Solex a Axtec. Zistil som, ze pravdepodobne mam Axtec (v motore mam tomu hadiciek, na strane vodica pod nadrzou ostrekovacov je dokonca nieco vakuove vyrobene v USA).
Vraj Aztec (ak je to to, co mam) nie je ziadna vyhra. Auto najazdilo vyse 125.000km, zatial v pohode. Mozete poradit, co teba sledovat pr tomto systeme, resp. na co si davat pozor? Viem, ze vzdy je mozne narvat tam klasicky karburator, ale rad by som s tymto jazdil co najdlhsie (nechcem zatial do toho vrazat vela prachov).
Za kazdy postreh ci radu vopred dakujem.
Nedavno som kupil LADu 21043, r.v. 1995, 1500 motor, katalyzator. Palubovka je z 2107, 5. rychl. prevodovka.
Pred par dnami som si tu nieco nacital o karburatoroch Solex a Axtec. Zistil som, ze pravdepodobne mam Axtec (v motore mam tomu hadiciek, na strane vodica pod nadrzou ostrekovacov je dokonca nieco vakuove vyrobene v USA).
Vraj Aztec (ak je to to, co mam) nie je ziadna vyhra. Auto najazdilo vyse 125.000km, zatial v pohode. Mozete poradit, co teba sledovat pr tomto systeme, resp. na co si davat pozor? Viem, ze vzdy je mozne narvat tam klasicky karburator, ale rad by som s tymto jazdil co najdlhsie (nechcem zatial do toho vrazat vela prachov).
Za kazdy postreh ci radu vopred dakujem.