System AXTEC v praxi

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Wolfhunt
Příspěvky: 226
Registrován: pát čer 01, 2007 16:06
Bydliště: Trnava

System AXTEC v praxi

Příspěvek od Wolfhunt »

Zdravim, LADAci.

Nedavno som kupil LADu 21043, r.v. 1995, 1500 motor, katalyzator. Palubovka je z 2107, 5. rychl. prevodovka.

Pred par dnami som si tu nieco nacital o karburatoroch Solex a Axtec. Zistil som, ze pravdepodobne mam Axtec (v motore mam tomu hadiciek, na strane vodica pod nadrzou ostrekovacov je dokonca nieco vakuove vyrobene v USA).

Vraj Aztec (ak je to to, co mam) nie je ziadna vyhra. Auto najazdilo vyse 125.000km, zatial v pohode. Mozete poradit, co teba sledovat pr tomto systeme, resp. na co si davat pozor? Viem, ze vzdy je mozne narvat tam klasicky karburator, ale rad by som s tymto jazdil co najdlhsie (nechcem zatial do toho vrazat vela prachov).

Za kazdy postreh ci radu vopred dakujem.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

no treba si davat bacha aby sa to neposralo, lebo ked sa to raz zacne srat, tak koniec :twisted:
cize nerypat do to, jazdit a riesit az ked bude zle :wink:
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

více méně souhlasím s majem. mám to taky a nehrabu se do toho. nepočítám samozřejmě běžné provozní věci, jako ventily, rozvody atd. takže jezdit, jezdit a nevrtat do toho.
Marek
Příspěvky: 5330
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Souhlasil bych s Majem.

Dokud to jede, nechat být a nesahat, nedýchat a nekýchat. Jakmile to začne zlobit, nic s tím nevymyslíš, protože se to těžko diagnostikuje a opravuje.

Mnoho z lidí tady přestavělo auto na OZON a KAT nechali jako neřízený nebo ho úplně vyndali a nahradili standardním výfukem.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Lada_BV
Příspěvky: 203
Registrován: pon led 01, 2007 10:10
Bydliště: okres Břeclav, ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lada_BV »

Marek píše:Souhlasil bych s Majem.

Dokud to jede, nechat být a nesahat, nedýchat a nekýchat. Jakmile to začne zlobit, nic s tím nevymyslíš, protože se to těžko diagnostikuje a opravuje.

Mnoho z lidí tady přestavělo auto na OZON a KAT nechali jako neřízený nebo ho úplně vyndali a nahradili standardním výfukem.
:cry:


:lol: to je můj případ :lol: :lol:
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

kat patri na policku do garaze aby sa nepokazil :P
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“