Zdravim, LADAci.
Nedavno som kupil LADu 21043, r.v. 1995, 1500 motor, katalyzator. Palubovka je z 2107, 5. rychl. prevodovka.
Pred par dnami som si tu nieco nacital o karburatoroch Solex a Axtec. Zistil som, ze pravdepodobne mam Axtec (v motore mam tomu hadiciek, na strane vodica pod nadrzou ostrekovacov je dokonca nieco vakuove vyrobene v USA).
Vraj Aztec (ak je to to, co mam) nie je ziadna vyhra. Auto najazdilo vyse 125.000km, zatial v pohode. Mozete poradit, co teba sledovat pr tomto systeme, resp. na co si davat pozor? Viem, ze vzdy je mozne narvat tam klasicky karburator, ale rad by som s tymto jazdil co najdlhsie (nechcem zatial do toho vrazat vela prachov).
Za kazdy postreh ci radu vopred dakujem.
System AXTEC v praxi
Moderátor: Moderátoři
Souhlasil bych s Majem.
Dokud to jede, nechat být a nesahat, nedýchat a nekýchat. Jakmile to začne zlobit, nic s tím nevymyslíš, protože se to těžko diagnostikuje a opravuje.
Mnoho z lidí tady přestavělo auto na OZON a KAT nechali jako neřízený nebo ho úplně vyndali a nahradili standardním výfukem.
Dokud to jede, nechat být a nesahat, nedýchat a nekýchat. Jakmile to začne zlobit, nic s tím nevymyslíš, protože se to těžko diagnostikuje a opravuje.
Mnoho z lidí tady přestavělo auto na OZON a KAT nechali jako neřízený nebo ho úplně vyndali a nahradili standardním výfukem.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
-
- Příspěvky: 203
- Registrován: pon led 01, 2007 10:10
- Bydliště: okres Břeclav, ČR
- Kontaktovat uživatele:
Marek píše:Souhlasil bych s Majem.
Dokud to jede, nechat být a nesahat, nedýchat a nekýchat. Jakmile to začne zlobit, nic s tím nevymyslíš, protože se to těžko diagnostikuje a opravuje.
Mnoho z lidí tady přestavělo auto na OZON a KAT nechali jako neřízený nebo ho úplně vyndali a nahradili standardním výfukem.



