problem s motorom

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

problem s motorom

Příspěvek od Marek89 »

Poradte mi, mam problem a neviem co to moze sposobovat. Auto ide, ma rychlost aj otacky. Zrazu akoby strati otacky, musim dat neutral, pridat plyn, otacky naskocia a potom hodit nizsiu rychlost a niekedy aj o 2 rychlosti. Napr. mam 4 rychlost a 80 km/h a cca 2000ot./min. , zrazu klesnu otacky na 0 (motor je v chode), auto sa sprava ako v neutrale hoci rychlost je hodena a musi sa hodit neutral 3 a niekedy aj 2 rychlost, pridat plyn aby sa dostali otacky na cca 3000ot./min. a potom hodit vyssiu rychlost a uz to ide dobre.
Naposledy upravil(a) Marek89 dne ned srp 26, 2007 11:50, celkem upraveno 3 x.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Stanley__001x
Příspěvky: 370
Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Stanley__001x »

V prvé řadě mne není jasné jak může být motor v chodu a mít nula otáček. Problém s nepravidelným chodem motoru řeší většinou u karburátorových motorů zapalování a tak bych to viděl i u tebe na problém ze zapalováním. Zkus vyndat výčko z rozdělovače a kouknout na kontakty, vůli ložiska, kladívko a tak... Taky by asi nebylo od věci vyndat a vyčistit karbec a dát nová těsnění a membránky.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

vyzera ze je to uz ok, vymenil som kable k svieckam. to s tymi 0 otackami som myslel tak ze motor akoby zastal a potom naskocil.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Pool

Příspěvek od Pool »

No a jak se s tím rozjíždí, normálně nebo musíš dávat taky víc plynu? (3000 ot/min a víc)
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Pool píše:No a jak se s tím rozjíždí, normálně nebo musíš dávat taky víc plynu? (3000 ot/min a víc)
normalne
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

problem odstraneny. kladivko rozdelovaca malo volu, vymenene kable k svieckam a vycistena tryska v karburatore (benzin totiz isiel do karbecu stale, ci bol pedal stlaceny alebo nie)
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Puma17 píše: (benzin totiz isiel do karbecu stale, ci bol pedal stlaceny alebo nie)
Tohle je sice kravina nejvyššího kalibru, ale hlavně, že jsi to opravil.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

dlho som sa netesil, zase to zacalo robit, indukcna cievka je velmi horuca, odpor ma 4ohm. dal som aj druhu zo S120, ta ma odpor 2ohm.

poradte mi ci mam dobre zapojene droty na inducke.

popis obrazku (z lavej strany doprava), na lavom konektore je privod +12V, stredny je na rozdelovac, na pravom konektore je napajanie na rozdelovac a hnedy drot ktory ide do svorkovnice vedla nadrziek na brzdovu kvapalinu. Na pravom konektore je na volnobehu 7.8V az 8.2V, max. napatie ktore tam je pri pridany plynu (cca 2500ot./min) je napatie cca 10.8V. Viac to nejde.

edit: na pravom kontakte mam pripojeny aj otackomer
Naposledy upravil(a) Marek89 dne ned čer 10, 2007 06:32, celkem upraveno 1 x.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Zdá se to být správně, na symbol + (levý) má jít modrý drátek s červeným lemem, na druhou svorku (pravá) je připojené kladívko a další drátek co vede do jednotky řídící ekonomizér. Na tom levém by jsi měl měřit palubní napětí, možná menší o nějakých pár desetin voltu oproti napětí baterie (odpor vedení atd.). Na tom pravém raději nic neměř nebo si odsereš měřák, pokud tedy nemáš nějaký spešl, kladívko tu svorku v rytmu otáček přizemňuje a díky tomu dochází k indukci napětí z nízkovoltového okruhu do vn. Jisté zahřátí cívky je při provozu normální, ale neměl by jsi se o ní spálit. Hodnota nn vinutí cívky je cca. 4 ohmy a vn vinutí cca. 6-7 kiloohmů.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Koko Loko píše:Zdá se to být správně, na symbol + (levý) má jít modrý drátek s červeným lemem, na druhou svorku (pravá) je připojené kladívko a další drátek co vede do jednotky řídící ekonomizér. Na tom levém by jsi měl měřit palubní napětí, možná menší o nějakých pár desetin voltu oproti napětí baterie (odpor vedení atd.). Na tom pravém raději nic neměř nebo si odsereš měřák, pokud tedy nemáš nějaký spešl, kladívko tu svorku v rytmu otáček přizemňuje a díky tomu dochází k indukci napětí z nízkovoltového okruhu do vn. Jisté zahřátí cívky je při provozu normální, ale neměl by jsi se o ní spálit. Hodnota nn vinutí cívky je cca. 4 ohmy a vn vinutí cca. 6-7 kiloohmů.
sak to ze som sa aj o nu popalil, bola taka horuca ako motor. Merak mam klasicky, na pravom som v pohode nameral merak, napatie sa menilo, ale stale sa motor chova divne. je nejaky clovek z KE a okolia, ktory by sa na to pozrel a pripadne odstranil chyby ? Inac ten hnedy drot nemoze ist do ekonomizera, lebo ja mam 05.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Puma17 píše:Inac ten hnedy drot nemoze ist do ekonomizera, lebo ja mam 05.
Možné je všechno, ale řekl bych, že máš.

Zkus prostě nějakou jinou cívku, třeba od někoho, kdo nemá potíže, tebou popisované jevy by ukazovaly na nějaký mezizávitový zkrat. Prohlédni také upevnění drátku od kladívka a to jak mimo rozdělovač a hlavně v něm, jestli se ti to někde nemá tendenci přizemňovat. Mohl by jsi zkusit i jiný kondenzátor, mož ná by to chtělo zkontrolovat palec a odpor v něm a víčko. Kabely a svíčky jsou také dobré?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Marek89
Příspěvky: 1818
Registrován: úte úno 20, 2007 17:45
Bydliště: Čaňa, KE - Okolie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek89 »

Koko Loko píše:
Puma17 píše:Inac ten hnedy drot nemoze ist do ekonomizera, lebo ja mam 05.
Možné je všechno, ale řekl bych, že máš.

Zkus prostě nějakou jinou cívku, třeba od někoho, kdo nemá potíže, tebou popisované jevy by ukazovaly na nějaký mezizávitový zkrat. Prohlédni také upevnění drátku od kladívka a to jak mimo rozdělovač a hlavně v něm, jestli se ti to někde nemá tendenci přizemňovat. Mohl by jsi zkusit i jiný kondenzátor, mož ná by to chtělo zkontrolovat palec a odpor v něm a víčko. Kabely a svíčky jsou také dobré?
uz som dal druhu cievku, stale to robi, palec aj viecko rozdelovaca su nove, kable su tak isto nove.
Lada 2105

Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Odtrh a předstih máš správně?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Pool

Příspěvek od Pool »

Všechno nové, ale kladívka stále staré? Nebude teda problém s nimi? Měl by jsi změřit odtrh.
Uživatelský avatar
Brandy
Příspěvky: 372
Registrován: čtv led 19, 2006 07:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brandy »

Zkus vymenit jeste kondenzator. Mne to delalo neco podobnyho a bylo to spatnym kondenzatorem. A to byl uplne novej!
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“