Chladič

Moderátor: Moderátoři

shifty
Příspěvky: 23
Registrován: ned bře 19, 2006 22:20

Chladič

Příspěvek od shifty »

Chlapy mám dotaz jsou stejný chladiče na všech typech starších lad, nebo jsou nějaký rozdíly. Mám 2105 a zajímá mě z jakého jiného Vazu by šel použít chladič. Díky moc..
2105
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

urcite z 04/07
Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Model 2105 měl mechanicky poháněnou vrtuli, model 2107 měl elektrickou. Nejsem si jist, zda byly stejné i chladiče, ale možná, že byly a lišilo se to jen saharou a vrtulí. Ovšem ze starších modelů chladič do 2105 nedostaneš.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

chladice byly stejne, resp lisily se jen uchytem na tu saharu...ale na chladic z 05ky sem vrtuli pridelal na strane kde sou dva uchyty v poho, na opacne ma sahara 1uchyt, chladic vsak 2...stacilo dat plochacek z plechu a 3ma dirama...nicmene chladic z 07cky Ti tam pasovat bude v pohode...
Uživatelský avatar
Tommel
Příspěvky: 3256
Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
Bydliště: Brno - HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommel »

Marek píše:Model 2105 měl mechanicky poháněnou vrtuli, model 2107 měl elektrickou. Nejsem si jist, zda byly stejné i chladiče, ale možná, že byly a lišilo se to jen saharou a vrtulí. Ovšem ze starších modelů chladič do 2105 nedostaneš.
Ale dostane mam pokuď se nepletu v 05 chladič a saharu z 2103 :P
Chatka 12 forever :mrgreen: . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.

Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

do hranaté sedne chladič z hranate bez problému, kulaté je už mají různé.. já mam v 01 hladič z 03, dalo mi to nějakou práci ho tam zapracovat...
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Chtěl bych se vás tady na něco zeptat!!!

Vím, že to sem asi nepatří, ale nechci zbytečně zakládát nové téma.

Přehřívá se vám taky motor, když jedete tak 140 i víc dlouhodobě po dálnici při asi 25 až 30°C okolního vzduchu? Myslím tim u starších řad s pohonem zadních kol.
Jde o to, že když jsem hodil do svýho auta ten fiaťáckej zázrak ( motor ) , tak jsem jel s plynem na podlaze delší dobu ( 10 km ) a ručička se VŮBEC NEHLA. Já jsem si totíž do tý doby myslel, že to přehřívání je důsledkem toho, že ten chladič nepatří k největším, ale po nové zkušenosti mě napadá už jen jedno: Špatné proudění chladící kapaliny; případně nedostatečný výkon čerpadla.

Tak se jenom chci optat na vaše zkušenosti.
Naposledy upravil(a) Štěpán dne čtv kvě 17, 2007 19:50, celkem upraveno 1 x.
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

Marek píše:Ovšem ze starších modelů chladič do 2105 nedostaneš.
mam v 05 chladic 03, pasuje ako rit na serbel, akurat je dobre ho tam dat komplet aj s elektrickou saharou, potom sa nemusi nic prerabat (co sa uchytov tyka...)
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

shifty píše: jsou nějaký rozdíly
Chladiče na kulatou řadu mají díru na kliku. Některé chladiče (2106) mají závit pro čidlo shary.
Štěpán Getsko píše: tak jsem jel s plynem na podlaze delší dobu ( 10 km ) a ručička se VŮBEC NEHLA.
Nechápu,jak se nehla? Pořád v červeným poli? Měl jsem tentýž problém. Příčinu vidím v zanesení chladiče bordelem (myslím zvenčí, hmyz a bordel brání v proudění vzduchu skrz) a ureznutí části voštin odvádějících teplo.
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Také se dá v pohodě použít chladič z Fiata 125p - dával jsem ho do 2105 protože jsem ho dostal zdarma, akorát měl dole "díru" na čidlo tak jsem sehnal jedno nefunkční,ale jako "špunt" fungující. Jen na něj nepasoval ten plastový kryt kolem vrtule co je na 2105, ale když se chce všechno jde :P
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

To nulašestka:

Myslím to tak, že s tím fiaťáckým motorem jsem držel nohu na podlaze, motor v 6 200 rpm, mírnej kopec na dálnici. teplota 15°C ( okolního vzduchu ), rychlost 165 km/h na 4-ku a rucicka teploměru na 90°C po dobu 10 min jízdy pod plným plynem. ( Ten mírnej kopeček byl v poslední fázi té rychlé jízdy. )
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

jj taky sem s dvouvackou spokojenej. cestou ze srazu sem jel do prahy po dalnici tak, ze rychlost trikrat klesla pod 160kmh zbytek 170-180 a teplota v klidu, jenom se hral olej... Takze olejovej chladic bude asi nutnosti. ten je fakt nedoresenej, mozna pocitaj s lehcima podminkama provozu...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

:evil:
Naposledy upravil(a) Puhi dne sob čer 16, 2007 21:37, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9342
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Pokud ti opravdu větrák funguje, bude nejspíš chyba ve spínacím čidle nebo relátku. Oddělej dráty od spínacího čidla (čidlo umístěno na chladiči - dole) a natvrdo je zkratni k sobě. Větrák by se měl roztočit. Pokud se tak stane, doporučuju čidlo vyměnit a navíc k němu paralelně připojit spínač a umístit ho na palubní desku - pak si můžeš větrák zapnout kdy budeš chtít.

Motor zjistíš buď podle čísla motoru (pokud je původní) nebo podle nálitku na pravém boku bloku - jde tam ale špatně vidět (obzvláště je-li to zasrané od oleje)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Puhi
Příspěvky: 2727
Registrován: čtv čer 07, 2007 20:48
Bydliště: Michaelsheep

Příspěvek od Puhi »

:evil:
Naposledy upravil(a) Puhi dne sob čer 16, 2007 21:37, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“