skřínka řízení-teče

Moderátor: Moderátoři

solo
Příspěvky: 39
Registrován: pon kvě 08, 2006 18:58
Bydliště: Kroměříž

skřínka řízení-teče

Příspěvek od solo »

Skříňka řízení teče - Jsou na skřínce řízení gufera nebo o kroužky? Pokud o kroužky musí se celá převodka rozebrat?

Obrázek
Naposledy upravil(a) solo dne čtv led 01, 1970 01:00, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 1285
Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
Bydliště: Kralův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Roman
solo
Příspěvky: 39
Registrován: pon kvě 08, 2006 18:58
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od solo »

Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

solo: mam dotaz, jelikož vidím, že se ti podařilo sundat matku (mě ne, ohnul a strhnul jsem ráčnu) - čím jsi to povoloval? Šlo to snadno (je jenom moje auto nenormální)?
Předpokládám, že na ose pod převodkou je taky kužel, takže srazit to dolů nebude žádná sranda.

Strávil jsem totiž 4 dny výměnou čepů na levém kole, bez uřezání čepů flexou a rozpálení objímek autogenem do ruda to bylo bez šance :(
Původně jsme chtěl měnit "jen" čepy - včetně řízení a spojovačky, nakonec z toho byla totální rozborka.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
solo
Příspěvky: 39
Registrován: pon kvě 08, 2006 18:58
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od solo »

dmatej píše:solo: mam dotaz, jelikož vidím, že se ti podařilo sundat matku (mě ne, ohnul a strhnul jsem ráčnu) - čím jsi to povoloval? Šlo to snadno (je jenom moje auto nenormální)?
Předpokládám, že na ose pod převodkou je taky kužel, takže srazit to dolů nebude žádná sranda.

Strávil jsem totiž 4 dny výměnou čepů na levém kole, bez uřezání čepů flexou a rozpálení objímek autogenem do ruda to bylo bez šance :(
Původně jsme chtěl měnit "jen" čepy - včetně řízení a spojovačky, nakonec z toho byla totální rozborka.
matka šla těžko ale šla šestihranou golou a téčkem,ráčnu bych taky strhl...a ta páka řízení,tu která drží ta matka je na tisícihranu a nejde mi to stáhnout ale ještě jsem nepoužil stahovák...je dobrý si ten tisícihran označit k vůli montáži.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

A jo, tisícihran mě nenapadl. Dík.
Jinak téčko jsem taky ohnul :( ... budu muset pořídit něco kvalitnějšího ;-)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Dusan
Příspěvky: 3934
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

tisic hran.... no autogen a novu matku lebo sa bude povolovať.... oznacenie teoreticky by sa to malo dat spat len do jednej polohy vid TUMA ... na mojom sa to dalo nasadit vseliak ..ale asi bola obrusena drazka a preto..... namontovat ..dat dole vick oz prevodovky...nastavit stred podla polohy kladky a osadit paku naspat... geomeria vas asi neminie :D
Lada_BV
Příspěvky: 203
Registrován: pon led 01, 2007 10:10
Bydliště: okres Břeclav, ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lada_BV »

tak a jsem v pr....... vydělal jsem převodku řízení ven z auta, matku povolil nasadil stahovák a nic................... nahřál a pokusil se znova a nic... :evil:


auto na špalkách, řízení napůl rozebrané a východisko žádné.......


poraďte jaký další nápady jak sundat tu páku z tisícihranu máte :(
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC :Hangman: :violent1: nyní WEBER a 1700 ccm :hello1: a od 31.12.2009 ohořelá :angryfire: od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi

5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
solo
Příspěvky: 39
Registrován: pon kvě 08, 2006 18:58
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od solo »

taky jsem to nemohl sundat,ani po nahřátí,mlácení,stahovákama,a nepovedlo se,šel do šrotu...
Pisty
Příspěvky: 308
Registrován: stř srp 02, 2006 18:11
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Pisty »

Tak treba nahriat do cervena a potom hned schladit (najlepsie snehovym hasiacim pristrojom )
Takto to treba spravit 3x a zleze rukov. Nahrievat treba bud propan-butanom alebo metanom aby si nedosral material. Acetylen mekci ocel!!!
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

mate male kladivo
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Lada_BV
Příspěvky: 203
Registrován: pon led 01, 2007 10:10
Bydliště: okres Břeclav, ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lada_BV »

kolik strojí nová ????? :finga: :angry4: :angry5: :angry8: :banghead: :pottytrain4: :violent1: :koko:
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC :Hangman: :violent1: nyní WEBER a 1700 ccm :hello1: a od 31.12.2009 ohořelá :angryfire: od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi

5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
solo
Příspěvky: 39
Registrován: pon kvě 08, 2006 18:58
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od solo »

Lada_BV píše:kolik strojí nová ????? :finga: :angry4: :angry5: :angry8: :banghead: :pottytrain4: :violent1: :koko:
starší a dobrou mi nabízeli za 500,- tak jsem tam nechal starou...s tím nahřátím,no kolega má pravdu,ale v řízení něco moc nahřívat není žádná sranda,aby pak něco při jízdě nepraskolo.....tak toto nezkoušejte:: ano nahřát do bíla a ihned po té polívat z konve tak dlouho,dokud se uplně neschladí...třeba i celou konvu,nebo dvě...)ale to raději novou skřínku,jen ten plyn co spálíš bude za 100,- a víc
Dusan
Příspěvky: 3934
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

ked tece tak je uz vecsinou vybite puzdro... nove len vyrobit. tak ze skoda sa trapit. je moznost namiesat olej s vazelinou a to tam nalacit...funkciu to splny a domceku uz vela neublizi.
Lada_BV
Příspěvky: 203
Registrován: pon led 01, 2007 10:10
Bydliště: okres Břeclav, ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lada_BV »

tak jsem postoupil dále neboť co nezvládne amatér - opravář (já) to zvládnou profíci

1. převodka řízení z mého vozu je demontována do šroubku
na hřídeli, kde je měděné pouzdro jsem zjistil maličkou vůli, jinak vše naprosto OK kromě toho, že tekla jak cedník

2. převodka řízení z mého staršího již sešrotovaného vozu taktéž demontována do šroubku
na hřídeli, kde je měděné pouzdro - žádná vůle, jinde taky vůle nepoznatelné


verdikt je možné, že vůle převodky č.1 byla pozorovatelná na namontovaném voze okem a teď je sotva znatelná (při točení volantem na místě šla hřídel zprva trochu bokem a pak teprve točila pákou na tisícihranu)


jsem z toho :koko: páč jsem čekal nějakou zemědělskou vůli

prosím o Vaše postřehy, ať se pohnu - zítra po práci bych to chtěl skládat :lol: 8)
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC :Hangman: :violent1: nyní WEBER a 1700 ccm :hello1: a od 31.12.2009 ohořelá :angryfire: od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi

5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“