skřínka řízení-teče
Moderátor: Moderátoři
skřínka řízení-teče
Skříňka řízení teče - Jsou na skřínce řízení gufera nebo o kroužky? Pokud o kroužky musí se celá převodka rozebrat?
Naposledy upravil(a) solo dne čtv led 01, 1970 01:00, celkem upraveno 1 x.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
solo: mam dotaz, jelikož vidím, že se ti podařilo sundat matku (mě ne, ohnul a strhnul jsem ráčnu) - čím jsi to povoloval? Šlo to snadno (je jenom moje auto nenormální)?
Předpokládám, že na ose pod převodkou je taky kužel, takže srazit to dolů nebude žádná sranda.
Strávil jsem totiž 4 dny výměnou čepů na levém kole, bez uřezání čepů flexou a rozpálení objímek autogenem do ruda to bylo bez šance
Původně jsme chtěl měnit "jen" čepy - včetně řízení a spojovačky, nakonec z toho byla totální rozborka.
Předpokládám, že na ose pod převodkou je taky kužel, takže srazit to dolů nebude žádná sranda.
Strávil jsem totiž 4 dny výměnou čepů na levém kole, bez uřezání čepů flexou a rozpálení objímek autogenem do ruda to bylo bez šance
Původně jsme chtěl měnit "jen" čepy - včetně řízení a spojovačky, nakonec z toho byla totální rozborka.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
matka šla těžko ale šla šestihranou golou a téčkem,ráčnu bych taky strhl...a ta páka řízení,tu která drží ta matka je na tisícihranu a nejde mi to stáhnout ale ještě jsem nepoužil stahovák...je dobrý si ten tisícihran označit k vůli montáži.dmatej píše:solo: mam dotaz, jelikož vidím, že se ti podařilo sundat matku (mě ne, ohnul a strhnul jsem ráčnu) - čím jsi to povoloval? Šlo to snadno (je jenom moje auto nenormální)?
Předpokládám, že na ose pod převodkou je taky kužel, takže srazit to dolů nebude žádná sranda.
Strávil jsem totiž 4 dny výměnou čepů na levém kole, bez uřezání čepů flexou a rozpálení objímek autogenem do ruda to bylo bez šance
Původně jsme chtěl měnit "jen" čepy - včetně řízení a spojovačky, nakonec z toho byla totální rozborka.
tisic hran.... no autogen a novu matku lebo sa bude povolovať.... oznacenie teoreticky by sa to malo dat spat len do jednej polohy vid TUMA ... na mojom sa to dalo nasadit vseliak ..ale asi bola obrusena drazka a preto..... namontovat ..dat dole vick oz prevodovky...nastavit stred podla polohy kladky a osadit paku naspat... geomeria vas asi neminie
-
- Příspěvky: 203
- Registrován: pon led 01, 2007 10:10
- Bydliště: okres Břeclav, ČR
- Kontaktovat uživatele:
tak a jsem v pr....... vydělal jsem převodku řízení ven z auta, matku povolil nasadil stahovák a nic................... nahřál a pokusil se znova a nic...
auto na špalkách, řízení napůl rozebrané a východisko žádné.......
poraďte jaký další nápady jak sundat tu páku z tisícihranu máte
auto na špalkách, řízení napůl rozebrané a východisko žádné.......
poraďte jaký další nápady jak sundat tu páku z tisícihranu máte
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
Tak treba nahriat do cervena a potom hned schladit (najlepsie snehovym hasiacim pristrojom )
Takto to treba spravit 3x a zleze rukov. Nahrievat treba bud propan-butanom alebo metanom aby si nedosral material. Acetylen mekci ocel!!!
Takto to treba spravit 3x a zleze rukov. Nahrievat treba bud propan-butanom alebo metanom aby si nedosral material. Acetylen mekci ocel!!!
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
starší a dobrou mi nabízeli za 500,- tak jsem tam nechal starou...s tím nahřátím,no kolega má pravdu,ale v řízení něco moc nahřívat není žádná sranda,aby pak něco při jízdě nepraskolo.....tak toto nezkoušejte:: ano nahřát do bíla a ihned po té polívat z konve tak dlouho,dokud se uplně neschladí...třeba i celou konvu,nebo dvě...)ale to raději novou skřínku,jen ten plyn co spálíš bude za 100,- a vícLada_BV píše:kolik strojí nová ?????
-
- Příspěvky: 203
- Registrován: pon led 01, 2007 10:10
- Bydliště: okres Břeclav, ČR
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem postoupil dále neboť co nezvládne amatér - opravář (já) to zvládnou profíci
1. převodka řízení z mého vozu je demontována do šroubku
na hřídeli, kde je měděné pouzdro jsem zjistil maličkou vůli, jinak vše naprosto OK kromě toho, že tekla jak cedník
2. převodka řízení z mého staršího již sešrotovaného vozu taktéž demontována do šroubku
na hřídeli, kde je měděné pouzdro - žádná vůle, jinde taky vůle nepoznatelné
verdikt je možné, že vůle převodky č.1 byla pozorovatelná na namontovaném voze okem a teď je sotva znatelná (při točení volantem na místě šla hřídel zprva trochu bokem a pak teprve točila pákou na tisícihranu)
jsem z toho páč jsem čekal nějakou zemědělskou vůli
prosím o Vaše postřehy, ať se pohnu - zítra po práci bych to chtěl skládat
1. převodka řízení z mého vozu je demontována do šroubku
na hřídeli, kde je měděné pouzdro jsem zjistil maličkou vůli, jinak vše naprosto OK kromě toho, že tekla jak cedník
2. převodka řízení z mého staršího již sešrotovaného vozu taktéž demontována do šroubku
na hřídeli, kde je měděné pouzdro - žádná vůle, jinde taky vůle nepoznatelné
verdikt je možné, že vůle převodky č.1 byla pozorovatelná na namontovaném voze okem a teď je sotva znatelná (při točení volantem na místě šla hřídel zprva trochu bokem a pak teprve točila pákou na tisícihranu)
jsem z toho páč jsem čekal nějakou zemědělskou vůli
prosím o Vaše postřehy, ať se pohnu - zítra po práci bych to chtěl skládat
majitel dvou Lad
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10
1. 21053 původně systém AXTEC nyní WEBER a 1700 ccm a od 31.12.2009 ohořelá od 10/2010 zase opravená, ale zázrak už to není...
Dne 14.12.2013 umřela
2. 21073 1700i
a z jiného soudku
3. Daewoo Tico
4. Hyundai Accent 1,5 CRDi
5. Hyundai Tucson
6. Hyundai I10