Stránka 1 z 2
Žere olej
Napsal: ned dub 22, 2007 21:43
od shifty
Chlapi poraďte, můj stroj mi žere olej. Po startu to vždycky začmoudí a potom když řadím nebo prudčeji přidám plyn. A zdá se mi, že je trochu od oleje i řemen a řemenice pod tím plastovým krytem. Čím to může být, simeringy na ventilech, nebo na klice?A jak je náročný ty simeringy vyměnit?
Házejte rozumy
Napsal: ned dub 22, 2007 21:51
od Cory
Ked ti to "čmudi", tak pravdepodobne gufera vo ventiloch. Je pravda, že može trochu unikať aj cez simering na klukovke,ale prevazna väcsina asi unika popri ventiloch cez vyfuk von. Kolko km mas nabehanych?kolko oleja zere?
Napsal: ned dub 22, 2007 22:38
od shifty
No má nejeto asi 155tisíc km. Jinak jede jako drak, ale ten olej papá.. Nevim kolik ho tak sežere, ještě jsem to moc neměřil, ale řekl bych že záleží na stylu jízdy, třeba ve městě to žere oleje víc, když jedu dál tak tolik ne.
Napsal: pon dub 23, 2007 05:53
od Cory
Nezaskodilo by zmerat tlaky
Napsal: pon dub 23, 2007 09:51
od Marek
Simeringy na ventilech jsou z hlediska výměny v kategorii náročnějších oprav, ale dělám to za tři hodiny.
Investice cca 100 Kč, lze to provést bez demontáže hlavy (pokud na to jsou k dispozici přípravky).
Motory Lada nesmějí vzít víc oleje, než od MAX do MIN mezi výměnami, tedy není nutno olej doplňovat. Pokud tomu tak není, je něco v nepořádku.
Napsal: pon dub 23, 2007 11:24
od Myso
Marek píše:Motory Lada nesmějí vzít víc oleje, než od MAX do MIN mezi výměnami, tedy není nutno olej doplňovat. Pokud tomu tak není, je něco v nepořádku.
vecny idealista
moja verzia: ak ti nezerie olej, je vsetko v poriadku...
Napsal: pon dub 23, 2007 13:09
od Marek
Napsal: pon dub 23, 2007 13:26
od Trevor
Kolko nalejes tak tolko musis aj vypustit ani o kvapku menej
Napsal: pon dub 23, 2007 16:55
od Malda
To ste dobry. Na nasem se od vymeny do vymeny snad cela napln vymeni
Napsal: pon dub 23, 2007 19:27
od Křečík Barbuška
Marek píše:Motory Lada nesmějí vzít víc oleje, než od MAX do MIN mezi výměnami, tedy není nutno olej doplňovat. Pokud tomu tak není, je něco v nepořádku.
Nepochybuji, pokud budu olej měnit tak po 3 tis. tak to i splním, možná
, myslíte, že výměna těch gufírek na ventilech opravdu pomůže? U mojí mršky je najeto 80 tis. a hrubým odhadem si to spapalo za posledních 6 tis. asi 2,5l oleje SJ. Jinak to celý život vyjma začátku asi jezdilo na olej od Castrolu, tedy předpoklad kvality.
Napsal: pon dub 23, 2007 19:46
od Michal Pokorný
Výměna těch gufer na ventilových vodítkách pomůže někdy téměř zázračně. Já jsem se dostal až na spotřebu 1 l na 2000km, proběhla výměna těch gufer a na 10000 km mě ubyla asi půlka rozsahu olej. měrky min-max. Tento stav vydržel cca 30 - 40 tis.km pak to pomalu zase začínalo baštit olej, ale nic brutálního - tak 1 - 2 l/ 10000km
Napsal: pon dub 23, 2007 20:42
od Marek
Opotřebené simeringy na ventilech suverénně způsobí spotřebu oleje i více než 1 litr na 1000 km !!!!!
Napsal: pon dub 23, 2007 20:44
od Křečík Barbuška
Marek píše:Opotřebené simeringy na ventilech suverénně způsobí spotřebu oleje i více než 1 litr na 1000 km !!!!!
Napsal: pon dub 23, 2007 21:02
od Cory
Koko Loko píše:myslíte, že výměna těch gufírek na ventilech opravdu pomůže? U mojí mršky je najeto 80 tis. a hrubým odhadem si to spapalo za posledních 6 tis. asi 2,5l oleje
No,neveril by si,na mojej 05 rv. 1984 s 92tis. km to zacalo minule poriadne papat,az som vymenil tie guferka.Pri vymene sa mi rozlamali v rukach
.Odvtedy klud.
Napsal: pon dub 23, 2007 21:08
od shifty
Takže myslíte, že to vypadá na ty simeringy na ventilech? Myslím že to ten olej žere docela dost, ale nevim kolik l/km. Nikdy jsem je neměnil, máte nějaký doporučení? díky