Stránka 1 z 1
stale kuri
Napsal: pát bře 23, 2007 08:19
od Matus
Mam problem aj ked mam packu uplne vlavo cervene min. stale ide teply vzduch v zime to tak nevadilo ale ide leto poradte please skusal som aj bovden posunut a vsetko je nadoraz a nic
Napsal: pát bře 23, 2007 08:28
od Luděk Ondrůch
Zkus rukou zavřít kohout topení, je vlevo u spolujezdce pod odkládací skříňkou. Pokud nejde dovřít tak ho budeš muset vyměnit. Když budeš kupovat novej tak nezapomeň koupit i dvě těsnění.
Pozn. moderátora: správná těsnění
. Tedy jeden "O" kroužek a jedno gumový (rozměrově stejný, jako je na výstupu vodní pumpy do topení). L.
Napsal: pát bře 23, 2007 09:47
od Michal Pokorný
Což mi připomíná jak problémy s kohoutem topení vyřešil kdysi můj děda. Když jsem od něho dostal Žigulíka tak jsem se podivoval , že mi páčka na otvírání a zavírání toho kohoutu jde nějak zlehka a nějak "nereaguje". Tak jsem se podíval do míst kde by měl být kohout a zůstal jsem čumět - byl tam klasický teplovodní kohout (s vývodem do boku) na kterém byla přidělaná taková příruba jako na původním kohoutu topení (na steně k radiátoru) a směrem k motoru už to bylo bez příruby, prostě jen klasická železná trubička, na které byla v motorovém prostoru klasicky nasunutá hadice a stažená sponou. Tak že při otvírání a zavírání kohoutu se musel člověk trochu naklonit doprava, rukou zašátrat pod přístrojovkou a zatočit kolečkem

Každý komu jsem to ukazoval si mohl roztrhnout pusu jak se smál. Tak jsem koupil nový kohout a novou tu krátkou trubičku s přírubou a vyměnil jsem to, jééé to byla hloupost když jsem za dva roky po zimě ten kohout zavřel a začal kapat a za další 2 roky opět tak jsem si tak vzpoměl na ten "zlatej" teplovodní kohout !!! Sice nepraktické otvírání a zavírání, ale ona ta výměna kohoutu také není zrovna fajnová prácička.