stale kuri
Moderátor: Moderátoři
stale kuri
Mam problem aj ked mam packu uplne vlavo cervene min. stale ide teply vzduch v zime to tak nevadilo ale ide leto poradte please skusal som aj bovden posunut a vsetko je nadoraz a nic
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1516
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Zkus rukou zavřít kohout topení, je vlevo u spolujezdce pod odkládací skříňkou. Pokud nejde dovřít tak ho budeš muset vyměnit. Když budeš kupovat novej tak nezapomeň koupit i dvě těsnění.
Pozn. moderátora: správná těsnění . Tedy jeden "O" kroužek a jedno gumový (rozměrově stejný, jako je na výstupu vodní pumpy do topení). L.
Pozn. moderátora: správná těsnění . Tedy jeden "O" kroužek a jedno gumový (rozměrově stejný, jako je na výstupu vodní pumpy do topení). L.
Naposledy upravil(a) Luděk Ondrůch dne pát bře 23, 2007 09:05, celkem upraveno 1 x.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Což mi připomíná jak problémy s kohoutem topení vyřešil kdysi můj děda. Když jsem od něho dostal Žigulíka tak jsem se podivoval , že mi páčka na otvírání a zavírání toho kohoutu jde nějak zlehka a nějak "nereaguje". Tak jsem se podíval do míst kde by měl být kohout a zůstal jsem čumět - byl tam klasický teplovodní kohout (s vývodem do boku) na kterém byla přidělaná taková příruba jako na původním kohoutu topení (na steně k radiátoru) a směrem k motoru už to bylo bez příruby, prostě jen klasická železná trubička, na které byla v motorovém prostoru klasicky nasunutá hadice a stažená sponou. Tak že při otvírání a zavírání kohoutu se musel člověk trochu naklonit doprava, rukou zašátrat pod přístrojovkou a zatočit kolečkem Každý komu jsem to ukazoval si mohl roztrhnout pusu jak se smál. Tak jsem koupil nový kohout a novou tu krátkou trubičku s přírubou a vyměnil jsem to, jééé to byla hloupost když jsem za dva roky po zimě ten kohout zavřel a začal kapat a za další 2 roky opět tak jsem si tak vzpoměl na ten "zlatej" teplovodní kohout !!! Sice nepraktické otvírání a zavírání, ale ona ta výměna kohoutu také není zrovna fajnová prácička.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104