Stránka 1 z 2
Dekarbonizace motoru vodní párou
Napsal: pát bře 09, 2007 18:59
od Brandy
Narazil jsem na tuhle diskuzi:
http://www.autohificlub.cz/forum/13/199 ... i%20motoru . Uz se to tu resilo, ale nevim, jakej byl zaver. Co si o tom myslite? Zkusi (nebo zkusil) to nekdo?
Napsal: pát bře 09, 2007 19:50
od Ivo
Já jsem to zkoušel, ale nevím jak moc to pomohlo, protože bych nejdřív musel vědět, jak to v motoru vypadalo před tím čištěním. A když jsem ten motor potom rozebral, tak to možná bylo trochu lepší, ale že by to vypadalo jako nové, to zase ne.
Napsal: sob bře 10, 2007 20:45
od montér Kolja
Při prasklém těsnění pod hlavou se voda dostávala do spalovacího prostoru čtvrtého válce,kde se změnila na páru a vyletěla výfukem.Rozdíl ve stupni zakarbonování zbylých třech válců je vidět na fotkách.
Dekarbonizaci součástí demontovaných z motoru doporučuji toto:Rozpustit ve vodě prací prášek s fosfátem,nebo samotný fosfát a silně zakarbonované díly ponořit na noc do roztoku.
Napsal: sob bře 10, 2007 21:19
od Pavel04
jj kdyz strika voda do valce tak ho krasne vycisti (vyzkouseno
)
Napsal: ned bře 11, 2007 23:01
od janci
ja som to chcel aplikovat na TDI,ale nenapadalo ma ako,a bratranec poradil vypnut turbo, a ze motor bezi dalej,len nema vykon:D
Na zigula nemusim, bo som pred 2k meni sedielka,tesnenia a ine fuckoviny:D
Napsal: pon bře 12, 2007 19:25
od Dusan
No velmi by som to neskusal ..pac studena voda horuce diely.... hm co tak odlomeny ventyl by as isbosobil v motore
Napsal: pon bře 12, 2007 20:06
od Křečík Barbuška
Kdysi jsem na to narazil na nějakém BMW fóru a chrochtali si tam jak je to super věc, chtělo by to zkusit na nějakém motoru co končí a jde na rozptyl.
Napsal: pon bře 12, 2007 21:25
od Dusan
Nevidim v tom vyznam ... Ked sa to nebude dat prakticky pouzit co stoho ze motor bude cisty .... ked mozu klaknut ventily alebo niečo ine..
Flexa s drotenou kefou to vycisti len s tou hlavou su mensie problemi pri cisteni
Napsal: pon bře 12, 2007 21:59
od Nemo
No velmi by som to neskusal ..pac studena voda horuce diely....
Nebude tak zle, voda se musí rozprášit, a dávkovat střídmě, aby motor udržel otáčky.
Když to tam naleju konví, tak to prostě zdechne.
Napsal: úte bře 13, 2007 22:01
od Dusan
Ja len hovorim ze zmeny v maetrialy budu... a aj nasledky na povrchu dielov...sice bude motor cisty ale....
Napsal: stř bře 14, 2007 00:43
od janci
Dusan píše:No velmi by som to neskusal ..pac studena voda horuce diely.... hm co tak odlomeny ventyl by as isbosobil v motore
uz v sani sa to zohreje, ja v tom nevidim ziadny problem. keby si tam fukal stlaceny vodik budis,ale normalnu vodu?
Napsal: stř bře 14, 2007 16:05
od Dusan
no zohreje z 20 na kolko 35-40st a potom sup na 200st piest
Napsal: stř bře 14, 2007 21:40
od Hnojar
Chceš nám říct že benál vře při teplotě 35 - 40 st ? ? A nebo nevře, a na píst šplíchne v tekutém stavu ale i tak to s horkými díly v motoru nic neudělá, narozdíl od té vody ? ? ? ? to nemluvím o tom že podstata věci je v čištění horkou párou a ne teplou vodou
Napsal: čtv bře 15, 2007 22:24
od Dusan
benzinu je tam zanedbatelne mnozstvo aj to silno rozprasene ...kdes to vody tam bude podstatne viac...teoreticky ked das hlavu dole zohrejes ju na primeranu teplotu a pouzijes tlak vody ..budes mat to ise co v motore...
Napsal: úte bře 20, 2007 12:57
od janci
no ano,ale tym sposobom stratim pol dna aj viac,
a striekanim vody do motora 15min