Stránka 1 z 2

karbec + fotka

Napsal: stř led 31, 2007 10:34
od gogo
Nazdar, potreboval by som poradit, popis jednotlivych sucasti, hlavne ktory srob je na bohatost zmesi a ktory na nastavenie volnobehu.

Napsal: stř led 31, 2007 10:48
od JmJ
modra - membrána sytiče, jde tím štelovat jak moc se podlakem otevře sytič
zelena - množsví směsi volnoběhu + ekonomizer
cervena - bohatost smesi volnobeho
fialova - akceleracni pumpicka
zluta - nevim jak se tomu presne rika, ale slouzi to k tomu, aby kdyz vypnes zapalovani, tak prestal jit okamzite benzin do volnobehu (aspon myslim :-) )

Napsal: stř led 31, 2007 12:11
od Vašátor
JmJ píše: zluta - nevim jak se tomu presne rika, ale slouzi to k tomu, aby kdyz vypnes zapalovani, tak prestal jit okamzite benzin do volnobehu (aspon myslim :-) )
Elektromagnetický ventil volnoběhu :wink:

Napsal: stř led 31, 2007 12:29
od Pája
Mě to spíš připomíná elmag. ventil přívodu benzínu po zapnutí klíčku. Ale patrně myslíme to samé...

Napsal: stř led 31, 2007 12:49
od Vašátor
Pája píše:Mě to spíš připomíná elmag. ventil přívodu benzínu po zapnutí klíčku. Ale patrně myslíme to samé...
Ano, je to defakto to samé .... po otočení klíčkem do polohy rozsvícených kontrolek tento ventil sepne - otevře volnoběžný kanál. Jeho funkce je pouze pro volnoběh. Po vypnutí zapalování ventil uzavře volnoběžný kanál, přeruší cestu benzínu volnoběžným kanálem a motor tak ihned zhasne (ochrana proti samozápalům).

Napsal: stř led 31, 2007 17:21
od Ivo
Jo. Jednou jsem se kvůli tomu ventilu pěkně vydrbal. Nechal jsem svítit světla a vybila se mi baterka, ale úpně, nerožly se ani kontrolky. První co mě napadlo když jsem to viděl bylo, že mi někdo ukradl baterku. Tu jsem ale na svojem místě našel, tak mi bylo jasné že jsem nechal svítit. Nevadí, to roztlačíme. A nastal problém. Lítali jseme po parkovišti jak blbci tam a zpátky a ani ťuk. Ono totiž bez proudu ten ventil neotevřel. To mi ale došlo až doma.

Napsal: stř led 31, 2007 17:46
od Vašátor
Ovšem jede to i když je ventil zavřený (musí však někdo stát na plynu) .... jen volnoběh chcípne. Mno, bez proudu to nehodí ani jiskru :-)

Napsal: stř led 31, 2007 23:57
od Myso
Ivo píše:Lítali jseme po parkovišti jak blbci tam a zpátky a ani ťuk. Ono totiž bez proudu ten ventil neotevřel. To mi ale došlo až doma.
TY JO! tak preto som pred 4 a 1/4 rokmi neroztlacil moju skodarnu!!! nechal som zapnutu saharu a tiez som skoncil absolut bez stavy, a tiez sme behali po parkovisku ako sialeny... a mne to doslo AZ TERAZ :P

Napsal: čtv úno 01, 2007 06:28
od Pája
Ty seš teda zabržděnec... :D

[ Komentář přidal: Myso: čt únor 01, 2007 09:36 ]
:axe:

Napsal: čtv úno 01, 2007 10:43
od tek
Vašátor píše:Ovšem jede to i když je ventil zavřený (musí však někdo stát na plynu) .... jen volnoběh chcípne. Mno, bez proudu to nehodí ani jiskru :-)
Nechápu. Dyk když se točí motor, dělá si elektriku alternátorem. Jak to potom může zůstat zavřený?

Napsal: čtv úno 01, 2007 10:51
od JmJ
tek píše:
Vašátor píše:Ovšem jede to i když je ventil zavřený (musí však někdo stát na plynu) .... jen volnoběh chcípne. Mno, bez proudu to nehodí ani jiskru :-)
Nechápu. Dyk když se točí motor, dělá si elektriku alternátorem. Jak to potom může zůstat zavřený?
tech par otoceni alternatoru te elektriny moc nevyrobi. to by si to musel mozna tak pustit z kopce, aby si dosahl takovych 1000rpm a pak mozna ...

Napsal: čtv úno 01, 2007 12:54
od Vašátor
JmJ píše:
tek píše:
Vašátor píše:Ovšem jede to i když je ventil zavřený (musí však někdo stát na plynu) .... jen volnoběh chcípne. Mno, bez proudu to nehodí ani jiskru :-)
Nechápu. Dyk když se točí motor, dělá si elektriku alternátorem. Jak to potom může zůstat zavřený?
tech par otoceni alternatoru te elektriny moc nevyrobi. to by si to musel mozna tak pustit z kopce, aby si dosahl takovych 1000rpm a pak mozna ...
Přesně tak .... navíc potřebný proud pro otevření ventilu je mnohem menší než proud pro jiskru .....
Z vlastní zkušenosti vím, že na nastartování motoru stačí alespoň lehoulince rozsvícené kontrolky. Pak to chytne i klikou :D

Napsal: čtv úno 01, 2007 14:27
od Jelen
A navíc, alternátor se musí nabudit, aby začal vyrábět proud. Buzení se bere z baterky a když je baterka totálně vybytá, tak :ANAL: ... :mrgreen: Zbytkovej magnetizmus nestačí na dostatečnej proud...

Napsal: čtv úno 01, 2007 16:35
od Dobi
Dotaz: co to má gogo za karburátor? Předpokládám, dle obrázku auta, že se jedná o nějakou 07. Není to 21051 ( dle Tůmy "Solexovič", dávaný do aut od r. 87)? Tuhle věc čekám i u 21053 ( karburátor, 5q, ale pod vzduchový filtr jsem se ještě nepodíval, nechtělo se mi )Nechám se podat. Díky !!

Napsal: čtv úno 01, 2007 17:20
od JmJ
Dobi píše:Dotaz: co to má gogo za karburátor? Předpokládám, dle obrázku auta, že se jedná o nějakou 07. Není to 21051 ( dle Tůmy "Solexovič", dávaný do aut od r. 87)? Tuhle věc čekám i u 21053 ( karburátor, 5q, ale pod vzduchový filtr jsem se ještě nepodíval, nechtělo se mi )Nechám se podat. Díky !!
OZON 2107 ? :-)