Stránka 1 z 3
Lestenie kanalov
Napsal: sob led 20, 2007 10:13
od mtx
Vie niekto poradit ako?? Jedna sa o hlavu a sacie potrubie!
Diky!
Napsal: sob led 20, 2007 20:00
od Little Red Riding Hood
čekám kdy se zeptáš, jak se to auto vlastně startuje..
Napsal: ned led 21, 2007 11:41
od Lada Rider
jemnym smirglom zbrusis vacsie nerovnosti a potom lestis pastou do zrkadlova...
(na par dni roboty)
Napsal: ned led 21, 2007 22:58
od čmelák
LRRHood nech ho on za to nemoze
Napsal: ned led 21, 2007 23:35
od Little Red Riding Hood
čmelák píše:LRRHood nech ho on za to nemoze
jasné omlouvám se..
já to dělám pomocí pružné hřídele, na kterou namotám šmirgl (ten se odstředivou silou roztahuje a tlačí tak do stěny sání), samozřejmě že postupuješ od hrubého až po vodák.. nakonec mužeš klidně použít i leštícího kotouče a pasty...
jinak tet sem dostal typ na použítí ocelového kartáče, kterej má tvar jako třeba štětka na protáhování kanalu (delší drát a na konci kartáč válcového tvaru), normálně se nasadí na vrtačku a valíš, ale tohle nemám vyzkoušené... ale něco do sebe to mít bude, minimálně si to tím připravíš, od hrubího bordelu...
Napsal: pon led 22, 2007 08:19
od Trevor
No vazeni takze v prvom rade sa ukludnit. Ponizovanie a urazanie si mylim ze sem nepatri. Odbornikov na makove buchty je tu az az a prave ty red hood by si mal krotit svoje emocie lebo vsetci dobre vieme ze co za picoviny sa vypytoval ked si bol novy. Samozrejme pre cmelaka plati to iste
Zopar obrazkov aj s pokecom (aj ked tomu budes asi h*vno rozumet) ako nato je tu
http://www.vaz.ee/modules.php?name=News ... le&sid=342
Napsal: pon led 22, 2007 08:53
od mtx
Trevor píše:No vazeni takze v prvom rade sa ukludnit. Ponizovanie a urazanie si mylim ze sem nepatri. Odbornikov na makove buchty je tu az az a prave ty red hood by si mal krotit svoje emocie lebo vsetci dobre vieme ze co za picoviny sa vypytoval ked si bol novy. Samozrejme pre cmelaka plati to iste
Zopar obrazkov aj s pokecom (aj ked tomu budes asi h*vno rozumet) ako nato je tu
http://www.vaz.ee/modules.php?name=News ... le&sid=342
Po rusky ako tak viem, hadam cosi zistim. Dik za radu!
Inac tiez to robim smirglom od 100 az po 800 final a nakoniec brusnou pastou.
Chcel som vediet ci nekto nepozna lepsi postup preto som sa pytal, ale to bola chyba tak sa hlboko ospravedlnujem dvom expertom na motory L.R.R. Hoodovi , Cmelakovi.
Napsal: pon led 22, 2007 11:02
od tek
Little Red Riding Hood píše:jinak tet sem dostal typ na použítí ocelového kartáče, kterej má tvar jako třeba štětka na protáhování kanalu (delší drát a na konci kartáč válcového tvaru), normálně se nasadí na vrtačku a valíš, ale tohle nemám vyzkoušené...
Aho, kolega bývalý automechanik mi říkal, že tohle se používalo. Ale jako na každý auto byl jiný kartáč
Napsal: pon led 22, 2007 11:38
od Myso
je to mrdka robota, nie vsade sa da dostat v tom sacom potrubi, hlava je bez problemu, ale estonci maju recht, najlepsie je to robit tak ze sa vyberu voditka, vylesti sa to a potom sa da nove voditko. na to som ja nemal ani nervy ani podmienky... nejake fotky odo mna su na
www.ladaklub.com/myso/upravy/motor1700
daval som si to robit istemu mysovi, lebo ja sam na to nemam
Napsal: pon led 22, 2007 11:41
od denis
Myso, co to tam máš za karbec?
Napsal: pon led 22, 2007 11:45
od Myso
skusme neodbiehat od temy, ale na povodnom potrubi je ozon 2107 a na novom lestenom je weber.
Napsal: pon led 22, 2007 12:01
od čmelák
pohodeeee
Napsal: pon led 22, 2007 12:29
od mtx
Myso píše:je to mrdka robota, nie vsade sa da dostat v tom sacom potrubi, hlava je bez problemu, ale estonci maju recht, najlepsie je to robit tak ze sa vyberu voditka, vylesti sa to a potom sa da nove voditko. na to som ja nemal ani nervy ani podmienky... nejake fotky odo mna su na
www.ladaklub.com/myso/upravy/motor1700
daval som si to robit istemu mysovi, lebo ja sam na to nemam
Ved to sacie!
Smirglujem smirglujem a stale dookola prsty na mandere zodrate a este mam poriadne len 1 kanal aj to kratsi. V tych vacsich tam je este horsi pristup!!
Napsal: pon led 22, 2007 12:49
od Vašátor
Jen bych ještě doplnil, že po vyleštění sacího potrubí a kanálů v hlavě je důležité tyto dva díly k sobě správně spasovat ... doleštit přechody tak, aby mezi nimi nebyl skok.
Napsal: pon led 22, 2007 14:06
od mtx
Vašátor píše:Jen bych ještě doplnil, že po vyleštění sacího potrubí a kanálů v hlavě je důležité tyto dva díly k sobě správně spasovat ... doleštit přechody tak, aby mezi nimi nebyl skok.
Samozrejme a bacha aj na tesnenie aby nahodou nezasahovalo do prechodu!
Teraz som sa dozvedel ze lestenie ci uz hlavy alebo potrubia na zrkadlovo nie je dobre.
Zmes viac kondenzuje! Jemna drsnost musi byt zachovana kvoli turbulenciam (tym priaznivym), ktore lepsie premiesaju zmes paliva a vzduchu!