Dálkové ovládání pro centrální zamykání
Moderátor: Moderátoři
Dálkové ovládání pro centrální zamykání
Asi půjdu do dálkového ovládání k centrálu. Zatím jsem zjišťoval jak je ten současný zapojený a kde je umístěný. Modul centrálu se nachází nad řídící jednotkou – počítačem směrem k popelníku a je blbě přístupný. Musí se odmotovat i držák a krabička imobilizéru. 4 matice M6, 10 klíč. Schema zpojení a fotky toho současného centrálu dávám do přílohy.
Možnosti zapojení se nabízí dvě.
1) Koupit jen přijímač/vysílač a ovládát současný centrál.
2) Současnou jednotku poslat do háje a nahradit novou s lepšími funkcemi, např. na blikače, příp. alarm, nebo čidla otřesu apod., tedy zachovat jen motorky a jejich kabeláž.
Má někdo podobný úmysl nebo zkušenost?
Možnosti zapojení se nabízí dvě.
1) Koupit jen přijímač/vysílač a ovládát současný centrál.
2) Současnou jednotku poslat do háje a nahradit novou s lepšími funkcemi, např. na blikače, příp. alarm, nebo čidla otřesu apod., tedy zachovat jen motorky a jejich kabeláž.
Má někdo podobný úmysl nebo zkušenost?
Dodge Avenger 2.0 VVT
рис. 7-44. Схема центрального замка дверей ваз 2110:
1 - монтажный блок; 2 - предохранитель на 8А; 3 - блок управления; 4 - моторедуктор блокировки замка правой передней двери; 5 - моторедуктор блокировки замка правой задней двери; 6 - моторедуктор блокировки замка левой задней двери; 7 - моторедуктор блокировки замка левой передней двери; А - к источникам питания; В - схема условной нумерации штекеров в колодке блока управления; С - схема условной нумерации штекеров в колодках моторедукторов блокировки замков
1 - монтажный блок; 2 - предохранитель на 8А; 3 - блок управления; 4 - моторедуктор блокировки замка правой передней двери; 5 - моторедуктор блокировки замка правой задней двери; 6 - моторедуктор блокировки замка левой задней двери; 7 - моторедуктор блокировки замка левой передней двери; А - к источникам питания; В - схема условной нумерации штекеров в колодке блока управления; С - схема условной нумерации штекеров в колодках моторедукторов блокировки замков
Dodge Avenger 2.0 VVT
TAVRI: a co takto varianta 3) kupit za 800Kc alarm s dialkovym ovladanim a pripojit ho na stavajuci central?? Ziskas tym viac, nez obycajnym dialkovym k centralu(otrasovy snimac a cidla vsetkeho co sa da otvorit napojene na sirenu), nemusis rapidne zasahovat do elektroinstalacie(proste pripojis kabel "odomknut" a kabel "zamknut" na stavajuci central) a este je to aj najekonomickejsie riesenie.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
dobrý den, mám Lada 2112 r.v.2001 a namontoval jsem tam dálkové ovládání CZ FAI.Zdálo se mi to jako nejlepší řešení a taky se osvědčilo, používám ho asi rok bez závad. Má dosah 50 m, řídí zamykání, odemykání, otvírání kufru a lze provést pomocí modulu pro dojezd oken i tzv. superzamykání, kde při každém zamknutí zavře okna nebo můžeme zavírat okna samostatně bez zamčení vozu. Dálková ovládání dodává pro centrálu zámků mínusový impuls, pomocí kterého zamkne i odemkne. Montáž do auta není složitá, nemusíme hledat centrálu zámků, protože se k ní připojíme u dveří řidiče, kde máme i tlačítko otevření kufru, tam se také připojíme. K signálu směrových světel se připojíme u přepínače pod volantem.Napájení stálého + 12 V uděláme u spínací skříňky a ukostření provedeme pod přístr. deskou. Výhodou je, že je vše pohromadě, netaháme nikam metry drátu. Klíč od spínací skřínky upravíme a vložíme do dálkového ovládání, vcelku to dobře vypadá.
tonda: dík za info, něco si na netu vyberu a objednám. Jen mi není zcela jasné to připojení na blikače, to se jen vydá impuls k přerušovači nebo to bliknutí řídící jednotka dálkového ovl. nacykluje? To samé s těmi okny, v Octavii jsou doběháky, Lada ale nepozná, kdy je okno nahoře, muselo by to být řešeno časovým intervalem výjezdu okna - do toho se pouštět ani nebudu.
P.S. Zatím se mi nejvíce zamlouvá RC 102 A http://www.autoalarmy.cz/katalog/centra ... _ovladani/
P.S. Zatím se mi nejvíce zamlouvá RC 102 A http://www.autoalarmy.cz/katalog/centra ... _ovladani/
Dodge Avenger 2.0 VVT
Já si časem koupím nějakou levnou srandu v Polsku, až tam pojedu, záležitost za pár stovek... takový, který "PRZEZNACZONY JEST DO WSPÓŁPRACY Z UNIWERSALNYMI ZESTAWAMI CENTRALNEGO ZAMKA" a má "wyjście potwierdzenia kierunkowskazami" event. "wyjście drugiego kanału np.otwieranie bagażnika" víc od dálkového ovládání ani neočekávám...
Spíš mě dneska překvapil původní centrál. Nezamyká klíčkem žádné dveře, prostě se nespustí. Musím otevřít levé zadní, zamáčkout ručně čudlík na předních a zadní dveře zabouchnout. Při odemykání funguje normálně. Tak nevím co to je zase za blbost, jestli někam do dveří zatekla voda... nechám to vyschnout a kdyžtak to rozmontuji.
Spíš mě dneska překvapil původní centrál. Nezamyká klíčkem žádné dveře, prostě se nespustí. Musím otevřít levé zadní, zamáčkout ručně čudlík na předních a zadní dveře zabouchnout. Při odemykání funguje normálně. Tak nevím co to je zase za blbost, jestli někam do dveří zatekla voda... nechám to vyschnout a kdyžtak to rozmontuji.
Dodge Avenger 2.0 VVT
tavri, Tak jsem si dnes v Polsku koupil tu "levnou srandu" jak popisuješ,je od firmy AMT a stála necelé čtyři stovky.Ovládá původní jednotku centrálu a dokáže i kufr.Montáž trvala asi půl hodinky,jednoduché,připojí se čtyři eventuelně pět(na kufr) kabelů,funguje ihned.Není to asi poslední výkřik techniky,ale za ty prachy.....
Víc mě překvapilo umístění pojistky centrálu,je za panelem s pojistkami a relátky,v takovém černém plastovém pouzdru.Kdo o ní neví a přepálí se mu,ten jí velice špatně hledá (jako já)
Víc mě překvapilo umístění pojistky centrálu,je za panelem s pojistkami a relátky,v takovém černém plastovém pouzdru.Kdo o ní neví a přepálí se mu,ten jí velice špatně hledá (jako já)
Today...tomorrow.....TOGLIATTI!!!
hmm ta dira je prave na ten chip:-)) staci to vykuchat a dat tam kam to patri
jen nevim jestli lada zmenila cidlo na snimani cipu .. drive to byl takovej malej cudlik s cervenou ledkou a k nemu se chipovej klic musel velmi tesne priblizit. jina auta to maji tak ze cip to umi precist když se klic zasune do zamku ,,,, nemel by to byt problem .....
jen nevim jestli lada zmenila cidlo na snimani cipu .. drive to byl takovej malej cudlik s cervenou ledkou a k nemu se chipovej klic musel velmi tesne priblizit. jina auta to maji tak ze cip to umi precist když se klic zasune do zamku ,,,, nemel by to byt problem .....
pro Čahouna. Moje Lada je z r. 2001 - je vybavená imobilizérem APS-4 starší konstrukce, kde mikročip je zvlášť v plastovém pouzdře mimo klíč. Nevím jaký typ imobilizéru je použit u novějších aut, četl jsem že kalina to už má v klíči, takže kolem spínací skřínky musí mít anténku přenašeče imobilizéru. Anténa je ve tvaru plastového kroužku.
Když nemáš kolem spínací skřínky anténu, tak nemůže být v klíči ani mikročip, chtělo by se podívat a hned máš jistotu.
Když nemáš kolem spínací skřínky anténu, tak nemůže být v klíči ani mikročip, chtělo by se podívat a hned máš jistotu.