Stránka 1 z 3

mnozsti paliva v LPG nadrzi

Napsal: stř lis 08, 2006 13:34
od SalWador
Chtel bych se vas plynaru zeptat, kolik paliva prumerne natlacite do LPG nadrze. Predpokladam, ze vetsinou pouzivate nadrze o objemu 50 litru.
Mam ted ve swestce jinou nadrz a vejde se mi do ni jen 34l. Tata do jednoho auta natlaci 38l a do druheho 48l (!!!).
Co to ovlivnuje? Pojistny ventil? Diky.

Napsal: stř lis 08, 2006 13:36
od Myso
ja mam 50tku a 42 je max, co som tam natlacil... a ano, to plnenie ma na starosti multiventil.

Napsal: stř lis 08, 2006 13:50
od dusin
Multiventil má na starosti plnění,ale ovládaný je plovákem v nádrži,tekže jestli máš tu novou nádrž namontovanou v jiné poloze,než byla před tím,je nutno plovák doupravit.Více ví Luděk,kterej si dost užil s 60kou ode mně.

Ale z jistých důvodů bych tohleto vysvětloval "zvokadovoka". L.

Napsal: stř lis 08, 2006 14:07
od Luděk Musil
Když jsem míval "50" nádrž (ve třech autech), tak do zcela prázdné se mi vydalo 42 l. Což je jen o něco málo víc, než bezpečnostních 80%. L.

Napsal: stř lis 08, 2006 14:08
od gogo
mam 50/43, vsetko nove, nastavene a v dobrom stave

vseobecne plati cca 80% vyuzitelnost objemu nadrze, predtym som mal 52 a raz sa mi podarilo 45 litrov natlacit. Ale zrejme to zavisi aj KDE tankujes, neni vsade rovnaky tlak + ako chalani pisu od stavu ventilu.

lpg

Napsal: stř lis 08, 2006 18:41
od jiri nedela
Mi asi před měsícem natankovali 36 l(a to jsem měl asi 10 l zůstatek).takže clkem 46l do padesátky.Spolu s obsluhou jsem obdivoval 2105 na CNG(čerpačka Dobrá u F-M),bo sem myslel že na CNG jezdí jen BUSy.

Napsal: stř lis 08, 2006 19:10
od SalWador
Luděk Musil píše:Když jsem míval "50" nádrž (ve třech autech), tak do zcela prázdné se mi vydalo 42 l. Což je jen o něco málo víc, než bezpečnostních 80%. L.
Jojo, proto me zarazi tech 48litru, co bezne tankuje tata do 2107
dusin píše:Multiventil má na starosti plnění,ale ovládaný je plovákem v nádrži,tekže jestli máš tu novou nádrž namontovanou v jiné poloze,než byla před tím,je nutno plovák doupravit.
Nadrz byla prevzata z jine 2105, kde byla umistena standartne pod zadnim platem. Ovsem ve swestce je v kufru na podlaze dokonce v puvodnim drzaku od stare 80ti litrove. Montaz "o schod vyse" by byla casove a hlavne technicky narocnejsi (kvuli hadickam a reprakum). Ale to, ze je nadrz nize nez klasicky by nemelo vadit, nebo se pletu?

Napsal: stř lis 08, 2006 20:43
od Majo
no ja som bol aj dnes tankovat a vliezlo mi tam neuveritelnych takmer 46 litrov, pricom som na cerpacku este dosiel na LPG! Sice ho tam bolo este tak mozno na 200metrov(plyn na podlahe uz robil len huuuuuu a nic) :mrgreen:

normalne mi vojde 43 do prazdnej, par krat do takych 45 voslo, toto je extrem

Napsal: stř lis 08, 2006 20:54
od SalWador
Majo píše:pricom som na cerpacku este dosiel na LPG! Sice ho tam bolo este tak mozno na 200metrov(plyn na podlahe uz robil len huuuuuu a nic)
jojo, to znam, ja ale na tento huuu stav jsem schopny ujet i desitky kilometru. Proste jen na prvni komoru v karbci. To taky nechapu, jinym kdyz dojde plyn, tak proste nejedou hned z fleku.

Napsal: stř lis 08, 2006 21:50
od Majo
SalWador píše:jojo, to znam, ja ale na tento huuu stav jsem schopny ujet i desitky kilometru. Proste jen na prvni komoru v karbci. To taky nechapu, jinym kdyz dojde plyn, tak proste nejedou hned z fleku.
no ved to aj ja, lenze ja som s tym huuuu uz isiel z domu az do Zvolena na pumpu(cca 25km) :mrgreen:

Napsal: stř lis 08, 2006 22:31
od SalWador
Majo píše:
SalWador píše:jojo, to znam, ja ale na tento huuu stav jsem schopny ujet i desitky kilometru. Proste jen na prvni komoru v karbci. To taky nechapu, jinym kdyz dojde plyn, tak proste nejedou hned z fleku.
no ved to aj ja, lenze ja som s tym huuuu uz isiel z domu az do Zvolena na pumpu(cca 25km) :mrgreen:
A tak to jo. 8)

Napsal: stř lis 08, 2006 23:30
od Pavel04
48l do padesatky?! To bych ji hned vymenil, to je myslim sakra nebezpecny takovy tlaky. J adavam max 42.5 do 50ky, ale to uz je fakt total extrem.

Napsal: čtv lis 09, 2006 11:15
od dusin
SalWador píše:Nadrz byla prevzata z jine 2105, kde byla umistena standartne pod zadnim platem. Ovsem ve swestce je v kufru na podlaze dokonce v puvodnim drzaku od stare 80ti litrove. Montaz "o schod vyse" by byla casove a hlavne technicky narocnejsi (kvuli hadickam a reprakum). Ale to, ze je nadrz nize nez klasicky by nemelo vadit, nebo se pletu?
to jo,ale jde o to ,jestli byla v předchozím autě ve stejné poloze,nebo pootočená.Pokud byla pootočená,plovák ti může zavírat multiventil dříve.

Napsal: čtv lis 09, 2006 12:07
od Patrac
na nádrži je myslím dokonce naznačena vodováha jak nádrž má být.
mmj jsem zjišťoval nějaký věci ohledně rozměrů a tvarů nádrží. U nás se používá v podstatě jen typ toroid a válec. V Holandsku jsou dál za peníze udělají nádrž jakéhokoliv tvaru. Běžně se vyrábí nádrže o rozměru cca 90-60 cm v jen 5-7 cm dávají se na placato na dno kufru.. chjo jsem zvědav kdy to dojde k nám.

Napsal: čtv lis 09, 2006 13:57
od EMI
Nevim, čim to je ale když přijedu k LPG pumpě na benzín, tak mi natankujou cca 43-45/max 46/ lit. (prostě mam vyjetej plyn do mrtě) a když přijedu ještě na LPG (plynu je ale tak málo, že víc jak 55-60 km/h to nejede a škube to), tak se tam vejde jen cca 38-max.40 lit. To je taky docela zajímavý ne?? :roll: