Stránka 1 z 2
Motor netáhne od spoda
Napsal: stř lis 01, 2006 19:15
od Hertzberger
Ahoj všichni. Mám problém s tím, že když mám motor na volnoběhu a pak přidám plyn, tak motor začne kucka t a dusit se a vypadá to že každou chvílí zdechne, nakonec ale nezdechne a roztočí se do správných otáček. Když je v těch otáčkách, tak jede jak pila. Jinak starty jsou dokonalé, chytne to na první šup, pomalu se startér neotočí ani jednou dokola. Tak co s tím? Seřídit karbec, rozdělovač nebo nějaký jiný problém? Díky za rady. Martin
Napsal: stř lis 01, 2006 19:24
od Jelen
Zkus vyměnit svíčky a filtr... Potom předstih a možná vyčisti karburátor. Tohle mi zaručeně pomáhá. Ještě dotaz: Jezdíš na benzín, nebo na LPG??? a co je to za auto a jakej je v tom karbec?
Re
Napsal: stř lis 01, 2006 19:38
od Hertzberger
Jinými slovy vše
Já bych potřeboval fakt přesnější radu. jezdím na benzín. Je to 21053 a karburátor je tam nějaký na kterém je štítek 2107 a má to elektro-pneumatický ventil. Jinak svíčky a filtr jsou nové....
Napsal: stř lis 01, 2006 19:42
od Jelen
Jo, to je OZON. A začalo to dělat samovolně, nebo od doby, kdy už auto máš?
re
Napsal: stř lis 01, 2006 19:44
od Hertzberger
Po kompletní rekonstrukci jsem to ještě seřizoval a to je výsledek
Napsal: stř lis 01, 2006 20:09
od Little Red Riding Hood
jsem na tom asi podobně.. když z volnoběhu prudce přidám tak se motor brutálně dusí, když však přidám třeba ze 2000, tak je to v pořádku... svíčky, filtr novej, vyčištěnej karbec, seřízeno.. taky bych rád věděl čim to..
Napsal: čtv lis 02, 2006 07:34
od Luděk Musil
Vypadá to na špatné nastavení bohatosti směsi.
Takže jsou buď přiucpány kanály v karburátoru, nebo potřeba znovu poladit volnoběh bohatostním a vzduchovým šroubem. L.
Napsal: čtv lis 02, 2006 09:34
od tek
Luděk Musil píše:Vypadá to na špatné nastavení bohatosti směsi.
Takže jsou buď přiucpány kanály v karburátoru, nebo potřeba znovu poladit volnoběh bohatostním a vzduchovým šroubem. L.
Nemůže být taky problém v akcelerační pumpičce?
Napsal: čtv lis 02, 2006 10:54
od Little Red Riding Hood
tek píše:Luděk Musil píše:Vypadá to na špatné nastavení bohatosti směsi.
Takže jsou buď přiucpány kanály v karburátoru, nebo potřeba znovu poladit volnoběh bohatostním a vzduchovým šroubem. L.
Nemůže být taky problém v akcelerační pumpičce?
tak to jse si myslel a mám v karburátoru komplet nové membránky a dalo by se říc že je to furt stejné..
Napsal: čtv lis 02, 2006 11:26
od Hertzberger
Pokud je akcelerační pumpička to, co po přidání plynu se pohne směrem dovnitř (nachází se to na straně šroubu pro bohatost směsi skoro vedle něj) a je tam taková čtvercová membrána a pak to stříkne benal do karbecu, tak tu mám novou, protože ta původní byla doslova ROZPUŠTĚNÁ!!!!!! a po přidání plynu mi od tama tekl benzín rovnou na výfukové potrubí. Takže vzít vyšroubovat šroubek bohatosti a profouknout nebo jak ho mám vyčistit?! Nebo možná bude stačit nastavit? To se dělá jestli se nepletu tak, že se to utáhne do maxima a pak se to povoluje o nějaký počet otáček zpět?!
Napsal: čtv lis 02, 2006 11:45
od Křečík Barbuška
Ještě prozkoumej ten dutý šroubek co má v sobě kuličku, který zajišťujě nastříknutí benzínu (je přístupný po oddělání deklu karburátoru a drží trysku akcelerační pumpičky).
Napsal: pát lis 03, 2006 00:29
od Pool
Taky bych to viděl na karburátor a složení směsi. Chlapi vždyť je to v té brožuře (Tůma) přechody z volnoběžného režimu do vysokých otáček a naopak musí probíhat plynule, jak se to dáví nebo zhasíná je to zle nastavené, mně to samé udělá taky čím víc povoluji bohatost... Takže asi přiškrtit. Ale mám weber, ozon bude na seřízení v domácích podmínkách horší.
Napsal: pát lis 03, 2006 08:36
od ladalover
Taky se přiklánim ke karburátoru. Rozebrat, pročistit, seřídit. A pak to pojede jeak namydlený.
Napsal: pát lis 03, 2006 10:18
od Hertzberger
V čem je ozon horší na seřízení?
Napsal: pát lis 03, 2006 11:11
od Pool
Hertzberger píše:V čem je ozon horší na seřízení?
Nevím, weber jsem si nastavil sám, ozon se mi nastavit nepovedlo.