
Každopádně...seřídil se předstih, propláchl chladič, vyměnil termostat. Voda neubývá a při měření tlaků na válcích mají všechny 4 skoro přesně těsně přes 11.Poraďte...prosím...vážně už nevím čím to může být.....

Moderátor: Moderátoři
Calgon neni vhodny, na proplach chladici soustavy se vyrabi specialni pripravek, Petrocid se to tusim jmenuje a ten rozpousti dokonale - bez zbytkovych supinek a pevnych castic. Ve starsich vozech jsem ho pouzival a vzdy bez problemu. Ale pozor - chladic musi byt v dobrem stavu. W.Vašátor píše:Motor jsme proplachovali Calgonem a to 2x..... asi po 200Km se uvolněným bordelem ucpal chladič. Po propláchnutí chladiče z něj vypadlo takovýho bordelu až hrůza.
kde to seženu? tohle jsem ještě nikde neviděl:(Wolf píše:Calgon neni vhodny, na proplach chladici soustavy se vyrabi specialni pripravek, Petrocid se to tusim jmenuje a ten rozpousti dokonale - bez zbytkovych supinek a pevnych castic. Ve starsich vozech jsem ho pouzival a vzdy bez problemu. Ale pozor - chladic musi byt v dobrem stavu. W.Vašátor píše:Motor jsme proplachovali Calgonem a to 2x..... asi po 200Km se uvolněným bordelem ucpal chladič. Po propláchnutí chladiče z něj vypadlo takovýho bordelu až hrůza.