Stránka 1 z 4

Nový kohout topení

Napsal: pon říj 02, 2006 08:05
od LukasJachim
Ahoj,

chtěl jsem se jenom zeptat, jestli někdo nemáte negativní zkušenosti s nově koupeným kohoutem topení? V pátek jsem si vychutnal parní lázeň s Fridexem, a zajímalo by mě jestli novej kohout bude nějaká sračka, nebo jestli chvíli vydrží? Případně jestli není lepší tam nacpat něco jiného - kdosi mi říkal, že se tam dá nabastlit kohoutek ze Škodovky (?). Díky moc,

Napsal: pon říj 02, 2006 08:25
od Wolf
S novymi kohouty na topeni, pokud vim, nejsou zadne problemy. Co vsichni vime, ze v provozu dost casto odchazeji a ze je to neprimo umerne jejich pouzivani - pokud se cely rok nepouzivaji, pak pri jejich podzimnim pouziti zacnou tect (samozrejme ne prvni rok). Pokud chces pouzit kohout s obdobnym systemem jako ma skodovka (s tesnici gumickou), tak ty prodaval ve sve dobe Kvetos (ladafanklub). Myslim, ze jeste jeden ve svem arzenalu dilu mam, ale o prodeji zatim neuvazuji. W.

Napsal: pon říj 02, 2006 09:22
od Jozef Matuška
ani nespomínaj kupil som nový a vydržel asi 100 km a už tiekol škodovácky treba upravit nakolko je plytký a treba mu spravit medzikus medzi ventil a radiátor

Napsal: pon říj 02, 2006 09:53
od Vašátor
Když měnil bratránek kohout topení, nový tekl hned od začátku. Druhý kus už byl v pořádku. Se Zikem jsme rovněž měnili kohout topení a ten byl v pořádku. Je to spíše kus od kusu...záleží na štěstí :-). Řekl bych, že se jedná o výrobní vady. Pokud brzy neodejde, tak už vydrží. 8)

Napsal: pon říj 02, 2006 11:56
od Nulašestka
Vašátor píše:záleží na štěstí
Je to tak,u mě dostává jaksepatří zabrat a nejsou s ním problémy,je tam už asi 25 000Km,jedinej problém je,a to prý bývalo i dřív,že při určitém otevření v některých otáčkách chrastí.Dělá to nepříjemnej rámus.Uvažoval jsem nad omotání té tyčky co je na ní ukotvené lanko izolepou,aby se to neklepalo kov o kov,no nakonec to stačilo namazat a chodí to dobře. 8)

Napsal: pon říj 02, 2006 12:13
od Marcel
ty stou izolepou nedáš pokoj :lol:

Napsal: pon říj 02, 2006 16:31
od Brandy
Jeste do nej v krame foukni. Kdyz je zavrenej, nesmi nic propustit. Me to takhle trochu topilo i v lete pri zavrenym kohoutu. Pak jsem ho vymenil a dalsi uz byl (a je) dobrej. Takze opravdu zalezi na stesti.

Napsal: pon říj 02, 2006 16:41
od dmatej
Jeden problém je - nemaj šroubek jako starej, ale matku. Ta se natočí na hliníkovej šmejd (nebo co to bylo) v kohoutu a tento se při utahování dá docela snadno utrhnout. Aspoň mě se to tehdy podařilo, ale naštěstí se to chytlo na 3/4 závitu a neupadlo, co jsem s tím jezdil. Bohužel, netěsnil o nic líp, než starej. Ale pokud vím, nikomu jinýmu se to tu nestalo ;-)

Napsal: pon říj 02, 2006 21:55
od Nemo
Já se s tímhle problémem před lety taky vztekal, a když se ukázalo že nový kohout nic neřeší, tak jsem to vyřešil po svém. Kulový ventil, tuším tříosmina, a stačí pohyb páky o nějakých cca 30°. Dal jsm to tam v roce 95, a od té doby o něm nevím. Prostě v létě zavřeno a když je zima, tak si zatopím. :D

Napsal: pon říj 02, 2006 22:19
od radek mb
že ty jsi v civilu instalatér :) docela hustý

kohout

Napsal: pon říj 02, 2006 22:31
od stav
Nemo píše:Já se s tímhle problémem před lety taky vztekal, a když se ukázalo že nový kohout nic neřeší, tak jsem to vyřešil po svém. Kulový ventil, tuším tříosmina, a stačí pohyb páky o nějakých cca 30°. Dal jsm to tam v roce 95, a od té doby o něm nevím. Prostě v létě zavřeno a když je zima, tak si zatopím. :D
ale pozor pánové, toto opravdu funguje, silonová futra ventilu jsou prakticky nezničitelná, nezareznou ani nevydřou.

Napsal: pon říj 02, 2006 22:40
od Nemo
radek mb píše:že ty jsi v civilu instalatér :) docela hustý
I kdež, jsem prostý elektrikář :D

Napsal: stř říj 11, 2006 06:01
od Wolf
A takto vypada ten kohout topeni, ktery je obdobou tech skodovackych. Po montazi udajne vydrzi po celou zivotnost Lady (tedy nejakych 30-50 let :) ). W.

Napsal: stř říj 11, 2006 08:39
od LukasJachim
Ten škodováckej jsem asi měl kdysi na 2106, údajně to tam montoval předchozí majitel a vyznačovalo se to tím, že ten bowden byl zapojenej obráceně - topení bylo otevřený při páčce nejvíc vpravo. Bohužel jsem neměl příležitost to rozebírat, tak nevím jak to bylo udělaný.

Jinak teda děkuju za zkušenosti, nakonec jsem v Praze na koněvce koupil originál za 180 Kč a zatím to všechno funguje. Dokonce i ta montáž byla vcelku bezproblémová, když jsem vyndal polici před spolujezdcem, vnitřek schránky v palubce a tu rouru od topení k výdechu na boční okno, dalo se kolem toho kohoutu šroubovat, aniž bych se musel plazit po podlaze.

Napsal: stř říj 11, 2006 15:37
od Jelen
LukasJachim píše:topení bylo otevřený při páčce nejvíc vpravo
To je myslim dobře, ne?