Stránka 1 z 3

Ekonoměr do 2105

Napsal: pát zář 15, 2006 11:30
od tek
Dá se to namontovat. A hlavně, kde to sehnat, v případě, že to jde namontovat.

Re: Ekonoměr do 2105

Napsal: pát zář 15, 2006 18:22
od Deli
tek píše:Dá se to namontovat. A hlavně, kde to sehnat, v případě, že to jde namontovat.
Jedna verze palubovky do 2107 jej ma. (Druha ma tlakomer oleje).

Osobne si ale myslim, ze ekonomer neni prilis dulezity ....

Napsal: pát zář 15, 2006 18:38
od Ivo
Nevím jak jste kdo s ekonoměrem spokojený, ale já bych ho klidně vyměnil za tlakoměr. Vždyť ta ručička je v tom červeném poli snad přilepená.

Napsal: pát zář 15, 2006 18:59
od JmJ
Mozna by se tomu melo rikat "podtlakomer" :-)

Napsal: pát zář 15, 2006 20:19
od Pavel04
njn je to k nicemu, ale kdyz clovek jede z kopce a ma zarazeno a rucicka se prilepi doprava tak ma uzasny pocit setreni...
k otazce - na 05 to nainstaluijes snadno, jenom musis dat odbocku na jakoukoli hadici podtlaku a tu vest do budiku a ten si nekam nacpi, osobne sem to resil palubkou 07, teda kvuli otackomeru hlavne...

Napsal: pát zář 15, 2006 21:24
od Vašátor
... měří to tlak v sacím potrubí...tudíž stačí připojit kamkoli do sání. Sám jsem to řešil vyvrtáním dírky do sání, vyříznout závit a našroubovat třeba odvzdušnovací šroubek (provrtanej skrz).
Nevím jak s tím jsou spokojení ostatní....já použil ekonoměr z Fiatu 131 a funguje parádně. Dá se podle toho bezproblémově jezdit a s lehkou nohou lze rafičku udržet v zeleném poli. 8)

Napsal: sob zář 16, 2006 07:25
od čmelák
je to uplna picovina
ako ekonomer si napis do kecky ze neslap na plyn je to to iste

Napsal: sob zář 16, 2006 20:49
od radek mb
kdybych jezdil podle ekonoměru,tak mam zrychlení z nuly na sto asi tak za 20 až 25 minut... :| je to zkrátka taková kokotinka na parádu

Napsal: ned zář 17, 2006 08:44
od Števo
Ja eko. nemam. Ale zato svokor na Moskvici hej. Je to poriadny drbovina. Ked potrbujem tah,alebo klasika tah tak ta rucicka od cerveneho pola ani nejde. Jedine ked uberem, alebo dole kopcom. Je to na drbovinu, lebo ak sa budes snazit jazdit podla toho, tak mozno usetris 0.5l-1l benalu, ale budes patrit do najpomalsej triedy

Napsal: pon zář 25, 2006 21:58
od Nemo
Dovolím si prezentovat také svůj názor.
Ekonoměr v autě mám, dal jsem ho tam s přístojovkou 07.
Když potřebuju zrychlit, tak je jasné, že ručka padne na konec červeného, nemám z toho žádný stres. Ale jsou situace jako udržování stabilní rychlosti, kdy zjistíte, že jedete stejně rychle ať máte ručku na rozhraní červené a zelené, nebo v půlce zeleného pole. A to je příležitost něco ušetřit. Prostě to ukazuje jak efektivně ten motor krmím.
Trasu Praha(Havlbrod) Jedovnice (Svitavy)Praha jsem jel za průměrnou 6,753l/100km, přičemž cestu zpět jsem podniknul docela svižně. ...no musel jsem dát znát, že LADA jede. :mrgreen:
p.s.Touhle cestou jsem si potvrdil, že LADAmotor má nejnižší spotřebu kolem 4200ot/min. :idea:

Napsal: pon zář 25, 2006 22:47
od Pavel04
az na 4200, to me jako "vyznavace" ctyrkvaltu potesilo:), je fakt ze po dalnici kolem 110 to celkem na spotrebu de...

btw dal si do ty palubky dvirka z kasliku v 05 palubce? me se zda ze tam nepasujou, stejne jako ten kaslik samotny, takze mam uz pul roku palubku bez dvirek...

Napsal: pon zář 25, 2006 23:20
od Nemo
dal jsem jen 07 přístrojovku do 05 palubky. Trošku modelařina s plexisklem a dřevěnou tapetou. :)

Napsal: pon zář 25, 2006 23:43
od Pavel04
ah tak.... a co si delal tou drevenou tapetou?

Napsal: pon zář 25, 2006 23:54
od Jelen
Pavel04 píše:ah tak.... a co si delal tou drevenou tapetou?
zakrejval díry po kladivu :twisted:

Napsal: úte zář 26, 2006 05:53
od radek mb
náhodou jsem to viděl a musím říct,že to Nemo udělal fakt pěkně