Ekonoměr do 2105

Moderátor: Moderátoři

tek
Příspěvky: 96
Registrován: úte srp 16, 2005 11:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Ekonoměr do 2105

Příspěvek od tek »

Dá se to namontovat. A hlavně, kde to sehnat, v případě, že to jde namontovat.
Lada 2105 - po dvaceti letech služby jí došel dech
Renault Megane II - kombi
Deli
Příspěvky: 85
Registrován: úte čer 01, 2004 12:37
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Re: Ekonoměr do 2105

Příspěvek od Deli »

tek píše:Dá se to namontovat. A hlavně, kde to sehnat, v případě, že to jde namontovat.
Jedna verze palubovky do 2107 jej ma. (Druha ma tlakomer oleje).

Osobne si ale myslim, ze ekonomer neni prilis dulezity ....
Deli
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

Nevím jak jste kdo s ekonoměrem spokojený, ale já bych ho klidně vyměnil za tlakoměr. Vždyť ta ručička je v tom červeném poli snad přilepená.
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6519
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Příspěvek od JmJ »

Mozna by se tomu melo rikat "podtlakomer" :-)
MFP
VAZ 2104 1.3 1989
Hyundai i30 1.6 GDI 2013
Škoda Felicia 1.3 1996
Škoda Fabia 1.4 MPI 2002
BMW M135i 3.0 2012
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

njn je to k nicemu, ale kdyz clovek jede z kopce a ma zarazeno a rucicka se prilepi doprava tak ma uzasny pocit setreni...
k otazce - na 05 to nainstaluijes snadno, jenom musis dat odbocku na jakoukoli hadici podtlaku a tu vest do budiku a ten si nekam nacpi, osobne sem to resil palubkou 07, teda kvuli otackomeru hlavne...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9342
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

... měří to tlak v sacím potrubí...tudíž stačí připojit kamkoli do sání. Sám jsem to řešil vyvrtáním dírky do sání, vyříznout závit a našroubovat třeba odvzdušnovací šroubek (provrtanej skrz).
Nevím jak s tím jsou spokojení ostatní....já použil ekonoměr z Fiatu 131 a funguje parádně. Dá se podle toho bezproblémově jezdit a s lehkou nohou lze rafičku udržet v zeleném poli. 8)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

je to uplna picovina
ako ekonomer si napis do kecky ze neslap na plyn je to to iste
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5187
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

kdybych jezdil podle ekonoměru,tak mam zrychlení z nuly na sto asi tak za 20 až 25 minut... :| je to zkrátka taková kokotinka na parádu
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Števo
Příspěvky: 298
Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
Bydliště: Veĺký Krtíš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Števo »

Ja eko. nemam. Ale zato svokor na Moskvici hej. Je to poriadny drbovina. Ked potrbujem tah,alebo klasika tah tak ta rucicka od cerveneho pola ani nejde. Jedine ked uberem, alebo dole kopcom. Je to na drbovinu, lebo ak sa budes snazit jazdit podla toho, tak mozno usetris 0.5l-1l benalu, ale budes patrit do najpomalsej triedy
Lada 2105(1300), r.v.:1984. momentalne na dlhom spanku :(
Honda Civic(1500 V-TEC) r.v.:1998. seria, aspon zatial

CHATA 12 FOREVER
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

Dovolím si prezentovat také svůj názor.
Ekonoměr v autě mám, dal jsem ho tam s přístojovkou 07.
Když potřebuju zrychlit, tak je jasné, že ručka padne na konec červeného, nemám z toho žádný stres. Ale jsou situace jako udržování stabilní rychlosti, kdy zjistíte, že jedete stejně rychle ať máte ručku na rozhraní červené a zelené, nebo v půlce zeleného pole. A to je příležitost něco ušetřit. Prostě to ukazuje jak efektivně ten motor krmím.
Trasu Praha(Havlbrod) Jedovnice (Svitavy)Praha jsem jel za průměrnou 6,753l/100km, přičemž cestu zpět jsem podniknul docela svižně. ...no musel jsem dát znát, že LADA jede. :mrgreen:
p.s.Touhle cestou jsem si potvrdil, že LADAmotor má nejnižší spotřebu kolem 4200ot/min. :idea:
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

az na 4200, to me jako "vyznavace" ctyrkvaltu potesilo:), je fakt ze po dalnici kolem 110 to celkem na spotrebu de...

btw dal si do ty palubky dvirka z kasliku v 05 palubce? me se zda ze tam nepasujou, stejne jako ten kaslik samotny, takze mam uz pul roku palubku bez dvirek...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

dal jsem jen 07 přístrojovku do 05 palubky. Trošku modelařina s plexisklem a dřevěnou tapetou. :)
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Uživatelský avatar
Pavel04
Příspěvky: 602
Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
Bydliště: Praha - Nusle
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pavel04 »

ah tak.... a co si delal tou drevenou tapetou?
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 :D
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

Pavel04 píše:ah tak.... a co si delal tou drevenou tapetou?
zakrejval díry po kladivu :twisted:
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5187
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

náhodou jsem to viděl a musím říct,že to Nemo udělal fakt pěkně
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“