příběh o druhé komoře
Moderátor: Moderátoři
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
příběh o druhé komoře
Včera se mi přihodila nemilá věc - jedu po Evropské třídě a zničeho nic začne auto samo zrychlovat, dám nohu z plynu a zrychluje dál... Rychle sjedu do boční ulice a zastavím, ale ouha na neutrál 6000 ot. volnoběh, tak se rozhodnu zhasnout auto ale ono má teď nějaký el. problém, takže klíčkem to nejde... rozhod sem se to jako obvykle uhasit na čtyřku, což nešlo, jenom se začala pálit spojka... takže sem použil přepínač lpg a šel do polohy 0. Sundal sem karbec a zjistil, ze se zasekla otevrená druhá komora... sem jí teda trovhu rozhejbal, nasadil na auto a jel...
teď mě napadá plno způsobů, jak ten ¨motor uasit, ale v tom stresu mě napadl jenom ten zdlouhavej s přepínačem lpg/ba.
Stalo se vám to taky už někdy?
teď mě napadá plno způsobů, jak ten ¨motor uasit, ale v tom stresu mě napadl jenom ten zdlouhavej s přepínačem lpg/ba.
Stalo se vám to taky už někdy?
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 

No ale prave i u ozonu se musi plynovym tahlem povolit otevreni te komory. Ona neni tak uplne samootviraci. Kdyz plyn pustim, tak podtlak nepodtlak, komora se mechanicky zavre. Aspon sem si to myslelJelen píše:Leda že by tam měl pán OZONa..To by se pak zasek v podtlaku. Ale u Weberu to neni možný, to by se zasekly obě dvě komory, páč by se tam zaseklo i táhlo plynu jak říkal JmJ.

VAZ 2104 1.3 1989
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11052
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Myslíš si to správně druhá komora se otvírá podtlakem při adekvátním otevření klapky první komory (odblokování pojistky) a zavírá se buď poklesem podtlaku nebo nuceně povolením pedálu, nicméněž je to mechanika a může se hryznout.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
a hryzne se pak i pedal nebo ne? je tam milion dajakych hejblat a byt vim, co je vysledek toho hlavolamu, tak nevim, jak presne to funguje.Koko Loko píše:Myslíš si to správně druhá komora se otvírá podtlakem při adekvátním otevření klapky první komory (odblokování pojistky) a zavírá se buď poklesem podtlaku nebo nuceně povolením pedálu, nicméněž je to mechanika a může se hryznout.
VAZ 2104 1.3 1989
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11052
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
pedal se nezakous, ale probihalo to asi tak, ze na karburatoru se to zvenku nijak neprojevovalo - postupnym tahanim za tahlo se otvirala 1, pak se ta pacicka priblizila k zoubku tahla 2 a ta se zacala otvirat.
mozna ze klapka je jenom narazena na ty osicce, co prochazi skrz komoru a neni to jeden kus , takze vznikla vule mezi klapkou a tou osickou co skrz ni prochazi a osicka se normalne hybala, ale ta klapka byla stale zasekla...
kazdopadne nic vne karburatoru nevykazovalo chybu.
jo a jak je z vyse uvedeneho zrejme karburator je ovladan ciste mechanicky.
mozna ze klapka je jenom narazena na ty osicce, co prochazi skrz komoru a neni to jeden kus , takze vznikla vule mezi klapkou a tou osickou co skrz ni prochazi a osicka se normalne hybala, ale ta klapka byla stale zasekla...
kazdopadne nic vne karburatoru nevykazovalo chybu.
jo a jak je z vyse uvedeneho zrejme karburator je ovladan ciste mechanicky.
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 

Re: příběh o druhé komoře
A jak teda? Mě teď nenapadá už nicPavel04 píše:teď mě napadá plno způsobů, jak ten motor uhasit, ale v tom stresu mě napadl jenom ten zdlouhavej s přepínačem lpg/ba.

- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
treba vztahneskabel meyi civkou a roydelovacem nebo ruynz jinz kabely.
ted sem si sel prohlidnout jeden karbec anormalne sem prstem drzel pootevrenou 2 a a na 1 to nemelo vliv, tudiz sem vydedukoval, ze 2 byla tak ze tri ctvrtin otevrena, takze se este dala trochu pootevrit, tudiz mi zvenku pripadalo ze se normalne pohybuje. asi tam byl nejakej bordel, kterj to skripnul...
ted sem si sel prohlidnout jeden karbec anormalne sem prstem drzel pootevrenou 2 a a na 1 to nemelo vliv, tudiz sem vydedukoval, ze 2 byla tak ze tri ctvrtin otevrena, takze se este dala trochu pootevrit, tudiz mi zvenku pripadalo ze se normalne pohybuje. asi tam byl nejakej bordel, kterj to skripnul...
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 

Tak to joo.. ale jinak z kabiny asi nemáš šanci. Tatovi se na škodárně stal zas opačný případ, jezdil asi půl roku se zavřenou druhou komorou (zatuhlou). Přitom nebyl nějaký šetřílek, že by jezdil opatrně jen na první a z nějakých záhadných důvodů se to kouslo. A drželo to jak fena, ani kleštěmi jsme to nemohli roztrhnout! Benzín je totiž potvora lepkavá... používám při fajčení zapalovač benziňák a jeho "zásobník" se po nějakým čase zalepí a nejde to ani rukama otevřít. Nezbyde než to omýt lihem a je to o.k.Pavel04 píše:treba vztahneskabel meyi civkou a roydelovacem nebo ruynz jinz kabely.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11052
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno