Stránka 1 z 5
Problémy se startem
Napsal: ned zář 03, 2006 12:56
od zeek
Nazdárek, obracím se na všechny s prosbou o radu......
Mám problémy se studeným motorem. Když nastartuju studený motor tak absolutně nereaguje na vytažený táhlo sitiče...až když je hezky zahřátej na 90 tak pak reaguje okamžitě(vytáhnu sytič a otáčky vystřelí na 3000)....klapku jsem kontroloval...funguje perfektně...dovírá přesně není v ní žádná vůle...nevím čím to je...ale je to dosti obtížný, jelikož jezdím po praze a na každý křižovatce mi to chcípne....
Prosím....pomoooooc....
Napsal: ned zář 03, 2006 13:46
od Honza 21061
Nevím, jestli Ti to pomůže, ale zkusil bych úplně sundat, rozložit na kousky karburátor a celý ho profouknout a vyčistit. Trysky, komůrky, difuzéry, ohyby, u žigula jsem to dělal už 2x a vždycky jsem ho úspěšně složil a odjel. (spotřeba vždycky klesla)
Tenhle problém jsem měl s Wartburgem (4t.) a bylo to právě ucpaným karburátorem. Studený motor sice chytil, ale když jsi se chtěl rozjet dříve, než za 20 vteřin, vždycky chcípal a než se ohřál, tak silně cukal. Neřešil jsem to do té doby, než to začalo cukat i po dlouhé jízdě, než to nakonec vůbec nejelo.
Karburátor šel dolů, všechno jsem vyčistil, co nejvíce se snažil strhat z difuzérů "houbu", v hlavní trysce jsem našel něco jako třísku a po složení to naskočilo a vteřinu po startu vrazilo jako raketa.
Napsal: ned zář 03, 2006 13:52
od zeek
Nojo jenže mě to dělá při jízdě na plyn...a tam jestli se nepletu na to nemá vliv ucpaná tryska nebo zanesenej karburátor
Napsal: ned zář 03, 2006 17:22
od Honza 21061
To jsem nevěděl, že máš LPG.. No, tak to nemůžu sloužit, ale zkusil bych se alespoň podívat na těsnost částí karburátoru a všech spojů. Když je motor studený, tak je na falešný vzduch náchylnější...
S tím benzínovým sytičem bych vůbec na plyn nešel, když jsem jezdil s Volhou, tak mi bylo lidmi kolem LPG důrazně zapovězeno používat benzínový sytič, ale jen ten dávkovač před startem a potom motor udržovat jen pedálem. Údajně se tím hodně poškozuje motor... Nevím jak žigul, ale Volha po pár vteřinách držela i při studených startech na plyn, stálé otáčky. Sice nižší, ale držela a za chvíli už to běželo normálně.
Napsal: ned zář 03, 2006 17:25
od zeek
Mno vypadá to tak že vezmu karburátor co mám záložní a zatím ho tam dám...a tenhle rozeberu a prohlídnu co s tím vlastně je...no vlastně jsem se do toho chtěl pustit před hodinou ale po tom co jsem přišel k autu tak začalo pršet a tak jsem to vzdal....udělám to zítra....až budu v práci...
Napsal: ned zář 03, 2006 17:31
od Majo
to nie. skor by som sa zameral na to ci je dobra membrana v ovladani sytica a dalej ci pri plnom vytiahnuti sytica pohne aj skrtiacou klapkou prvej komory. Samotna vzduchova privera pri studenom motore totiz nestaci. Su tam totiz dve moznosti, kde zastrcit tycku, ktora to ovlada a len v jednej to gunguje ako ma. Moze byt, ze to niekto nespravne zlozil...
Napsal: pon zář 04, 2006 06:11
od Hnojar
Honza21061: tys měl volhu ?
Napsal: pon zář 04, 2006 08:26
od Jelen
A jakou? 21 nebo 24???
Napsal: pon zář 04, 2006 10:25
od Honza 21061
24, ročník 1971, kompletní přestavba na novější model (kastle, sahara, sedačky, řízení), jediné, co zůstalo původní, byly krytky odsávání v zadních sloupcích bez pozičních světýlek... Měl jsem ji jen na čas půjčenou, ale byla kamarádova, takže jsem u ní i tak byl skoro denně. Už je prodaná...
Napsal: pon zář 04, 2006 11:39
od Luděk Musil
Opět položím hloupou otázku: a na benzín to funguje všechno v pořádku?
Ono totiž není až tak docela pravda, že plynová soustava nemá s benzínovou nic společnýho
. L.
Napsal: pon zář 04, 2006 11:55
od Trevor
No na benzin mi to tiez ide dobre a v podstate aj na plyn ale pokial idem startovat na plyn tak je to bozie dopustenie. po 30sekundach tocenia starterom to vzdy nejako zazrakom naskoci ale vzdy je to sprevadzane tym ze cakam keby pasne baterka
.
Napsal: pon zář 04, 2006 12:18
od denis
To Trevor: Pokud to voluje na LPG při startu, zkus startovat s lehce vytaženým sytičem, či zkusit fouknout plyn sytičem plynu-já jinak taky točím jako blázen a i u lady to pomáhalo. Pokud ani toto nepomůže, volit jiné svíčky, protože LPG je na to sviňa.
To Zeek: Vzhledem k tomu, že ti to chcípá než se to zahřeje a volují otáčky, nezamrzá ti náhodou reduktor? Už to tady řešil i hnojař a montéři LPG si u lady usnadňují práci tím, že předehřev napojují jak je jim to pohodlné a pak to nestíhá za studena ohřívat.
Napsal: pon zář 04, 2006 13:02
od slavoj
S tím benzínovým sytičem bych vůbec na plyn nešel, když jsem jezdil s Volhou, tak mi bylo lidmi kolem LPG důrazně zapovězeno používat benzínový sytič, ale jen ten dávkovač před startem a potom motor udržovat jen pedálem. Údajně se tím hodně poškozuje motor...
Ono vlastne vzdy sa doporucuje startovat studeny motor na benzin a az po zahriati prepnut na LPG.
Napsal: pon zář 04, 2006 13:08
od dusin
S tim sytičem mi to přijde blbost.Staruju tak už hodně dlouho.Vytáhnu sytič na plno,trochu nacvakám,zatočim a vrčim.Po chvíli trochu stáhnu sytičem otáčky a jedu.Postupně stahuju sytič až do úplného zavření(v zimě cca po 2 km).Jinak start na plyn mám za sebou rekordně při -10 *C.Fáčko standartně nestartovalo od +5.
Napsal: pon zář 04, 2006 13:17
od Hnojar
Luděk Musil píše:Opět položím hloupou otázku: a na benzín to funguje všechno v pořádku?
Ono totiž není až tak docela pravda, že plynová soustava nemá s benzínovou nic společnýho
. L.
Jo to víme všichni, a co teda má plynová a benzínová soustava společného krom škrtících klapek ? na weberu podle mě nic a na jiných karbech ?