Stránka 1 z 2
Zapojenie otackomeru
Napsal: stř srp 16, 2006 23:24
od Cory
nazdarek!vsetkych zdravim.nevedel by mi niekto poradit ako zapojit otackomer?
premyslal som o tom,prisiel som na jednoduchy system,ale rad si vypocujem aj iny nazor
Napsal: čtv srp 17, 2006 08:52
od Luděk Musil
K danému problému poskytuješ velmi málo informací
, jak Ti máme poradit?
V podstatě je to tak, že do otáčkoměru vedou 3 dráty: 12 V plus, 12 V minus, snímač otáček (
velmi krásně řečeno - snímač otáček) - jde o drát z kontaktu č. 1 indukční cívky. L.
Re: Zapojenie otackomeru
Napsal: čtv srp 17, 2006 10:12
od Dawid
Cory píše:nazdarek!vsetkych zdravim.nevedel by mi niekto poradit ako zapojit otackomer?
premyslal som o tom,prisiel som na jednoduchy system,ale rad si vypocujem aj iny nazor
A co treba takto:
http://www.ladaklub.com/www/manualy/3/i ... es/123.htm
Napsal: pát srp 18, 2006 01:01
od Little Red Riding Hood
co máš za ladku??.
Napsal: pát srp 18, 2006 10:44
od Cory
Little Red Riding Hood píše:co máš za ladku??.
2105,r.v 1984
Napsal: pát srp 18, 2006 10:49
od Cory
vsetkym daujem za rady. uz v tom zacinam mat jasno
Napsal: stř led 17, 2007 11:24
od slavoj
Neviete co sposobuje rozkmitanie rucicky otackomera? stava sa to priblizne pri 2000 a vyssich otackach kde rucicka zacne kmitat po celom obvode budika. Je to Lada 2105. Dik
Napsal: stř led 17, 2007 11:36
od Wolf
slavoj píše:Neviete co sposobuje rozkmitanie rucicky otackomera? stava sa to priblizne pri 2000 a vyssich otackach kde rucicka zacne kmitat po celom obvode budika. Je to Lada 2105. Dik
Rozklepalo se Ti auto
. W.
Napsal: stř led 17, 2007 11:50
od Jelen
Wolf píše:slavoj píše:Neviete co sposobuje rozkmitanie rucicky otackomera? stava sa to priblizne pri 2000 a vyssich otackach kde rucicka zacne kmitat po celom obvode budika. Je to Lada 2105. Dik
Rozklepalo se Ti auto
. W.
To neni prdel, mě to dělá taky, že občas začne lítat přez celej budík. Bude to asi špatnej otáčkoměr.
Napsal: stř led 17, 2007 12:15
od Wolf
U kontaktniho zapalovani to muze zpusobovat horsi funkce kladivka (kondenzator, ale take odskakujici kladivko) spatna kostra zakladove desky rozdelovace ap. W.
Napsal: stř led 17, 2007 17:58
od Ivo
Už jsem se s tím taky setkal. Na druhém autě ta ručička taky lítala jak splašená a navíc začal ještě poškubávat motor. Po výměně rozdělovače je klid.
Napsal: stř led 17, 2007 18:35
od Pool
Taky jsem měl ten problém, ručička otáčkoměru lítala sem tam, ale "naštěstí" zároveň s tím přestaly fungovat i směrovky. Nic vážného, jenom někde zlobí kontakty. Jednoduchá oprava, uchopí se kabeláž pod palubkou a cvičně se s ní zacloumá tam a zpátky, opakovaně na několika místech, dokud směrovka neblikne. Nakonec jsem přišel na to, že to dělá kontakt na pojistkové skříňce...
Napsal: čtv led 18, 2007 09:09
od slavoj
Ivo píše:Už jsem se s tím taky setkal. Na druhém autě ta ručička taky lítala jak splašená a navíc začal ještě poškubávat motor. Po výměně rozdělovače je klid.
tak to mozno stacilo vymenit len konika v rozdelovaci
Pretoze ked ti skubal aj motor, tak to mohlo byt jedine tym.
Napsal: čtv led 18, 2007 17:22
od Ivo
slavoj píše:Ivo píše:Už jsem se s tím taky setkal. Na druhém autě ta ručička taky lítala jak splašená a navíc začal ještě poškubávat motor. Po výměně rozdělovače je klid.
tak to mozno stacilo vymenit len konika v rozdelovaci
Pretoze ked ti skubal aj motor, tak to mohlo byt jedine tym.
Možná by to stačilo, ale už byl v takovém stavu, že jsem ho radši vyměnil celý. Ono to sice potom nejelo vůbec, ale když jsem tam dal kondík s toho starého rozdělovače, tak pak už to jelo.
Napsal: pon led 22, 2007 21:08
od EMI
mě to dělalo taky: u mě to ale bylo způsobeno špatným napájením otáčkoměru. Zaoxidovaný kontakty udělaly takovej přechodovej odpor, že to mělo málo šťávy a ukazovalo blbě
stačil kontaktol a trochu oškrábnout