Stránka 1 z 4

Napsal: čtv dub 07, 2005 09:24
od Myso
rozdelovac zo sierry po uprave pre ladu:

Napsal: sob dub 09, 2005 20:45
od Majo
he-he, ale rozdelovac(a uz aj karburator :wink: ) z Fiata Spider(dvojlitroveho kabrioleta) nema v Lade nikto :P Aspon v niecom som jediny(ci jedinecny :roll: ) :twisted: :lol:

Napsal: čtv dub 14, 2005 15:29
od Honza
jeden rozdělovač v akci:
Obrázek

Obrázek nic moc, hezčí je když se točí :)

Rozdělovač ze Š Favorit

Napsal: stř dub 20, 2005 08:26
od Jozef Matuška
mam takovej dotaz, ked sa dáva ladácky bezkontaktový rozdelovač je k nemu treba este aj nieaky neviem ci tyristor, alebo je to zabudované uz v nom a je treba aj inú indukčnú cievku? pytam sa lebo elektrika nieje práve moje

Napsal: stř dub 20, 2005 08:28
od Wolf
Musi tam byt jeste nejake elektronicke zapalovani. W.

Napsal: stř dub 20, 2005 15:09
od Dusan
Ladacky bezkontakt je myslim pre nivu a tak ma inu odstredivu regulaciu :D
Myslim že reguleje len do 25st Tak by asi bol vhodny len do upravenych motorov.
Trebalo by sa pozrieť či nie je max rozsah regulacie uvedeny hore na doske zo zavažičkami. Štandartne je to myslim 15st 30min :D

Napsal: stř dub 20, 2005 15:15
od Myso
Dusan píše:Ladacky bezkontakt je myslim pre nivu a tak ma inu odstredivu regulaciu :D
Myslim že reguleje len do 25st Tak by asi bol vhodny len do upravenych motorov.
Trebalo by sa pozrieť či nie je max rozsah regulacie uvedeny hore na doske zo zavažičkami. Štandartne je to myslim 15st 30min :D
robil sa aj pre 07cky od nejakeho 95? roku +- nieco...

Napsal: stř dub 20, 2005 18:22
od Marek
Standardní rozdělovač má charakteristiku 15*30' (tedy 31* klikového hřídele) při 4800 rpm. Pokud má jakýkoli rozdělovač regulaci kratší, je to jen dobře, a to i pro standardní motory bez úprav.
Když jsem měl ještě standardní motor, zkrátil jsem si regulaci předstihu z 31* na 26* a pouhou touto úpravou mi klesla spotřeba o půl litru a zvýšilo se zrychlení z 0 na 100 o 4,5 sekundy!!!

Nyní mám graf regulace pouhých 19* při 5000 rpm, navíc v lineárním průběhu.

Napsal: čtv dub 21, 2005 06:33
od Patrac
Marek píše:Standardní rozdělovač má charakteristiku 15*30' (tedy 31* klikového hřídele) při 4800 rpm. Pokud má jakýkoli rozdělovač regulaci kratší, je to jen dobře, a to i pro standardní motory bez úprav.
Když jsem měl ještě standardní motor, zkrátil jsem si regulaci předstihu z 31* na 26* a pouhou touto úpravou mi klesla spotřeba o půl litru a zvýšilo se zrychlení z 0 na 100 o 4,5 sekundy!!!

Nyní mám graf regulace pouhých 19* při 5000 rpm, navíc v lineárním průběhu.
A teď zase chvíli o červený karkulce.Tý alespoň rozumím. Absolutně nemám páru o tom, co to je graf regulace otáček, vím jen že můj rozdělovač je zatím standardní a tedy 15° 30´ a to mi musí stačit.

Napsal: čtv dub 21, 2005 16:01
od Dusan
Dufam ze ma nezabijete ale ma to par kb :D

Obrázek

Napsal: čtv dub 21, 2005 18:42
od Marek
Z nákresu je vidět, že graf odstředivé regulace předstihu (spodní graf) u tohoto rozdělovače (nevím, z čeho je - LADA to není) má dvoustupňovou charakteristiku s maximem regulace cca 22* (11* otočení desky násobeno dvěmi) při 5000 rpm motoru (2500 rpm rozdělovače násobeno dvěmi). Pro upravený motor se zvýšeným stupněm komprese ideální graf, gratuluji, budeš spokojen.

Napsal: čtv dub 21, 2005 22:47
od Dusan
Marek je to rozdelovač bezkontakt pre nivu Niekedy som zvažoval kupu ale predavač mi povedal že to nepojde dobre :( Ale to bolo pred znizenim myslim že teraz by to bolo OK :D
Obrázek

Napsal: pon dub 25, 2005 21:46
od Pool
Marku jak zkrátíš tu regulaci? Defacto pouhou výměnou pružinek?

Napsal: úte dub 26, 2005 20:32
od Dusan
Ja som dal vyvariť ten usek v ktorom sa to pohybuje a potom obrusil na požadovany rozmer original bolo 9mm daval som 6,6mm.
Akurat ta časť je nejako kalena alebo čo tak neviem ako dlho to vydrži poč to tam vždy lieta hore dole :D

Napsal: úte dub 26, 2005 21:09
od Marek
Pool píše:Marku jak zkrátíš tu regulaci? Defacto pouhou výměnou pružinek?
NE. To bys změnil křivku grafu, ale maximální hodnota zůstává nezměněna.