Stránka 1 z 1
Fomova 2112
Napsal: úte zář 02, 2025 17:28
od FOMA
Aby to tu neusnulo, tak to trošku přiživím. Již je to 2 roky co jsem se tak nějak ujal 2112 r.v. 2004, 1.5 16V s najetými 42 tis.km. Auto stálo cca 8 roků, z toho asi minimálně 1 rok venku na dešti před chatou. Ale bez přístřeší stálo nejspíš o něco více. T.č. mně dosluhovala 2111 1.5.16V (250tis.km). Tak jednak trochu ze zvyku, nostalgie a také vzhledem k tomu, že právě pro takové auto mám využití se mně 112 "zželelo" a za cenu obyčejného jízdního kola jsem se jí tedy nakonec ujal. Že s tím bude nějaká práce jsem si byl samozdřejmě vědom(výměna brzd, kotoučů, pakny válečky, rozvody, veškeré kapaliny, stěrače + drobné kosmetika na laku,3. díl výfuku, nástřik spodku + dutin aj.). Auto mělo nové svíčky, vzduch filtr, zimní pneumatiky.
Nicméně trápení s tím nakonec bylo oproti předpokladu docela dost....

Re: Fomova 2112
Napsal: úte zář 02, 2025 17:43
od FOMA
Vysledek je celkem uspokojivý, auto slouží a je téměř předěláno k obrazu mému. Ještě zbývají přední mlhovky, fanfáry a palubní kamera. To vše však v horizontu 1roku

Přeci jen času je málo, povnností hodně a koneckoncům i takové to Lada nadšení jaké bylo dříve před X lety muselo ustoupit důležitějším věcem do pozadí

Re: Fomova 2112
Napsal: úte zář 02, 2025 17:54
od FOMA
Konec dobrý všechno dobré
Potřeba však zmínit další trable popsané před rokem v jných příspěvcích. Auto nemohlo projít emisema stále bohatá směs(!) Trápení jak swiňa, no nakonec byl na vině zatuhlý regulátor tlaku paliva, který se podařilo rozhýbat a zatím funguje tak jak má. Další trable nastaly, pri osazování zadních plastových podběhů. Nevědomě jsem si provrtal při nýtování kabelový svazek a to se děly věci...)nešel vypnout motor, při zapnutí L blinkru se rozsvítily parkovačky a naopak...
Závěrečné
DÍK patří dodatečně především
Corymu, ale také
Chesterovi, kteří mně byli po celou dobu revitalizace 112ky odbornou psychickou oporou

Samozřejmě díky patří i
Žežovi,
JmJ ,
Galičovi ......a všem ostatním na které jsem se obracel
