................nooooo cakal som ze to bude typ od typu ine. Fakt ma to prekvapilo. Nech mi nikto nehovori, ze na tento udaj nema vplyv napr.vykon motora, alebo celkova hmotnost. V tomto si asi uradnicky simel nechcel vymyslat robotu s prepoctami. Sedliackym rozumom povedane, papierovo u zigula 1200 vky sedana a napr u 1700i kombi je to podla nich jedno? V praxi to ale jedno nebude.
...a dalsi paradox, pri montazi LPG u sedana sa straca jedno miesto k sedeniu oproti kombi, kde zostava 5 miest. (Mimo blavakov:)) Dovodom je vyssia celkova hmotnost kombi. Cize papierovy dokaz toho, ze vaha ma vplyv a spravanie sa vozidla.
Vyplyva mi zaver, ze proste pri TZ to proste spausalizovali. Tot paradox, ze pri 55 kw felicii by som svoj 500 kilovy karavan nemal tahat, pretoze mozem len do 400 kilov nebrzdeny. V praxi mi ho taha lepsie ako 1500 vka zigul............, tak silno rozmyslam ako by som ho tahal za 1200vkou
Zaujimaju ma aj nejake 1200/1300 vkove udaje: