Dobrý den pánové. Prosím o radu. Necelý rok mám Nivu R. v. 2000 59kw. Spotřeba šílených 22 litrů. Měřeno 2x po sobě najetých 100km. Bylo LPG, ale je uděláno go motoru a LPG odstraněno. Vymena lambdy, svíčky, hadičky, ultrazvukem vyčištění karbec, chl. kapalina, klinovy řemen. Problém je spotřeba a někdy, hlavně při jízdě do kopce se motor začne dusit až musím podradit a držet 3tis otáčky. Děkuji za jakoukoliv radu. Na diagnostice jsem nebyl. Jsem od Velké Bíteše a neznám nikoho kdo by měl zásuvku na můj tip. 0
Kulda
Problém cukani, velká spotřeba a slabý tah.
Moderátor: Moderátoři
Re: Problém cukani, velká spotřeba a slabý tah.
Rok 2000 mam aj ja, takze asi mas tiez SPI (ziadny karburator alebo ano??). Na to uz moc diagnostika dostupna nie je, ten Ladascan, pripadne Tech 1 pristroj dnes uz nezozenies, ak si ho nechces komplikovane a zdlhavo poziciavat. Nastastie vyblikat zavady nie je nic zlozite, urcite to zvladnes, tu je vyborny blbuvzdorny navod:
https://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=14735
Potom sem pripadne napis zavady, ktore si nasiel. Spotreba 22 litrov je uplne sialena. Skoda, ze si odtial odstranil to LPG, pretoze v pripade, kedy benzinovy pohon poriadne nefunguje kvoli blbym vstupom z cidiel do RJ, LPG je na tom nezavisle (ak je to jednoduchy podtlakom riadeny splynovac) a da sa nastavit aj bez toho, aby si riesil celu RJ GM.
https://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=50&t=14735
Potom sem pripadne napis zavady, ktore si nasiel. Spotreba 22 litrov je uplne sialena. Skoda, ze si odtial odstranil to LPG, pretoze v pripade, kedy benzinovy pohon poriadne nefunguje kvoli blbym vstupom z cidiel do RJ, LPG je na tom nezavisle (ak je to jednoduchy podtlakom riadeny splynovac) a da sa nastavit aj bez toho, aby si riesil celu RJ GM.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10585
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém cukani, velká spotřeba a slabý tah.
Předpokládám, že máš 1,7 SPi - jednobodový vstřikování, v podstatě je místo karbu vstřikovač
Od VB k Tišnovu není zase až tak daleko .
Tech-1 je u Vašátora na Borači.
Osobně bych si tipl, že máš v háji teplotní čidlo a ŘJ to hodnotí jako studený motor a obohacuje směs.
L.
Od VB k Tišnovu není zase až tak daleko .
Tech-1 je u Vašátora na Borači.
Osobně bych si tipl, že máš v háji teplotní čidlo a ŘJ to hodnotí jako studený motor a obohacuje směs.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Problém cukani, velká spotřeba a slabý tah.
22litru si neumim predstavit a to litam podlahu po dalnici. "Do kopce se motor zacne dusit". Co nastaveni vackoveho kola, je to na ryskach?
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
Re: Problém cukani, velká spotřeba a slabý tah.
Díky za rady. Teprve jsem se dostal k tomu, abych zkusil vypipat závady a problém je,že když propojim svorky A, B zapnu zapalování, tak se spustí větrák který je už od předešlého majitele propojen na manuální zapnutí vypínačem a kontrolka motoru se ani nerozne. Ona teda bude asi praskla žárovka, protože ani při zapnutém klíčků se nerozne.
Re: Problém cukani, velká spotřeba a slabý tah.
Beziacie ventilatory su potvrdenie, ze si to prepojil spravne, pretoze v tom rezime "diagnostic display" RJ zapina viacero takychto obvodov, ktore by bolo za inych okolnosti problematicke zapnut zamerne, aby sa dala overit ich funkcia. Kontrolku Check Engine budes musiet sfunkcnit, bez toho sa dalej nepohnes - moznosti su vypalena ziarovka, poskodeny plosak budikov, zla kabelaz, zavada v RJ.