Nastavení vůle hydraulického řízení
Moderátor: Moderátoři
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Nastavení vůle hydraulického řízení
Máte někdo zkušenosti s nastavením vůle na skříni řízení s hydraulikou? Při zašroubování toho šroubku to dojde do fáze kdy se nedá točit, ale i před tímto momentem je tam vždy dost vůle, pri vyšroubovávání je vůle větší... Nevím kudy na to... Asi bude KO...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
Re: Nastavení vůle hydraulického řízení
S tim zkusenost nemam. Ale vzdy kdyz jsem si myslel, ze je domek rizeni s vuli, tak jsem objevil vule nekde jinde. Pomohly mi nove silenty hornich ramen (na spodni se jeste necitim). Prizvednout kola, heblovat s tim a koukat. Taky loziska vpredu umi, proto se tam snazit o ty kulickove dvouradove, at to je mene udrzbove. A zadni naprava taky stoji za kontrolu heblovanim- zaklinovat predek a hybat odbrzdenou zadni napravou.. I diry pro srouby silentu se umi vychodit..
(maluch,uno1.5i-koloběh plechu v přírodě)
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
-lanča delta2 1.6i zdvihlá
-Lada Niva 1.7i -ll-
-Piaggo /bravo/sup.bravo/ciao//
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10585
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavení vůle hydraulického řízení
Někde jsem tu dával řez převodkou řízení …
Tůma: http://www.ladaklub.com/manualy/2/imagepages/175.htm
a další strana: http://www.ladaklub.com/manualy/2/imagepages/177.htm
Řez převodkou řízení. Vůle v převodce vzniká na základě vzdálenosti kladky (poz. 14) a šneku (poz. 6). Z řezu převodkou je názorně vidět, že když se kladka "zvedá" - jde nahoru (šroub poz. 2 se vytáčí) - potom vůle v převodce se zvětšuje. Dtto obráceně.
Takže při seřizování vůle je ideální mírně pozvednout přední kola tak, aby ještě byla na zemi, ale už (víceméně) nezatížená. Potom můžeme šroubem (poz. 2) otáčet a kladku zvedat či spouštět - tím se vůle na volantu zvětšuje resp. zmenšuje.
L.
Tůma: http://www.ladaklub.com/manualy/2/imagepages/175.htm
a další strana: http://www.ladaklub.com/manualy/2/imagepages/177.htm
Řez převodkou řízení. Vůle v převodce vzniká na základě vzdálenosti kladky (poz. 14) a šneku (poz. 6). Z řezu převodkou je názorně vidět, že když se kladka "zvedá" - jde nahoru (šroub poz. 2 se vytáčí) - potom vůle v převodce se zvětšuje. Dtto obráceně.
Takže při seřizování vůle je ideální mírně pozvednout přední kola tak, aby ještě byla na zemi, ale už (víceméně) nezatížená. Potom můžeme šroubem (poz. 2) otáčet a kladku zvedat či spouštět - tím se vůle na volantu zvětšuje resp. zmenšuje.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Ondra1,7mpi
- Příspěvky: 1447
- Registrován: stř říj 07, 2015 20:04
- Bydliště: Javořice - vysočina
Re: Nastavení vůle hydraulického řízení
Děkuji, klasiku už jsem dělal... Tohle sle bude asi stejný nebo dost podobný. Řízení mám pouze na hadicích takže cítím na výstupech... Dělám kompletní repas celého vozu...
Málo co zůstane...
Málo co zůstane...
Diesel not died... Peugeot + lada = the best off offroad -Lada Niva 1.9TD
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10585
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavení vůle hydraulického řízení
Aha … tohle neznám . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´