Tátova Priora
Napsal: pon bře 01, 2021 22:58
Možná si vzpomenete, že jsem koncem listopadu pokukoval, sháněl a nakonec sehnal garáž v Praze. Obyvatele jsem neuvedl, to byste už na mne síť házeli rovnou.
V důsledku COVIDu se totiž za nedlouho stanu majitelem druhého VAZu, tátovy Priory (kulturní reference). Byla už i vyfocená na fóru - tady a stala se i terčem Tommelových narážek . Předfaceliftový hatch bez čipu ve stavu negarážovaného provozního auta, nicméně s menším množstvím koroze, než by jeden čekal. Drobná promáčklina dveří u řidiče, ale jinak když se umeje, tak se za ní Ukrajinci a Rusové ještě otáčejí .V interiéru jsou plasty trochu zašlé, u řidiče se viklá ten výplňový plast, ale nic co by mělo vliv na funkci. Budu třetí majitel, ale nevzdávám se naděje, že tentokrát bych na rozdíl od předchozích dvou majitelů mohl auto přežít (táta kupoval u pana N. v Sadské jako odúmrť, asi 20 tisíc najeto po důchodci).
Problémy, které budu muset řešit jsou v podstatě hlavně dva:
1) nějaké rozumně levné pojištění "jezdím málo, platím málo", táta platil i havarijní pojištění, což mi ale u 12 let starého auta nedává smysl - tohle ale budu moci řešit teprve až nabude právní moci dědictví, takže to tolik nespěchá
2) zatuhlý pravý buben. Tohle Priora dělala už v létě a na podzim, po delší odstávce s ručkou se musela "utrhnout". Teď jsem ji před Vánoci dal do nové garáže a neměl čas dál řešit, no a dneska po nabití baterky jsem si říkal, popojedu aspoň kousek, aby nezatuhla a prd. Samozřejmě že jsem před Vánoci zapomněl nezatáhnout ručku. Nechtěl jsem být úplně brutální, ale zpátečka s relativně slušným množstvím plynu s autem směrem dozadu nehnula. Tipy, triky ? Nebo by se dokonce našel někdo z Prahy, kdo by mne naučil kam bouchnout kladivem ? Nebo s tím dokázal udělat něco jiného chytrého ?
Díky za tipy
Georgius
V důsledku COVIDu se totiž za nedlouho stanu majitelem druhého VAZu, tátovy Priory (kulturní reference). Byla už i vyfocená na fóru - tady a stala se i terčem Tommelových narážek . Předfaceliftový hatch bez čipu ve stavu negarážovaného provozního auta, nicméně s menším množstvím koroze, než by jeden čekal. Drobná promáčklina dveří u řidiče, ale jinak když se umeje, tak se za ní Ukrajinci a Rusové ještě otáčejí .V interiéru jsou plasty trochu zašlé, u řidiče se viklá ten výplňový plast, ale nic co by mělo vliv na funkci. Budu třetí majitel, ale nevzdávám se naděje, že tentokrát bych na rozdíl od předchozích dvou majitelů mohl auto přežít (táta kupoval u pana N. v Sadské jako odúmrť, asi 20 tisíc najeto po důchodci).
Problémy, které budu muset řešit jsou v podstatě hlavně dva:
1) nějaké rozumně levné pojištění "jezdím málo, platím málo", táta platil i havarijní pojištění, což mi ale u 12 let starého auta nedává smysl - tohle ale budu moci řešit teprve až nabude právní moci dědictví, takže to tolik nespěchá
2) zatuhlý pravý buben. Tohle Priora dělala už v létě a na podzim, po delší odstávce s ručkou se musela "utrhnout". Teď jsem ji před Vánoci dal do nové garáže a neměl čas dál řešit, no a dneska po nabití baterky jsem si říkal, popojedu aspoň kousek, aby nezatuhla a prd. Samozřejmě že jsem před Vánoci zapomněl nezatáhnout ručku. Nechtěl jsem být úplně brutální, ale zpátečka s relativně slušným množstvím plynu s autem směrem dozadu nehnula. Tipy, triky ? Nebo by se dokonce našel někdo z Prahy, kdo by mne naučil kam bouchnout kladivem ? Nebo s tím dokázal udělat něco jiného chytrého ?
Díky za tipy
Georgius