Zdravím,
Zvažuju že budu kupovat tažné na 21044i ( https://www.tazna-zarizeni-praha.cz/taz ... 053f-5066/ ), ale netuším jak provést kabely od zástrčky dovnitř do kabiny.
Poradil by někdo co a jak, někdo kdo to už dělal ?
Předem díky za odpovědi a postřehy
Zapojení tažného zařízení
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: ned lis 29, 2020 20:42
Zapojení tažného zařízení
21044i - r.v.1999 , čerstvě od 06/2020
Re: Zapojení tažného zařízení
A proč do kabiny ? Já mám na 2101 el. nataženou od zadních světel + mlhovky.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10563
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení tažného zařízení
Já měl obě 04-ky s tažným od předchozího majitele, takže jsem se nemusel něčím takovým zabývat.
Mám pocit, že v levém rožku prostoru pro rezervu byla vyvrtaná díra a v ní gumová průchodka.
L.
Mám pocit, že v levém rožku prostoru pro rezervu byla vyvrtaná díra a v ní gumová průchodka.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Zapojení tažného zařízení
Pokud nechceš vrtat zadní čelo ze strany laku , protáhni kabely po tažném a zespodu vozu (tedy z druhé strany čela) ale o kousek výš navrtej dutinu zadního čela . dostaneš se tak do dutiny která vede ke každému ze zadních světel .
Doporučuji vypinovat kontakty z patic a k nim připájet kabely od TZ a přez ně snrštivku . Kostru udělat zvlášť .
Ty nacvakávací "odbočky" na kabely jsou úplně na dvě věci a ještě po chvilce zoxiduje a upadne .
Doporučuji vypinovat kontakty z patic a k nim připájet kabely od TZ a přez ně snrštivku . Kostru udělat zvlášť .
Ty nacvakávací "odbočky" na kabely jsou úplně na dvě věci a ještě po chvilce zoxiduje a upadne .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10563
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojení tažného zařízení
100% souhlas Já měl na některým autě taky ty nacvakávací rychlokvašky a musel jsem to předělat, některý zoxidovaly a dvě "odbočky" mi přerušily/přecvakly káblík . L.Saša píše:… .Doporučuji vypinovat kontakty z patic a k nim připájet kabely od TZ a přez ně snrštivku . Kostru udělat zvlášť .
Ty nacvakávací "odbočky" na kabely jsou úplně na dvě věci a ještě po chvilce zoxiduje a upadne .
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´