Rozsvícený CHE po týdnu vyndané baterie
Napsal: pon zář 07, 2020 20:45
Ahoj lidi,
tátovi se vytloukla v Prioře baterka, tak jsme jí dali na týden pod nabíječku (prosím nekomentovat, táta je elektroinženýr a takto rozhodl ) a po opětném připojení a nastartování se rozsvítil Check Engine.
Bohužel žádná z mých v Praze se vyskytujících diagnostik se s Priorou nespojila a tak mne zachránil až Tommelův otec, kterému tímto velice veřejně děkuji
Jeho navigace správně našla pravděpodobně jedinou řídící jednotku předfaceliftové priory id $10 protocol KWP2000.
Objevil zcela nečekanou chybu P0562 (System Voltage Low ), ale k tomu P0506 Idle Air Control System RPM Lower Than Expected v kategorii "pending".Chyby jsem vymazal, auto nastartoval a vše vypadá OK. Mám P0562 dál zkoumat nebo je možné tuto chybu v kontextu vyndané baterky ignorovat ? Před vyndáním baterky CHE nesvítil.
díky
Georgius
tátovi se vytloukla v Prioře baterka, tak jsme jí dali na týden pod nabíječku (prosím nekomentovat, táta je elektroinženýr a takto rozhodl ) a po opětném připojení a nastartování se rozsvítil Check Engine.
Bohužel žádná z mých v Praze se vyskytujících diagnostik se s Priorou nespojila a tak mne zachránil až Tommelův otec, kterému tímto velice veřejně děkuji
Jeho navigace správně našla pravděpodobně jedinou řídící jednotku předfaceliftové priory id $10 protocol KWP2000.
Objevil zcela nečekanou chybu P0562 (System Voltage Low ), ale k tomu P0506 Idle Air Control System RPM Lower Than Expected v kategorii "pending".Chyby jsem vymazal, auto nastartoval a vše vypadá OK. Mám P0562 dál zkoumat nebo je možné tuto chybu v kontextu vyndané baterky ignorovat ? Před vyndáním baterky CHE nesvítil.
díky
Georgius