samara startér
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
samara startér
Napadá někoho co se může rozbít ve startéru ?
jezdil jsem jezdil a najednou to přestalo startovat - jako by tam startér ani nebyl - aniťuk
tak jsem ho včera vyměnil, startér si dvakrát zatočil a to samý !
napadá vás něco ?
jezdil jsem jezdil a najednou to přestalo startovat - jako by tam startér ani nebyl - aniťuk
tak jsem ho včera vyměnil, startér si dvakrát zatočil a to samý !
napadá vás něco ?
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
nejsem si uplne jisty, ale nebudou se ti pak ve spinacce nepekne opalovat kontakty, pripadne nebude dochazet k jinym neplecham v tomto duchu?Flipper Tom píše:vidim to na relátko - ale napětí je i na hlavním kabelu od baterky i na tom spínacím (otázka je jaký napětí ? zejtra to vyzkoušim s měřákem a kdyžtak propojím natvrdo na spínačku)
VAZ 2104 1.3 1989
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
Ted nevim jestli jsem v obraze, relatkem nazyvate spinaci civku ktera spina tlustoproud do starteru a vysouva pastorek nebo nejaky predradny relatko? Podle toho co popisujes to bude asi ta spinaci civka...Flipper Tom píše:relátko vyměněno, výsledek stejný
na "natvrdo" propojení spínacího a napájecího drátu, startér reaguje
na spínacím konektoru je 12V se starým i s novým relátkem
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Musis mat niekde nejaky prechodovy odpor, skus merat ci na tom spinacom drate je 12V, ked je tam starter pripojeny a otocis klucom do polohy startovania. Ked to nestartuje, predpokladam, ze tam 12V nebude, treba hladat odkial sa na relatko 12V privadza kde sa straca.Najlepsie by bolo merat priamo na spinacej cievke startera.
Roman