Sid píše:Originál. To v žiadnom e-shope asi nezoženieš.
Videl som, že máš v téme rozpísaný akýsi zoznam vecí. Nechceš radšej než bežne predávanú druhovýrobu radšej origo diely? V dohľadnej dobe pôjdem znova na UA po diely na jeden motor, možem ti niečo zohnať.
Bohužel ne všechny originální díly jsou lepší než druhovýroba. A třeba u Kaliny jsou originály pěkně na hovno: výfuky, katalyzátory, radiátor topení, tlumiče, stahovačky oken, motorky ostřikovače. Druhovýrobu testuju
Co se řetězů týče, myslím si, že v Ladaklubu je i o dost zkušenějších "rozvodářů" víc, proto se ptám, ideálně s info o zacházení a nájezdem kilometrů. Je jasný, že veteránisti mají na řetězy jiný nároky než někdo, kdo jezdí závody.
Originální řetězy tu mám dva jeté původní a sice vypadají pěkně a dokonce lépe než superlevný Fenox, jenže má to háček: ten můj Fenox je pořád o článek délky kratší i po nájezdu 42000 km s těžkou nohou. Což mě zaujalo ... prostě se zdá, že se nevytahuje. Teda ... nejsem si jistý, jestli to fakt Fenox je, protože jsem si značku tehdy nezapsal, jen vím, že jsem ho kupoval v Krči 30.3.2007 za 315 Kč.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).